"Siis aikuistenoikeesti hei..."

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä muotisanontoja löydät, mitä käytät?
Mikä ärsyttää ja mikä mielyttää?

"Aikuistenoikeesti" vituttaa sikana.
Käytetään yhteyksissä jolloin yritetään korostaa omaa ylempää katsovaa asemaa. Ihan vaan lastenleikisti...

"Nasakkaa" oon nähny ja se heti mielytti.
Hyödyllisen ja ytimekkään tuntunen sana.

Kommentit (14)

Vierailija
Rasputin
Mikä ärsyttää ja mikä mielyttää?

Käytetään yhteyksissä jolloin yritetään korostaa omaa ylempää katsovaa asemaa. Ihan vaan lastenleikisti...

"Nasakkaa" oon nähny ja se heti mielytti.
Hyödyllisen ja ytimekkään tuntunen sana.

Vituttaa muakin, mua kyllä vituttaa monet muutkin asiat enemmän... mut mikä vitun 'aikusten oikeestl'... no ei ku teiniviikarien tai sylilasten oikeesti, oikeesti... 'aikuisten' vitutus! Kuka sitä aikuisuuttaan jaksaa korostaa muut kuin pikkuvanhat pennut, ja paskan jauhajia ja valehtelijoita on aikuisina oikeesti täynnä maailman sivu jo. Vanaha kansakin jo sanoi "totuus tulee lapsen suusta". Vaikka lapset mitä juttuja lepertelis on se parmpaa kuunneltavaa kuin 'aikuisten oikeesti'. Mua pistää oikeesti aina vihaks kun joku ton 'aikuisten oikeesti' horinan suustaan päästää.

Vierailija
Muikku Muunala
Vaikka lapset mitä juttuja lepertelis on se parmpaa kuunneltavaa kuin 'aikuisten oikeesti'. Mua pistää oikeesti aina vihaks kun joku ton 'aikuisten oikeesti' horinan suustaan päästää.

Samat aatokset.

Vierailija
Rasputin

En mä tiijä mikä o muotia.
Ehkä sellaset kuin LOL(ei vanhene koskaan, paranee vaan), IRL sekä nisti(joka on uusi uskis) ainiin ja jo vähän ehkä vanhentunutkin 247 on kans iha hyvä kuvaamaan jotain aktiivista asiaa.

"Aikuistenoikeesti" ei ärsytä jos se on anonyymisti tai nuorien suussa, mutta yleensä sitä kyllä käyttää ärsyttävästi aika ärsyttävät sanotaanko nyt että keski-ikäiset ihmiset.

Unohtu ensin ihan kokonaan esim.

* "Ja-tai-vai mikä se nyt olikaan" ja kaikki muut varitaatiot tästä kuulusta mainoslauseesta, vai mikä se nyt olikaan.

* "(ja) Jotain (just jotai) muuta vastaavaa", joka on ehkä jo ihan perus kansanviisautta, kuten "pata kattilaa soimaa".

Vierailija

"Hei, mut oikeesti..."
Tuo on yhtä ärsyttävä kuin aikuistenoikeesti. Tulee mielle, että kaikki siihen asti puhuttu on ollut täyttä soopaa ja yhtäkkiä aletaan puhua muka asiaa. Äänensävykin pitää olla sellainen -Hei, mut oikeesti.
Kele. Lapin junttia ottaa päähän.

Vierailija
Rasputin

Kyllä tuokin "vituttaa sikana" on aika tyhmä ilmaisu.
Entäpä sitte "Sairaan kivaa"?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Niinku vituttaa enemmän kuin aikuistenoikeesti, joka minun mielestäni on aika humoristinen sanonta. Niinkuttelijat sen sijaan pitäisi ampua.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Entäs nämä eläytyjät: "Mä olin sit silleet et vhattefaga"

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Aweb
Niinku vituttaa enemmän kuin aikuistenoikeesti, joka minun mielestäni on aika humoristinen sanonta. Niinkuttelijat sen sijaan pitäisi ampua.

Vanhana niinkuttelijana olen täysin samaa mieltä. Mulla se meni aikoinaan jo siihen pisteeseen, että siitä rupes jo läsnäolijatkin huomauttelee. Vähemmällä oltas kaikki päästy ku olisivat vaan ampuneet.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Salee. Daa. Ihq. Kaksneljäseven. Enivei, baitevei. Iyuuuu. Siis niinq. Siis.. omg. Diggaan siit iha kybällä. En tykkää slangistakaan oikein. "Stadi" on ärsyttävä sana. Mut hei vhadeva..

くそっ!

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Ronron
Salee. Daa. Ihq. Kaksneljäseven. Enivei, baitevei. Iyuuuu. Siis niinq. Siis.. omg. Diggaan siit iha kybällä. En tykkää slangistakaan oikein. "Stadi" on ärsyttävä sana. Mut hei vhadeva..

Tossahan on jo 93,7% teinipissiksen sanastosta.
lol.

.

Uusimmat

Suosituimmat