Maajussin universumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

ja nyt mää jumalauta sanon nää asiat tasan sillä maajussin järjellä. asiaa on paljon, ja vaatii toisinaan ponnistelua, että sen logiikan kirkkauden jaksaa präntätä johonkin paperille.

mulle saa vittuilla. en mä siitä hernettä kovin pitkäksi aikaa nenääni vedän. haen vain sixpäkin, ja annan pannun vähän jäähtyä, jonka perään menen yleensä luontoon, istun mättään päälle, ja fundeeraan.

se on se hiljaisuus siellä luonnossa. kukaan eläin ei lässytä, vaan puhuvat asiaa. luonto puhuu asiaa, eikä sen olemukseen mahdu mikään paskanjauhanta.

mun tarttee aina vähän alustaa niitä asioita, jotta voin sanoa sitten sen pointin, faktan, että joku asia on tasan niin, koska sen johdonmukaisuus ja syy-seuraus ei falskaa.

jos povata pitäis, luulisin pystyväni sanomaan jutun muutamassa lyhyessä erässä. jos siinä ei jonkun mielestä ole järkeä, nii miksi ylipäätään jonkun tarttis sitten sellaista paskaa lukea.

toi tieteen yksi vittumaisin köyhyys on siinä, että siinä tulisuus, tempperamentti, tunne, etc. on kiellettyä? ja sieltä mun mielestä kumpuaa se varsinainen lässyttäminen, ikään kuin se esitys olisi sitten jotain jumalallista sanaa. mua ei kiinnosta ne raamatut tasan sen vuoksi. toisekseen niissä logiikka alkaa heittämään härän persettä yleensä jo avauksessa. sellainen sekoilu johtaa esimerkiksi shakissa totaaliseen häviöön alta aika yksikön.

jotkut höyrypäät eivät kuitenkaan usko, vaan yrittävät tapella vastaan vaikka sillä viimeisellä kaarlella murskavoiton edetessä vääjäämättä kohti kuolemaa. tän vuoksi ainakin mä kaadan kaarleni tasan siihen, kun mä hiffaan sen toisen kauniin sommitelman, vaikka se loppu olis vasta sielä muutaman puolisiirron päässä.

semmosena alustuksen alustuksena tekis mieli kuitenni vertauskuvallisesti sanoa, että se on kuitenkin niin käsittämätöntä tuskaa vuodattaa päivästä toiseen pelkkiä kyyneleitä siitä hyvästä, että se alussa viaton olento oli vain kiinnostunut luonnosta ja eläimistä, ja alkoi tukimaan sitä.

Koko elämä raakaa työtä ei ole minkään arvoista, vaikka se minun mieli on yhtä kuin idiootti, jonka kirkkaamaksi sitä ei voi enää saada.

Sitten tämän raadollisen maailman lässyttämällä, keskeyttämällä, ynnä muun kasvon ilmeillä oman osamiisen ja erinomaisuuden pönkitys ei voi ikinä käsittää sitä tuskan sietomäärää, kun kirkkaudelle osoitetaan jonkun sairaan mielen osoittama häkki. Alistuksen vaatima energia on heille se ilmeisesti palkintona koettu, jolloin se lässyttäminen ja mussuttaminen saa jotain merkitystä.

Kuolema ei ole mitään, mutta tuska on. Kirkkaus itselle on palkinto sille, että ymmärtää myös sen tarkoituksen. Kuolleet ovat läsnä meissä jokaisessa, mutta sen käsittää vain kirkkaudella. Energian tarkoituksena kuolema asettuu osaksi yhtä harmoniaa.

no. miksi pitää olla niin tiukkapipoinen yksi ja ainut oikea formaatti, miten a'siat pitää esittää. senkin raamatun saa heittää vaikka helvetin tuleen. on tietenni aloitettava alusta, mutta palaan astialle tänään. tai huomenna. tai ylihuomenna. tai ensiviikolla. tai joskus. mun elämässäni kiire on tasan ristiinnaulittu. mulla ei oo kiire mihinkään, koska elän omaa elämääni, johon mulla luultavasti on oikeus, kun kerran joku kyrpäjooseppi sellaisen alkuun laittoin. ei se oo mun syy. mutta tässä kummallisessa pallossa toisinaan vähän tuntuu, että olis itse syyllinen siihen olemukseensa.

Sivut

Kommentit (18)

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

Pitääkö tuo avautuminen tulkita nyt siten, että mielestäsi havaintoihin perustuva tieteellinen metodi on epätäydellinen?

[size=80:1lnmnpkm]edit: typoja[/size:1lnmnpkm]

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija

kyllä vähän niinkin. jos ynnätään tai vähennetään asioita keskenään, noin niin ku alkupähkinäksi, niin sanotaan

a = tiede
b = temperamentti
c = tulisuus
d = tunne
e = kuuden tuuman rautanaulan iskeminen oman pohkeen läpi yhdellä nyrkin iskulla (vrt. jeesuksen kärsimys stibendi)
f = uuden rakennusmateriaalin tutkiminen omilla luilla
g =
jne.
etc.
ocv.

niin jos ynnäyksen ja vähennyksen valossa tarkastellaan ensin alkeellisesti

+ a + b + c + ... + z = arkijärki

ja

+ a - b - c - d -...- z = lopullinen raamattu ja fakta,

jonka varmempana vakuutena on silkkipytyt ja miekat, niin mun mielestä jonkintasoinen ristitiita tieteessä on konkreettinen.

Vierailija

Loogisen järjestelmän orjallinen noudattaminen ei tuo ratkaisua ongelmaan... Tieteen kuoppa on jo loogisesti todistetustikin kaivettu ... eivät siihen kuoppaan kaikki tieteilijät silti vielä vain ole uskaltautuneet laskeutua... pohjaa kun ei näy, kyllähän se nyt jumalauta pelottaa, kun järki loppuu ja logiikka pettää, leegopalikka murskataan... loputon seikkailu alkaa... Joutuu ottamaan vastuun siitä mitä mielikuvituksellaan keksii, ei voi enää syyttää metsän kaikua...tai jos syyttääkin, ei sitä ainakaan loogisesti voi tehdä, kun sinne itse jumalalauta huutaa.

Vierailija
derz
Pitäisikö tieteellinen metodi sitten korvata esimerkiksi sokealla uskolla?

Päättäköön silmäsi siitä... tieteellinen metodisi kun on sokea ilman silmää.
Ei tieteen logiikkaa tarvitse mihinkään korvata, mutta mielestäni on hieman epäloogista ja edesvastuuntonta väittää, että sillä ne ongelmat ratkeaa... seurataan vain sitä logiikkaa, kyllä se lopulta ratkaisee ne ongelmat... kun viimekädessä sinä teet ne ratkaisut.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

Niin, "tieteellinen metodi" on loppupeleissä vain ihmismielen yksi tapa järjestää maailmasta saamaansa informaatiota, mutta se on lähinnä sitä mitä voidaan sanoa objektiiviseksi - vaikka jokaisella onkin subjektiivinen mielenmaisema joissa objektiivinen todellisuus ilmenee.

Pienet sienet voivat opettaa sinua omasta mielestäsi ja sen toiminnasta, mutta todellisuuden fundamentaalista luonteesta ne eivät kerro hevon kukkua. Muista tämä kun seuraavan kerran laitat psykonautin haalarit päälle!

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija

Sinun pitäisi kai tieteilijänä tietää, ettei mikään muu kuin uskosi erota sinua (oletettu subjekti) objektista... pieniäsieniä syönyt mielenmaisemasi on sinun oman rajatun henkilökohtaisen mielesi tuotostasi, yrität sitä turhaan minulle siirtää...

Subjektin ja objektin välille, ei sinun logiikkasi tule koskaan piirtämään rajaa ilman uskoa... tämän omistan minä, ja tuo on sinun...

Voit vain ihmetellä miksi luonnonlait toimivat niinkuin ne toimivat... kaikki käy niin sulavasti... pienikin muutos, missä tahansa arvossa... harmonia olisi tiessään.

Jos jotain komiikkaa lähtee metsästämään, tulkoon se omien uskomustensa muodossa... syyllistämällä nyt joku uskosta, joku joka ei usko kuin itseensä...

Mistäpä vitusta sinä tiedät, mihin minä uskon, ja mistäpä vitusta sinä tiedät vaikkei minua olisikaan, kunhan kuvittelet ja uskot

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
pienisieni
Voit vain ihmetellä miksi luonnonlait toimivat niinkuin ne toimivat... kaikki käy niin sulavasti... pienikin muutos, missä tahansa arvossa... harmonia olisi tiessään.

Niinpä, tosin on minullakin omat uskomukseni luonnonlakien perimmäisestä "syystä". Oikeastaan uskon, että luonnonlakeja on ääretön määrä äärettömän monessa eri universumissa... mutta se on toinen tarina. Äärellinen mieli ei voi hahmottaa ääretöntä - on vain nöyrryttävä suuren tuntemattoman edessä.

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija
derz
on vain nöyrryttävä.

Jees! tulihan se sieltä. hyvä. jotta vyyhtiä voidaan lähteä purkamaan, on

piste[size=150:16jqu0qz].[/size:16jqu0qz]

se on se ykseys, ja ainut olevaisuuden fakta.

FAKTA.

Olkoon se piste vaikka perseen muotoinen, niin sitten se on perseenmuotoinen fakta, josta kaikki pitää johdonmukaisesti johtaa aasta ööhön.

jos välissä heittää härän persettä, painu takaisin perseeseen, ja aloita alusta.

onpa tosi vaikeaa

Vierailija

Aika pahanhajuisen pierun kyllä päästit... haistelkoon hetken tuota... painutaan me takaisin perseeseen, ketään tai mitään nöyristelemättä.

Vierailija

tuo on mun mielestä ainaki vähä mua loukkaava ilmaisu, koska kauneus ja harmonia on mulle kaikki kaikessa.

teen sen ihan oikeasti sitten joskus, jotta murusiksi puremani hammaskalustoni veistetään peilistä.

silloin minun koko minuuteni voi nähdä vain huumorilla, komiikalla, rakkaudella, välittämisellä. sanoja on loputtomasti, mutta miksi lässyttää niillä.

(sillo joskus, ku mallinsin sen näköaistin, jossa 3D-perspektiivi väännetään takaperoisesti 2D-illuusioksi, niin mulla on kuvakin tommosesta hemmosta, jonka hampaat on vuoltu peilistä. edelleen sitten se pointti, että rikkaalla ei ole munaa sellaista kalustoa laittaa. tai jos laittaakin, niin se on juuri sitä valetta)

Vierailija

Ja saatana! asiaan mitenkään liittymättä nyt mun päreet on palanut kunnolla. Vitun naapurit. elin aikani erakkona, kunnes ne kusipäät tulivat kerjäämään verta nenästä. jonkun vitun kusipääomistajan tanskandokin kaa kommunikoin, niin kuin vähän eläimisellä tasolla.

vitun kusipääomistajat hämmästyivät, pelästyivät. se erakko, MINUN KOIRANI OLIKIN OMA ITSENSÄ TUON VITUN IHME ERAKON KAA. nuolivat toisiaan, rupesivat painimaan. se oli leikkiä. se oli keskinäistä ymmärrystä.

VITTU. MINÄ OLINKIN SITTEN OTTANUT MUKAMAS KOIRAA KURKUSTA KIINNI JA MUKAMAS LYÖNYT SITÄ NYRKILLÄ PÄÄHÄN. VOI SAATANAN PERKELEEN VITTU.

nyt soi techno kirkkaalla 500 watilla. Voi vittu, hommaan itselleni häädön, koska olen vittumainen. lainaan huomenna systerin tietsikkaa, jossa on 5.1:lle optinen plus koaks lähtö. Kun viritän puolet kaikista kamoista, tehoa ei ole vasta kuin 4000 W. näen huomisen päivänä, jolloin joka saatanan kusipää tässä jeesuksien kylässä tuntee luissaan ja ytimissään, mikä sen nohevanan monialaosaaja-DJ-äänentoistoammattilaisen-hitsaajan vittumaisuus oli.

optisen ja koaksin voi jakaa ongelmitta jakorasialla ilman äänentoiston heikkenemistä. kahdeksan kilowattia mulla löytyy puhdasta ja kirkasta äänentoistoa, mutta luulisin, että häätöön riittää jo tuo neljä kilowattia technoa luukuttamalla.

Saavat saatanat hommata mulle sitten kämpän niin perkeleen syvältä erämaasta, että kuuntelen technoa tasan luilla ja ytimillä. (eräs työn alla oleva innovaatio koskettelee nimenomaan musiikkia kuuromykän näkökulmasta. ne keskiäänet ja yläpäätkin pitää säteillä ihon läpi, jotta se musiikki (rytmi, tulisuus, tempperamentti, perkele) menee sinne luihin ja ytimiin tasan samanlaisella menttaliteetilla, kuin kuulevillakin korvatulpat ja pelttarit päässä.)

Määki elän. perkele.

muulisäys: onhan tässä noita vatkaimia, ynnä muita foorumilaisia ihan vieressä. oikeastaan joku voisi tulla puolueettomaksi todistajaksi, että neljä kilowattia todella riittää häätöön heti, eikä vasta hetken perästä. performanssissa poliisit olisivat luultavasti ensimmäisinä paikalla. valkotakitkin saattaisivat ehtiä ensimmäisen aallon mukaan.

ja jos sen vetäis niiden kiusaksi piilokameralla, niin se ei olisi huumoria, vaan ihan sitä konkreettista sekoilua, johon tällä pallolla tuntuu olevan loputtomat mahdollisuudet.

Vierailija

Yhtä palaa vailla valmis on juu... ensi kerralla sitten jätät muiden syyttelyn pois. Ykseys teoria kun ei muita sisällä, niin kyllä se siitä. Kyllä se perse idea oli sinun, eikä minun. Suuntasimme energiasi johonkin kuviteltuun perseeseen ja sinnehän me menimme... paskaahan sieltäkin suunnasta vastaan tuli... harmonian sijasta.

Myönnä pois, halusit loukkaantua

Itselläni on aivan liikaa esimerkkejä siitä mitä tapahtuu kun suuttuu... yritän välttää...

Vierailija
pienisieni
Yhtä palaa vailla valmis on juu...

huooh, taas väärin. tän innovaation tarkotuksena oli ollu vaan osoittaa TEILLE, että se kaikki olis ollu teilläkin pienellä johdattelulla - ohjaajan rooli ei ole täysin mitätön.

mutta vittujako siinä itseänsä jollekin jakkaralle ruveta nostamaan. ku oli vain se substanssi, jossa oli joukko samanarvoisia alkioita...mutta nuolkaa niitte valehtelijoiden perseitä vaikka kuinka kieli ruskeana.

mulla o parempaaki tekemistä. seuraava projekti on nimittäin miljoona kertaa kiinnostavampi, kuin teirän saatanoitten raamatut.

Vierailija

Huohh.. hyvä, että korjasit sen oikein.

Kyllä minä nostaisin juurikin sinut jakkaralle, olet mielestäni loistava ohjaaja. Pystyt osoittamaan asioiden todellisen luonteen kuin aivan itsestään… olet suorastaan telepaattinen… näen mitä ajattelet.

Saatanoitten raamatut… olisi muuten loistava nimi elokuvallesi. Siinä raiskaisit niin tieteen kuin uskonnonkin. Logiikan ja epälogiikan... uskon, toivon ja rakkauden ... kaiken mahdollisen.

Kyllä minua ainakin vitutti huomatessani, että olen kaiken paskan alku ja loppu. Virallinen harmonian raiskaaja. Kyllä sille paskiaiselle oli jotain tehtävä, vaikka ajatuskin muuttumisesta vitutti. Nyt jälkeenpäin on sitten helppo naureskella... helppoo kun heinänteko… ja se on tietysti vale, ei prosessia pitäisi kenellekään suositella… en siis suosittele sinullekkaan…

Toivotaan, että ohjaustyösi onnistuu, kutsuthan "teidät" kuitenkin ensi-iltaan, kun ohjaustyösi valmistuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat