Toimivat avoimen lähdekoodin sovellukset!

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Hei, olen tässä kyrpiintyneenä pohtinut, onko olemassa toimivia avoimen lähdekoodin sovellusta?

Kaikkien muiden sovellusten kanssa saa tapella, mutta Apachen kanssa ei vielä ole ollut ongelmaa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Kommentit (6)

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907
Liittynyt8.12.2007

Softa on olemassa sen rääkkäystä varten.
Onko toimivia sovelluksia ylipäätään edes olemassa?
Ei ainakaan minun kokemuksieni mukaan.

Ensiksi tulee mieleen mahdollisimman ongelmattomista coreutilsit, jotka ovat toimineet minulla ilman minkäänlaisia ongelmia. Niin ja "Hello Worldit". Itse pidän konetta muutaman kuukauden yleensä putkeen päällä, joten luulisi löytyvän monia muitakin.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Vierailija

EMC2 ainakin toimii moitteetta, samoin GIMP, KolourPaint, Thunderbird, Konversation, OpenOffice ja mitähän muuta.

Voithan tietty jatkaa tuota Linux/Windows trollaustasi, ei sun tartte mitään esimerkkejä antaa.

Vierailija

Onhan noita ainakin serveripuolella vaikka kuinka. Desktop-käytöstä en osaa sanoa, kun en ole pitkään aikaan muuta kuin winkkaria käyttänyt.

Vierailija

Yleensä avoimen lähdekoodin ohjelmat / freeware ohjelmat on selkeämpiä ja simppeleitä käyttää, tämän olen todennut videon editointi ohjelmista. Kaupalliset on kamalan raskaita tehoa syöviä grafiikkaa täyteen ahdattuja eikä niistä ota selkoa.

En nyt keksi yhtään esimerkkiä.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Eiköhän TeX mahda olla aika toimiva. Bugien löytäjälle on luvattu rahallinen palkkio, joka kaksinkertaistuu aina kun joku löytää bugin.

Uusimmat

Suosituimmat