Hävisin lotossa.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen hävinnyt lotossa monta kertaa. Miljoonia. Vähänkö tuntuu aika ikävältä tämmöset.

Eduskunta ei tee mitään. Eikö olisi vihdoin lainsäädännön aika puuttua peliin ja kieltää lotossa häviäminen.

Onko muilla kokemusta?

Kommentit (5)

syytinki
Seuraa 
Viestejä8913
Liittynyt18.8.2008
spin0
Olen hävinnyt lotossa monta kertaa. Miljoonia. Vähänkö tuntuu aika ikävältä tämmöset.

Eduskunta ei tee mitään. Eikö olisi vihdoin lainsäädännön aika puuttua peliin ja kieltää lotossa häviäminen.

Onko muilla kokemusta?

On kokemusta.

Se varmaa, että lottovoitot jaetaan poliittisin perustein koska meikälle ei ole sattunut. Menee silleen, että arpovat Eduskunnassa kenen vaalipiiriin ja minkä puoleen jäsenelle kulloinkin.

Jaa helkutti, unohdin. Toissaviikolla sain euron (3+1), että kyllä sitä vähän.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005

Olin ajatellu mennä juttelemaan jo lääkärinkin kanssa. Kerran on tullu 14 markkaa joskus vuonna 1999. Mut sen jälkeen lotto on pitäny muakin vain pilkkanaan. Onneksi löysin täältä kohtalotovereita. Mikä on auttanut teitä sen pahimman olon ohi, heti siinä kun taas uusi väärä lottorivi on lauantaina arvottu? Mulla menee paranormaalit oireet joskus pitkälle maanantaihin riippuen sitä kuinka ahkerasti on tulut lauantai-iltana lotottua. Tiistai on taas toiveita täynnä, kuten sanonnassakin sanotaan (vai olikos se torstai?) Anyway... Keskiviikko päivä on myöskin vielä suht normaali, mutta toisinaan silloinkin Viking lotto-illan jälkeen vaaleanpunaiset elefantit kiusaavat mua pitkälle seuraavaan päivään, joskus mennään perjantain puolelle. Auttaiskos toi D-vitamiini oireisiin?

Riittoisampi keskustelukumppani.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007

Kyllä on tullut Lotossa turpiin otettua, joo. Olen toisaalta enemmänkin erikoistunut Kenon pelaamiseen, josta olen pitkällisen uran luoneena saanut monen monituista kertaa oman panokseni takaisin, kun ei ole ollut yhtään oikein! Sepäs on hieno peli tuo Keno.

-:)lauri
Mikä on auttanut teitä sen pahimman olon ohi, heti siinä kun taas uusi väärä lottorivi on lauantaina arvottu?

Köyden rasvaus, veitsien teroitus, auton käynnistäminen teipillä tiivistetyssä autotallissa, punaisia päin kävely silmät kiinni... Onhan noita.

Keskiviikon Viking Lotto tosiaan auttaa pahimpiin vieroitusoireisiin. Sitten on kiva - kun siitäkään ei saa mitään - odotella taas lauantaihin.

Vierailija

Minäkin olen hävinnyt.
Joskus sitä mietti, mitä tekisi jos häviäisi lotossa oikean paljon rahaa. Että mihin sen kaiken rahan olisi käyttänyt. Luulen, että olisin käyttänyt sen rahan vaikkapa ensiasunnon pesämunaksi.

Uusimmat

Suosituimmat