Sivut

Kommentit (87)

MLT
Seuraa 
Viestejä571
Wiisas
Ehkä tämä on vain osoitus ajattelutavasta, mihin minä en kykene.

Tuossa Pönnin veistissä minua (ja kaikkia muitakin miehiä) nimiteltiin ainakin naistenvihaajaksi, -raiskaajaksi, -pelkääjäksi, teinipojaksi ja muutamaksi muuksi kirjoittajan mielestä ilmeisesti halveksittavaksi yksilöksi.

Viesti oli vastaus noihin.

Joskus pitää osta ajatella kuten "vastustaja" vaikka se ei olisi helppoa.

LOL

MLT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MLT
Seuraa 
Viestejä571
Wiisas
Tässä on se osuus, mitä en ymmärtänyt, mutta nythän se selkeni.

Kommentistasi päätellen ei selvinnyt, mutta mitäs siitä, se ei ole minun ongelmani.

MLT

Pönni
Ja.. olkaa nyt tarkkana sen kanssa meettekö henkilökohtaisuuksiin!

Sama koskee sinua. Koska hyvin yleisesti kirjoitat minä sitä, Pönni tätä ja menet itse omiin henkilökohtaisuuksiin ja avaat oven muille kirjoittajille kirjoittaa sinusta. Kaikille pitää olla samat säännöt. Jos sinä saat ja haluat kirjoittaa itsestäsi, niin on tasapuolisuuden vuoksi hyväksyttävä myös muiden kirjoittaminen sinusta. Ei voi olla kaksia sääntöjä. Emme voi antaa sinun sinusta kirjoittamien juttujen olla ja poistaa kaikki muiden sinusta kirjoittamat jutut.

Olen siivooja ja ylpeä siitä. Minua kuitenkin harmittaa sellaiset ihmiset, jotka viikonloppuisin oksentelevat porttigongit ja muut käytävät täyteet omia jätöksiään ja sen jälkeen huutelevat siivoojalle, että tee paskahommasi, minä oksennan minne haluan. Sellaisia ihmisiä en voi pahemmin kunnioittaa. Palsta säilyisi puhtaana ja hygienisenä ilman siivoajia, jos jokainen katsoisi, mitä palstalle suoltaa!

Sakariaksen avaama ketju poistettiin, koska se käsitteli toista palstan kirjoittajaa. Niin on poistettu kaikkien muidenkin ketjut, jotka koskevat toista kirjoittajaa. Sinä sen sijaan avasit ketjun, jossa aloitit keskustelun itsestäsi. Siihen en halunnut puuttua, olihan se sinun valintasi.

Jos haluat, että poistan sen, niin poistan sen.

Jos haluat, että sinusta keskustellaan, niin keskustele itse itsestäsi. Jos haluat, että sinusta ei keskustella, niin älä aloita sitä itse!

Arvovaltakysymystä ei sinun kannata tästä tehdä, tiedät kuinka siinä käy.

MLT
Kommentistasi päätellen ei selvinnyt, mutta mitäs siitä, se ei ole minun ongelmani.

Et lie huomannut että tämä ketju on poikkastu alkuperäisestä. Eka viestikin on kirjoitettu sen jälkeen kun minulta oli lukittu kirjoitusoikeudet enkä päässyt vastaamaan mihinkään ja viestejä joissa pilkattiin henkilökohtaisesti minua, niitä ropisi kuin sadetta. Osa on siivottu pois tykkänään niin ettei niihin voi kommentoida.

Sinä se olet täällä osallistunut myös näihin selkäänampumiskekkereihin. Tuntuuko miehekkäältä vai hävettääkö?

Minua hävettää se että ängin tänne kirjoittamaan humalassa.
Sitä en tietenkään kiistä ettenkö olis kännissä tehnyt sitä logiikkavirhettä, josta riitti lystiä selkäänampujille.
Olkaa hyvä vaan.
Tais olla melkoinen palkinto löytää virhe the Pönniltä?
Lotovoittoon verattava kun en ollut paikalla enkä siten voinut puolustautua.

MLT
Seuraa 
Viestejä571
Pönni
Et lie huomannut että tämä ketju on poikkastu alkuperäisestä.

En edes lukenut "alkuperäistä", kommentoin vain tässä ketjussa.

Pönni

Minua hävettää se että ängin tänne kirjoittamaan humalassa.

Hmmm... ei ilmeisestikään paras mahdollinen ratkaisu.

Pönni
Sinä se olet täällä osallistunut myös näihin selkäänampumiskekkereihin.

Oikeastaan en, mutta kun yritin kommentoida hieman keveämmin niin tuo yksi hyväkäs sai tomaatin nenäänsä.

Pönni
Tuntuuko miehekkäältä vai hävettääkö?

??? ei, en tunne mitään.

MLT

PS. ja tuo lainaamasi kommenti ei kohdistunut sinuun, katsopa kohde.

Phony
Pönni
Ja.. olkaa nyt tarkkana sen kanssa meettekö henkilökohtaisuuksiin!

Sama koskee sinua. Koska hyvin yleisesti kirjoitat minä sitä, Pönni tätä ja menet itse omiin henkilökohtaisuuksiin ja avaat oven muille kirjoittajille kirjoittaa sinusta. Kaikille pitää olla samat säännöt. Jos sinä saat ja haluat kirjoittaa itsestäsi, niin on tasapuolisuuden vuoksi hyväksyttävä myös muiden kirjoittaminen sinusta. Ei voi olla kaksia sääntöjä. Emme voi antaa sinun sinusta kirjoittamien juttujen olla ja poistaa kaikki muiden sinusta kirjoittamat jutut.

Helpottiko..

Olen siivooja ja ylpeä siitä. Minua kuitenkin harmittaa sellaiset ihmiset, jotka viikonloppuisin oksentelevat porttigongit ja muut käytävät täyteet omia jätöksiään ja sen jälkeen huutelevat siivoojalle, että tee paskahommasi, minä oksennan minne haluan. Sellaisia ihmisiä en voi pahemmin kunnioittaa. Palsta säilyisi puhtaana ja hygienisenä ilman siivoajia, jos jokainen katsoisi, mitä palstalle suoltaa!

Ymmärrän.
Olen pahoillani jos on tullut sellainen fiilis..
Ei se tietenkään mitään muuta.
Minulla on velvollisuus yhteisen hyvän nimissä väistää.

Sakariaksen avaama ketju poistettiin, koska se käsitteli toista palstan kirjoittajaa. Niin on poistettu kaikkien muidenkin ketjut, jotka koskevat toista kirjoittajaa. Sinä sen sijaan avasit ketjun, jossa aloitit keskustelun itsestäsi. Siihen en halunnut puuttua, olihan se sinun valintasi.

Jos haluat, että poistan sen, niin poistan sen.

Poista.

Arvovaltakysymystä ei sinun kannata tästä tehdä, tiedät kuinka siinä käy.

Höpöhöpö.
Hyvähän siellä on uhota kun oot mode. Älä viitti!
En mä ihmettele että mun kanssa palaa hermot. Et o ainoo. Mulla on ittelläkin ittessäni sietämistä ihan liikaa välillä. Mutta se siitä.
Minä yritän nyt parhaani mukaan hoitaa asian taholtani niin ettei minusta ole mitään riesaa enää täällä.

Sivut

Kuuminta hottia

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat