ai missä näkyy miesten spatiaalisen älyn ylivoima?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Random vosu (lähes sankarillinen yksilö, miehisillä ominaisuuksilla) parantaa naisten mainetta:

Rovaniemen naisautoilija

http://www.youtube.com/watch?v=QNp08unPspU

Kuvaajien lausumaa:

-Mitäköhän sillä liikkuu päässä?
- ei mitään

- nyt pamahtaa

- ei kilinv***u

- käy ttu auttamassa se pois siitä

- ei ttu käsitä kääntää tuota rattia! ei ttu

- nyt sillä on vielä suorituspaineita ku se näki stna

Kommentit (12)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ei siinä mitään jos on vähän epävarma noitten laitteiden kanssa tai ei muuten vaan hahmota ollenkaan mitä pitäisi tehdä, mutta kamalinta tässä on miettiä että miten tuo nainen on saanut ajokortin, ja kuinka hän on tuohon parkkiin edes päässyt? Millainen vaara hän on liikenteessä noilla taidoilla? Jos ei ymmärrä edes rattia kääntää niin ei ole kyllä liikenteeseen valmis. Pelottavaa. Varmaan jossain aineissa tai humalassa.

くそっ!

Vierailija

Tuon ymmärtäsi jos olisi hieman ahtaampi paikka kyseessä, mutta että melkein itse 106:n verran tilaa (varmaan 1,5 metriä suuntaansa) auton ympärillä herättää kyllä vahvoja epäilyksiä kuskin taitojen suhteen.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Joo, on se kyllä pirun hienoa olla mies. Hiukan kun rattia heilauttaa, niin jo on Mini taskuparkissa. Jos olisin nainen, pitäisi käyttää lähemmäs kymmenen minuuttia sieltä pois pääsemiseksi.

Voi tätä lahjaa, mikä minulle on annettu.

Puhumattakaan tämän ketjun tarjoamasta tieteellisestä todistusaineistosta, joka tämän lahjan verifioi.

Vierailija
asdf
Joo, on se kyllä pirun hienoa olla mies. Hiukan kun rattia heilauttaa, niin jo on Mini taskuparkissa. Jos olisin nainen, pitäisi käyttää lähemmäs kymmenen minuuttia sieltä pois pääsemiseksi.

Kyllä se näin on. Ja nyt se on tieteellisesti todistettu tässä ketjussa.

Vierailija

No eipä tässä taas naaraspuolisen likenneopettajan ja suomen ensimmäisen naispuolisen motskarikouluttajan äitinä muuta todeta kuin että voihan pojat.

ai missä näkyy miesten spatiaalisen älyn ylivoima?

Ihmetellään sitä nyt yhdessä ensi yö ja samalla vaikka yhden mun mieskaverin, IT-DI:n tyssännyttä ajo-opiskelua ja vaikka toisenkin urospuolisen joka ei ole pärjännyt oikein missään koulutuksessa..

Sukupuoli.. että mikä? Mistä sen erottaa? Älystä vai kalusta? Vaiko mistään koskaan täsmällisesti?

Ja mikä pätemisen paikka se on tämä Tiede.. siis TIEDE voorumi on oman sukupuolisuuden alituiselle todistelulle?
Pitäiskö ruveta jonkun naaraan alkaa hillitön vakuuttelu siitä miten erinomaisen ylivertaisen jumalaisia olentoja vatkaan naaraat päihittäessään miehiä mennen tullen.. Huh..

Sitä minä oon sanonut että välillä tämä näyttää ihan joltakin MUNA.fi:ltä eikä TIEDE.fi:ltä..

Vierailija

Ja mikä pätemisen paikka se on tämä Tiede.. siis TIEDE voorumi on oman sukupuolisuuden alituiselle todistelulle?
Pitäiskö ruveta jonkun naaraan alkaa hillitön vakuuttelu siitä miten erinomaisen ylivertaisen jumalaisia olentoja vatkaan naaraat päihittäessään miehiä mennen tullen..

[size=85:1xh68qtr]No eipä tässä taas naaraspuolisen likenneopettajan ja suomen ensimmäisen naispuolisen motskarikouluttajan äitinä muuta todeta kuin että voihan pojat.

Ihmetellään sitä nyt yhdessä ensi yö ja samalla vaikka yhden mun mieskaverin, IT-DI:n tyssännyttä ajo-opiskelua ja vaikka toisenkin urospuolisen joka ei ole pärjännyt oikein missään koulutuksessa..[/size:1xh68qtr]

Aloit sitten pätemään kuitenkin

Sukupuoli.. että mikä? Mistä sen erottaa? Älystä vai kalusta? Vaiko mistään koskaan täsmällisesti?

Eikös miehiilä kalu ole sama kuin äly?

Vierailija
kabus
Aloit sitten pätemään kuitenkin

*ttu se mitään pätemistä ole vastata niin että realiteetti on mikä on! Ei liikenneopen duuni kovin kaksinen ole että siitä vois päteä. Eikä motskakouluttajankaan hommat. Minulla nyt vaan sattuu olemaan sensorttinen tapaus plakkarissa ja heitä on aina vaan lisää ja lisää kun naisten tulotasot on alkaneet nousta, naisillakin on vara ostaa autoja ja prätkiä, likoille ostetaan nykyään mopoja. Siitä se meilläkin lähti että likalla oli niin valtava hinku mopoon että raavittin rahat kasaan mistä saatiin. Likka säästi tekemällä tuuraushommia yhdellä kioskilla, hoitamalla lapsia ja mitä kaikkea muuta, minä poljin singeriä nuppi punaisena ja saatiin se joku 4000mk. ja mopo pärähti parkkikselta ja minulla vihloi sydänalasta enkä nukkunut öitäni. Aina kun kuulin ambulanssinäänen säntäilin ympäriinsä.
Eikä se ihan vieläkään ole helpottanut. Liikenne on vaarallinen paikka tehdä töitä. Siellä vammautuu ja kuolee paljon porukkaa.

Mutta siis.. sitämukaa kun naiset saa ajopelejä ja kokemusta niitten hallinnassa, sitämukaa erot tasaantuu mies ja naiskuskien kesken.

Huomiotavaa mun viestissä oli myös se että on niitä miespuolisiakin joilla on hahmotusongelmia ja ties mitä sellaisia ongelmia ettei heistä voi konsaan tulla sensortin autokuskeja että kannattais vaarantaa omaa tai muiden henkeä.

Ihan liian moni urospuolinen testaa huonouttaan maanteillä ja rumaa jälkeä tulee.

Eikös miehiilä kalu ole sama kuin äly?

No enpä viitti jatkaa moista vitsailua kun alkaa taas se mieletön reuhaaminen ja minua viedään tikunnokassa pihalle kuitenkin vaikka muut mitä sönkkäis.
Matalaa sukupuoliprofiilia ja asiat persoonallisesti esiin.
Niin on paree.

Uusimmat

Suosituimmat