Bibolaarinen seksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tää on vähän siinä mielessä hankala aihe, että joukko on pieni. Ton bibolaarisen seksin, eli kaksisuuntaisenmielialahäiriöisen seksin yhtenä ominaisuutena on loputon rikkaus, jolloin sen suhteen ei ole puutetta. Toisena ominaisuutena on, että seksin sijasta energia puretaan väliaikaisesti johonkin muuhun, jolloin senkään suhteen ei ole tarvetta.

Yleensä kaksi bibolaarista on hyvä yhdistelmä, koska heidän on yhdessä keksittävä näennäisiä ja hypoteettisia näkökohtia, miksi käydä ulkopuolella ylipäätään?

Huumori. No. Yleensä niin sanotut terveet psykologit muuttuvat happamiksi ensimmäisen lauseen pisteessä. Mutta sillä ei ole paskankaan merkitystä tälle niin sanotulle sairaalle.

Yleensä bibolaariset ovat erikoisen rytmikkäitä. Temperamentti voi joissakin, niin sanotuissa vaikeissa tapauksissa, räiskyä tekstiin niin, että sen rytmin voi lukea.

Yleensä bibolaarisilla vauhdin kiihdyttäminen lähtee omasta tarpeesta. Ympäristön rikkonainen logiikka on koottava paketiksi, jonka bibolaarinen toimittaa sitten tylysti eräänlaiseen kylmävarastoon, jolle on varattu oma tila.

Rikkonaisten logiikkapakettien sisältöön bibolaarinen palaa vain tarvittaessa. Pääsääntöisesti jyvien seassa on ollut jokin akana, jolle on löytynyt joku sellainen toinen akanapari, että lopputuloksena akanan merkitystä on tarkasteltava toisenlaisesta perspektiivistä.

Tai päinvastoin kylmävaraston negaationa.

Kokonaisuutena bibolaarisuus on tehokas moottori. Harvoissa erikoistapauksissa moottorissa tuntuu olevan jonkinlainen kierrosluvun säätömekanismi, joskin psykologia tieteenä on kääritty kirjaksi, joka on eräänlainen raamattu, jonka sanaan koulukunnan on uskottava. Koska se on raamattu.

Niin. Bibolaariselle mielelle on tavallisesti ominaista, että painetut raamatut eivät kiinnosta lainkaan, jonka johdosta bibolaarinen muodostaa ympäristöstä ja sen ilmiöistä omankaltaisen käsityksen.

Bibolaarisen mielen ulkopuolella oleva tarkastelija, esimerkiksi psykologi, ei ymmärrä, koska hänellä on raamattu.

Niin. Raamatut. Painakaa ne perseisiinne, on yleensä biolaarisen mielen johtopäätös kuluneista ja pölyisistä raamatuista.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Lopuksi, muttei vähäisimpänä. Kun toinen voimakas bibolaarinen naaras laittaa ilmaan feromoneitaan, yleensä se on vastustamaton kutsu vahvimmille bibolaarisille kyrpäjoosepeille.

He laittavat muille asioille bausen, ja rupeavat ikäänkuin keskinäisiin mittelöihin, jossa kilpakosijat potkitaan perseet ruvelle takaisin kasvamaan.

Uhoaminen on tyypillistä. Jokaisesta uudesta vittuilusta yksi hyvin syönyt energiabisnesmies joutuu keskiaikaiseen julkiseen nöyryytykseen.

Tässä metodissa siis esimerkki joku mikael, vai mikä sen saatanan energiabisnesmiehen nimi nyt olikaan, niin kuitenkin.

Hänet sidotaan köydellä kiinni rotuaarin palloon. Yleisö, siis rotuaariaukion ihmiset hakeutuvat parhaimmille paikoille nauttimaan tulevasta performanssiesityksestä (se on siis taidetta), eikä sen harjoittamiseen tarvita korkeimman oikeuden aivoriihen johtopäätöksiä.

Kun kaikki on valmista, performanssiesitys alkaa etenemään kohti huipennuksia. Ensimmäisena raskastekoinen eläinkuljetusvaunu kaartaa paikalle. Alas astuu kuusitoista kiimaista vahvinta paviaaniurosta kahleissa.

Kun kahleet irrotetaan, ensimmäinen paviaani on jo löytänyt kohteensa. Vaikka se ei ole naaras, niin paremman puutteessa mikä tahansa perse käy.

Näin siis nöyryytettävä on välittömästi kiimaisen nuoren paviaaniuroksen höykytyksessä. Ilman liukuvoiteita nöyryytettävä joutuu huutamaan paviaanin työntyessä määrätietoisesti sisään ja aloittaessaan kiihottamisensa.

Lopulta paviaaniuros laukeaa kuin tykki, jolloin vuoro vapautuu seuraavaksi vahvimmalle kiimaiselle paviaaniurokselle.

Nöyryytyksen pointti on siinä, että sellaisessa käsittelyssä perse on kovilla. Kyllä se siihen tarkoitukseen alkaa muotoutumaan.

Toinen pointti on siinä, että kiimainen paviaaniuros on melkein heti valmis toiseen (no) siihen. Pussit pitää saada tyhjiksi viimeisiäkin höyryjä myötä. Vasta tämän myötä se rauhoittuu tarkastelemaan muita rotuaarin aukioon liittyviä ilmiöitä.

Mutta nyt. Siis ihan oikeasti, jos perspektiivi siirretäänkin yhtä-äkkiä performannssitaideteoksen katsojiin:

Hmm...ainaski mää, jos mulkku olis joku saatanan energiabisnesmies, tai joku saatanan perkeleen jeesuksen kapulabisnesmies huipulla arvottomine insinööripapereineenk, joilla ei voi muuta kuin pyyhkiä ja kosketella herkkästi arkaa persettään, nii mää sillain nostaisin peukkua, nyökkäisin, ja iskisin silmää.

Muille tämä suuren ja mahtavan ihmisyhteiskunnan kliimaksi saattaisi antaa edes jotain tai edes vähän balsamia katkeruuteen, kun sillä köyhällä ei oo oikein varaa käydä teattereissa, niin kuin rikkailla.

Jos vielä lyhyesti ihmiskunnan historiasta, niin se on vieläkin raaempaa. Ihmisiä, varsinkin muita luontokappaleita, tapetaan hartiavoimin ympäri ämpäri tellusta.

Kuukaan ei tee mitään. Ne ovat vain rutiineja illan pääuutisissa. Aika-ajoin ruvetaan tappamaan vähän tehokkaamin, edektiivisesti. Maailmansodat on oma lukunsa. Keskiajalla kirkko toiminti yhden sun toisenkin havukka-ahon ajattelijan tuonpuoleiseen, koska hänen maalaisjärkinäkemyksensä ei kaikilta osin ollut raamatun mukainen.

Voiko kukaan rehellisesti sanoa, että se on mielekäs tulkinta niin sanotusta tieteestä? Minun mielestä ei ole. Olen omalla tavallani tyhmä, mutta kyllä mä näen lypsämisen ja tappamisen sijasta vähän onnellisemman maapallon.

Mutta nyt päästääkin tähän loppupointtiin, että miksi olen haistattanut pitkät paskat saatanan psykiatreille.

Kumpiko se hullu on, jos sää et näe tätä samanlaisena. Konkreettisena. Onko teillä terveiden aivoissa jokin perkeleen surkastuma, joka estää näkemästä sitä totuutta. Häh? Sano se niin, jotta määkin voisi ymmärtää edes jollakin tasolla, että missä on sen viehätyksen (energian) pointti. vittu

Vierailija

http://www.youtube.com/watch?v=boIm2ns1W3g

Tossois tommonen teoria bipolaarisuudesta... sen mukaan olet hokaamassa jotain...

Voi toki olla, että toikin on väkätty joku tyhjä kirja taskussa...

Ehkäpä nutaat vielä jonkin palapelin kanssa, josta puuttuu vain yksi pala, mutta vittuunnuksissasi romutat sen yhtä palaa vailla valmiina... kokoaminen oli silti mukavaa... ehkäpä siksi teet sen vittuntumis vimmaisen tuhotyösi, jotta saisit kasata jotain mitä valmiina et voisi enää kasata...

Kyllä, linnanmäellä on vuoristomäessä jarrumies, tosin se hidastaa vasta siinä vaiheessa kun joltain lurahtaa paskat housuun... tai tippuu kyydistä...

Hulluimmat ovat kaiketi niitä terveitä, joita kadulla tulee vastaan... joten vielä tervejärkisen on aika paradoksaalista kysyä järjettömiltä apua.

Tiedekin voidaan nähdä materian henkistämisenä... se alkoi erään hullun pomppiessa niityllä mittatikun kanssa enkelinäynsä siivittämänä... ei se mihinkään siitä ole muuttunut...

T:tipuin paskat housussa...

Vierailija

laaketiede-ja-terveys-f11/bbc-kuinka-hullu-olet-t41982.html

Tossa on esimakua siitä miten hulluus mitataan...

Oma mielipiteeni, ennen mieleni hukkaamista oli, että ainoastaan kuollut mieli on terve... olen ehkä terve, mutta ei minulla enää mieltä ole.

Teurastustalkoita odoteltaessa... yksimielisyys kunniaan... tai mielettömyys...ihan miten vaan.

Lohikäärmeet odottavat luolissaan ja peikot siltojen alla... toisen tappoi ritari ja toinen sai pässin sarvista... suuntaa se ylimääräinen energiasi vaikka niihin...

T:pullosta tullut

Vierailija
Vatkain
Jännää.

Palapelien rakentaminen jännää?

http://www.youtube.com/watch?v=Qy9tq_XwVrU

Jännää on se, että palat loksahtavat yhteen... ja se on ainoa asia, jonka tiedät varmasti...

Onneksi... yhteen loksahdus on vain mielikuvitusta... ehkäpä loksahtaminenkin oli sittenkin vain mielikuvituksettoman... epätoivoisen, uskottoman, rakkaudettoman mielen viimeinen aistimus... Valmetilaisen lukkolaitteen loksahdus...

T:aivot narikassa

Vierailija
Vatkain

Juu. Mää harrastan 1000-osasia palapelejä.

Katselin kerran jännittyneenä, kun eräs uskovainen rakenteli mitä ihmeellisimmän taideteoksen, monta viikkoa vierähti... eräänlainen mandala syntyi, värillisestä hiekasta... valmistuttuaan pyyhkäisi sen pois...

Miksi pitäisin esillä kauneutta, jota kukaan ei katso, oli vanhuksen vastaus... kun jännityksen juuri lauettua, tyhmänä kysyin; miksi helvetissä noin teit...

Pöhlö, mikä pöhlö...

Ei kaiketi ymmärtänyt, että minun mielestäni se oli upea, olisi pitänyt tehdä kaupat ajoissa, jotta olisin voinut silläkin elvistellä, omanani pidellä. Tommosta kukaan terve jaksa värkätä, sairaan kaunista, sairaalta vanhukselta... nyt jo kuollut. Harmi että missasin.

Kyllä minäkin rakennan palapelejä, en vain laita niitä enään seinille koristeeksi... kuka niitä sieltä huomaisi. Kyllä se kauneus on siinä tekemisessä. Voihan se olla rumaakin, jos kännipäissään palapelin päälle sattuu oksentamaan... koiraani ei tällöin parane päästää lähelle, se kun syö oksennuksenkin... eikä siinä vielä mitään, mutta paloja voi mennä siinä mukana... eikä niitä ole sitten niin mukavaa paskan seasta tonkia... odotella siinä vieressä, koska se malttaisi vääntää sen puuttuvan palan... jotta edistyksellinen tekeminen voisi jatkua... päätökseensä... aina takaisin boxiin.

Vierailija

Kyllä toi sun Sir Von pienisieni järjen juoksu on niin käsittämättömän epäloogista ja sairasta, että hae nyt hyvä ihminen apua itsellesi.

En sano näin vittullakseni, koska tiedän, mitä myös se lässyttäminen ja mussuttaminen on tarvittaessa.

Toi sun logiikkasi ei tunnu sopivan oikein mihinkään hyväksyttävissä olevaan mielenterveysongelmaan.

Valinnan vapaus on tasan, vain ja ainoastaan sinulla! Sinulla on oikeus vaatia itsellesi niin hyvä psykiatri, että hänen kapasiteettinsa riitäisi sinun aivoituksesi ruodintaan ja pohdintaan.

Ja lopulta saisit sen oikean lääkityksen. Onnea elämääsi, toivoo ainakin mä.

Vierailija
_jone_
Kyllä toi sun Sir Von pienisieni järjen juoksu on niin käsittämättömän epäloogista ja sairasta, että hae nyt hyvä ihminen apua itsellesi.

En sano näin vittullakseni, koska tiedän, mitä myös se lässyttäminen ja mussuttaminen on tarvittaessa.

Toi sun logiikkasi ei tunnu sopivan oikein mihinkään hyväksyttävissä olevaan mielenterveysongelmaan.

Valinnan vapaus on tasan, vain ja ainoastaan sinulla! Sinulla on oikeus vaatia itsellesi niin hyvä psykiatri, että hänen kapasiteettinsa riitäisi sinun aivoituksesi ruodintaan ja pohdintaan.

Ja lopulta saisit sen oikean lääkityksen. Onnea elämääsi, toivoo ainakin mä.

Kiitos rehellisestä vastauksestasi. Ei minulla ole mitään syytä epäillä, että sinä olet väärässä. Olet hyvinkin looginen analysoidessasi minua.

On vain niin hankalaa löytää hyvä psykiatri, kun itse, ainakin omasta mielestään, on sellainen. (tämä kommentti siirretään aivoissa vitsi osastoon)

Ei minunkaan tarkoitus ole muuten vittuilla... toivon sinullekin kaikkea hyvää... oikeasti. Jos nyt rehellisiä ollaan, tuskin tähän aloitukseesi, kukaan muu kuitenkaan olisi vastannut. Olen pahoillani jos tuotin sinulle pettymyksen.
Olen vain itse kärsinyt samaisesta vaivasta, ehkä vaivani on nyt pahempi, mutta onnea ei elämästäni puutu. Miten voin siirtää onneni sinulle? Sano sinä se.

En todellakaan ymmärrä, miksi täällä puidaan omia mielenterveys ongelmiaan, ellei haluttaisi, että joku muu kuin se oma virallisen lääketiteen psykiatri niihin vastaisi.

Vierailija
_jone_
hiljaisuudella. vain silloin rakkaus voi leimuta kaikkialle.

Tiedät siis vastauksen, mutta silti kyselet... elämä on välillä ironista, joskus vittulukin on vastaus.

Vierailija

Juuri niin. Ei tässä helvetissä kukaan selviäisi ilman huumoria. Huumoria ei edes ole. Se on koko ajan ympärillämme. Sairas komiikka, jota tiukkapipoiset (osa lääkäreistä) eivät oikein meinaa ymmärtää.

PISTE! Pistä paremmaksi!

Vierailija

Ainoa syy miksen mene psykiatrille, on se ... että tunnen protokollan vallan hyvin (salaisuuteni). Tiedän että saisin punaisen kortin kerrasta. Mustat miehet tulisivat ja veisivät minut pois rakkaiteni luota, saisin sähköä, ja minusta doopattaisiin kunnon urheilija, tahi perus marionetti.

Voinet ihmetellä, etten minä ole koskaan käynyt systeemianalyysissä ... siksi kakkaa onkin kaiketi kertynyt siinä määrin päälleni, jotta kakkavuoren valahtaminen harteiltani psykosession aikana veisi jokeaan padonneen sielunoppineenkin menneessään mereen. Tätä jälkimmäistä siis virallisesti pelkään. Olisi ikävää joutua syytteseen psykologinsa/psykiatrinsa mielenterveyden romahduttamisesta.

Olen eri etevä näyttelijä, ja halutessani voisin vaikka muuttua hypotettisen session aikana näkymättömäksi. Tämä on se vaihe, missä varmastikin jopa sielunsa täysin oppinut arkkiatri valauttaa housuihinsa.

Olen oikeasti joskus pohtinut meneväni psykiatrille... Aloittaisin kaiketi kysymyksellä... kuka olet.
Jos psykiatri vastaisi nimensä, kysyisin miksi valehtelet?

Jatkossakaan, en vastaisi yhteenkään kysymykseen ainoastaan kyselisin... jokaisesta kysymyksestä kun pystyy muodostamaan vastakysymyksen. Jatkaisin tätä loputtomiin. En puhuisi minusta mitään... en kertoisi edes nimeäni.

http://www.youtube.com/watch?v=iAPG3db3 ... re=related

Miten muuten voin laittaa paremmaksi? Kerropa tuon pelisi säännöt, niin voin yrittää... millaiset säännöt olet laatinut paremmuudelle?

Ovatko nämä reunaehdot...
Kuka viimeksi nauraa häviää...?
Kuka kirjoittaa viimeisen pisteen voittaa.

Ja totta helvetissä otan tämän paremmuustaistelun tosissani... olisi epäloogista luovuttaa, juuri kun olet voittamassa minutkin omaksesi.

Millainen muuten on yhden käden taputus?

Vierailija

Koska sinä idiootiksi muutuit?
Musta - valkoinen
Idiootti - mitättömyys

Panostat logiikkaan, mutta tämä ei nyt oikein aukea?

Taidan olla epäloogisuuden lisäksi tyhmä.

Jos vittuilet - pari äö:tä, tätä en oikein ymmärtänyt vittuiluna... ei vittuilukaan voi olla järin hauskaa, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä, tuskin sinäkään esm:90v dementikoille kauaa jaksat vittuilla...

Edit. haa... nyt keksin tarkoitat siis ei mitään-->sinä. Mikset sinä sitten esm. ole vaikka helinäkeiju. Mikä ton metamorfoosin idiootiksi aiheuttaa... hanki lapsia, ne antavat keiju voimaa... eikä tämä ollut mikään vitsi, lapset opettavat sinua sillan rakentamisessa.
Pahasta masennuksesta kärsivä ystäväni sanoi... että sai energiaa niistä... katsoessan kun nuo pihalla telmivät... itse ihmettelin, kun joudun jokapäivä rasittavaa riehumista töllöttään. Leikki ja luovuus onko ne unohtunut... oletko takertunut loogisuuden rattaisiin.

T:Kyllikki 91v

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat