ennen ja jälkeen kännykän

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

omasta mielestä mulla on jääny vähän vitutusta hampaankoloon. Ku mulle ollaan vittumaisia, niin sitte määki haluan olla vähän kurja.

aloitan sen kännykällä, joka toimii maajussin logiikalla. mutta siinä kapulassa on sitte sata sellaista pointtia, miksi jokainen haluaa kapulansa vaihtaa alta aikayksikön.

tykkään erityisesti noista aasialaisista hemmoista. mutta ku ne ei tunne mua, niin sitten kaadan suhteellisuusteorian

jolloin yhteistyö olisi toivottavasti molemmin puolin kiehtovampaa.

suhteellisuusteoriapaskasta on puhuttu liikaa. olkoon se sitten se yksi kuihtunut kukka kauniilla niityllä, josta yksikään mönkijä ei ole enää kovin kiinnostunut.

olen purrut hampaitani niin lujasti yhteen, että ne on osittain murtuneet. sekin kalusto pitää sitten huoltaa, tai vaihtaa jopa koko kiille johonkin kestävämpään materiaalin. hast on aika lujaa.

hast on terästeollisuudessa hapon kestävä teräs.

rust taas tarkoittaa ruostumatonta terästä.

ei se tarvitse olla kultaa, koska kulta on mun mielestä rumaa. etenkin sen väri muistuttaa erehdyttävästi ensimmäistä aamun kusen väriä.

niin tai näin, mutta valehtelijoiden klubi

viivan alla.

Kommentit (1)

Vierailija

ja miksi en sanoisi vielä yhtä lausetta.

se kaikkein kaunein kiilto on veistetty peilistä. jos joku sitten haluaa nähdä sen koko kaluston häikäisevän kauneuden, sen saa esille huumorilla ja komiikalla.

paskan tärkeily loppuu tasan siihen. ja se vittumaisin pointti on siinä, että rikkailla valehtelijoilla ei ole munaa vaihtaa kalustoaan, vaikka rahaa onkin niin paljon, ettei paskalle taivu.

Niin.

Uusimmat

Suosituimmat