NOKIA innovaatio

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olosuhteiden pakosta joudun nyt käyttämään NOKIA:n innovoimaa suhteellisen uutta kännykkää.

Latausreikä on jemmattu jonkun läpän taakse, jolloin puhelinta ei voi saada lataukseen lainkaan.

Hurjimmat huhut ovat olleet jopa sellaisia, että pitäisi olla jokin työkalu, kynä tai veitsi tai haarukka, jolla latausreiän läpän saisi auki?

Mulla ei oo ohjekirjaa tähän paskaan. Miten se latausluukku pitää avata sen puhelimen perseestä, jotta sen saa lataukseen.

Mun maalaisjärki ei vain kerta kaikkiaan riitä ratkaisemaan tätä akuuttia arvoitusta.

Osaako joku teistä sanoa, miten se luukku avataan, kun ilman speksejä ei mene jakeluun?

Kommentit (4)

Vierailija

ja sillon, ku mun pannu alkaa kiehumaan, on turha enää urputtaa enempää.

onko se jotenkin niin vaikeaa laittaa yhdeksi taustan teemaksi äärettömän kaunis 3D-Newtoninsumu tai Mandelbrotin 3D-sumu. häh. loppuuko teiltä siinä vaiheessa tietotaito? häh?

perkeleen onnettomat it-nörtit. eikö oikein meinaa onnistua yliopistopohjalta? että vetäkää paska huuleen.

t. sama mulkku

Vierailija
_jone_
Olosuhteiden pakosta joudun nyt käyttämään NOKIA:n innovoimaa suhteellisen uutta kännykkää.

Nokian innovoima on ollut aina aika surkeaa. Teknisesti hienot puhelimet on pilattu aina huonolla käytettävyydellä.

Uusimmat

Suosituimmat