sikainfluenssa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

yksi kysymys olen noin 11v ja minulla on astma mutta en tarvitse niitä lääkkeitä paitsi silloin jos olen kanejen/kissojen kansaa tosi kauan niin aiheuttaako se rokote minulle mitään jos otan sen huomennaa

Kommentit (3)

Vierailija

Rokotteessa kuten missä tahansa lääkkeessä on mahdollisuus haittavaikutuksiin. Kuitenkin todennäköisyytesi joutua ulkona onnettomuuteen on suurempi mitä todennäköisyytesi saada vakava haittavaikutus rokotteesta.

Vierailija
Skeptikko
Rokotteessa kuten missä tahansa lääkkeessä on mahdollisuus haittavaikutuksiin. Kuitenkin todennäköisyytesi joutua ulkona onnettomuuteen on suurempi mitä todennäköisyytesi saada vakava haittavaikutus rokotteesta.

Miten ihmeessä sinä tiedät missä hän on mennessään ulos? Tässähän pitäisi verrata taudin ja rokotteen riskejä.

Vierailija
jesse2122
yksi kysymys olen noin 11v ja minulla on astma mutta en tarvitse niitä lääkkeitä paitsi silloin jos olen kanejen/kissojen kansaa tosi kauan niin aiheuttaako se rokote minulle mitään jos otan sen huomennaa :|

Rokote voi aiheuttaa allergisia reaktioita joillekuille allergikoille, koska rokote on valmistettu kananmunassa. Kertomasi perusteella ei voi varmasti sanoa voiko rokote aiheuttaa allergisia reaktioita juuri sinulle. Sen tietäisi parhaiten lääkärisi.

Sinun ei kannata kysyä terveyteesi liittyviä neuvoja internertin keskustelupalstoilta, sillä et voi tietää miten asiantuntevia vastausten kirjoittajat oikeasti ovat. Kysy asiaa mieluiten omalta lääkäriltäsi. Myös koulusi terveydenhoitaja saattaa osata vastata kysymykseesi - ainakin paremmin kuin tämä keskustelupalsta.

Uusimmat

Suosituimmat