Juoppo naapurit möykkää

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En ymmärrä, että keski-ikäiset juopot möykkää yöt läpeensä illasta aamu klo 8.

Ymmärrän jos päässä viiraa ja ahdistaa, mutta pakkoko on häiritä ja riehua sielä huoneistossa. Ihme kärykin tulee liesituulettimen kautta ilmeisesti siinä käyvät tupakalla.

Kannattaako ottaa päämajaan yhteyttä että saan häädettyä juopot. Juopoille ikävä että Vuokrayhtiöllä on 8000 asuntoa ja juopot ei enään pääse niihin. Jos häädetään. Pois, mutta joku raja. Deekuille pitäis tehdä metsään joku keskitysleiri missä ne sais soittaa iskemäradiota ja junttidiskoa ja suomipoppia ja juopotella läpeensä ja tapella akkansa kanssa. En yhtään ihmettele jos tapellaan ja riehutaan kuin on älykkyysosamäärä varmaan alle kehitysvammasen.

Sivut

Kommentit (20)

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009

Hyvä tieris, täytyy olla suvaitsevainen. Juopporäyhääminen on suomalaista kulttuuria, eikä siihen siksi voi puuttua.

Jos suomalaiset lähtisivät joukolla johonkin toiseen maahan, niin siellä olisi takuulla suvaitsevaisia paikallisasukkaita, jotka puolustaisivat suomalaista juopporäyhäkulttuuria ja ajaisivat siten sekä suvaitsevaisuuden että kulttuurisen rikkauden asiaa.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Suomalainen on luotu kuokkimaan suota... kyllä sellaisessa riittää voimaa hyppiä, ulvoa ja heitellä tavaroita läpi yön. Remonttikin voidaan aloittaa aamuneljältä, mitä suotta odottelemaan.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Rumpusetti on hänelle saatava nyt.

tiäremiäs kuulostelee kunnes viimeinenkin juoppo on nukahtanut. Muutaman tunnin kuluttua tieris aloittaa rummutuksen. Juopot ovat haltioissaan kun heräävät basson läiskeeseen.

Vierailija

Tuuban soitto klo 9.00 on kanssa mukavaa, se kun etenee lähinnä runkoäänenä. Plussana tällöin, ettei tieristä ei saa narautettua häiriköinnistä

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Minäkin suosittelen vilpittömästi aikaisin aamulla, kuitenkin taloyhtiön sääntöjen mukaisten hiljaisuusrajojen ulkopuolella suoritettua musikaalista toimintaa. Itse tapasin harjoitella irlantilaisen bodhranin soittotekniikkaa kello kahdeksan sunnuntaiaamulla sen jälkeen, kun naapurilla oli ollut pitkälle aamuyöhön kestäneet huonon musiikin viinanhuuruiset kekkerit.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Mun vuokra-asunnossa on niin saatanan huono äänieristys, että kaikki äänet kuuluu läpi. Öisin joku naapuri soittelee skebaa ja päivisin toinen pianoa.

Vierailija
Pikku Gen
Minäkin suosittelen vilpittömästi aikaisin aamulla, kuitenkin taloyhtiön sääntöjen mukaisten hiljaisuusrajojen ulkopuolella suoritettua musikaalista toimintaa. Itse tapasin harjoitella irlantilaisen bodhranin soittotekniikkaa kello kahdeksan sunnuntaiaamulla sen jälkeen, kun naapurilla oli ollut pitkälle aamuyöhön kestäneet huonon musiikin viinanhuuruiset kekkerit.

Teitäkö oli siis kiinteistössä vain sinä ja ne mölyäjät?

Poliisille pitää tietenkin ilmoittaa.
Ei tarvitse montaa kertaa soittaa ja tehosteeksi kun soittaa myös isännöitsijälle aamulla, kun yöllä on soittanut poliisille ja toistaa setin: soitot molemmille niin saavat häätöuhkauksen ja ovat ainakin vähän aikaa hiljaa. Talossa kun juoruillaan niin muutkin on jonkinaikaa hissukseen aj sitten jos ei millään lopu ja jos on niin "mnaton" isännöitsijä ettei sitä asukasjuoppoa saa pois, joka kutsuu ryyppykaverinsa mölyämään, on parempi a) joko ottaa yhteyttä taloyhtiön hallitukseen ja valittaa isännöitsijästä joka vaan soittaa poskeensa ja uhkailee mutta ei toimi tai b) etsiä viihtyisämpi asunto.

Minä en just siks halua asua missään kerrostalossa kun on niin vaikea löytää useamman asunnon kiinteistöä jossa ei joku möykkää yöllä päissään.
Olen valinnut toisentyyppisen asumismuodon ja rauha on ollut taattu!
Edellinenkin asuntoni oli yksityisomisteisessa talossa ja luulin että sellaisessa ei känniläiset möykkää mutta se olikin vaan rahanahneitten sijoittajien omistuksessa ja vuokralla oli meluisia juoppoja, huumehörhöjä ja muutama erittäin meluisa opiskelijanuorukainen. Kahdelle seinänaapurille piti aika usein käydä sanomassa siitä että soittivat musaa tai jotain instrumenttia yli puolenyön. Ja se yks kundi.. sillä oli joku halvatun tietokonepeli joka möykkas yötämyöden..

Tää on varmaan taas joku sellainen "luonnonvalintajuttu" missä selviytyy jokkut ja jokkut ei..
Veikkaan että meluapinat ei oo niitä selviytyvämpiä..

tiäremiäs
En yhtään ihmettele jos tapellaan ja riehutaan kuin on älykkyysosamäärä varmaan alle kehitysvammasen.

? Sulla sitä juttuja riittää.. huh.. Toki niin että jos on niin vahva syntymähumala että huutaa vaan kuin oikohöylä ilman viinaa ja kipuja niin idioottihan se on ja laitoskamaa.

Vierailija
Aks
Mun vuokra-asunnossa on niin saatanan huono äänieristys, että kaikki äänet kuuluu läpi. Öisin joku naapuri soittelee skebaa ja päivisin toinen pianoa.

Olen havainnut opiskelija-asunnoista sen että kun joku muuttaa pois kotoo ekaan kämppään niin alkuun voi olla räimettä öisinkin.
Se on niiiiiiiiiiiiin hianoo olla itsenäinen.. vaikka ei vielä osaiskaan.

Minä olin 16v. kun muutin kotoa omilleni mutta en päästänyt "kavereita", siis niitä idiootteja iltaopparista luokseni bilettämään, vaikka olivat ostaneet jotain juotavaa ja porukalla oikein nätisti pyysivät kun oveni taa ilmestyivät silloin aikoinaan..
Ne suuttui mulle mutta eihän minua sellainen haittaa kun en oo mikään läheisriipuvainen ja huonoa seuraa en huoli vapaaehtoisesti.

En tiä onko nyt lisääntynyt sellainen porukka jokka luulee että yksilöllä voi olla rajattomat sybjektiiviset oikeudet ja vapaudet ilman tolkkua?
Vaikeeta sanoa kun oma nuoruuteni ajoittui siihen että maitokaupoihin tuli keppana ja muutenkin alkoholikulttuuri muuttui niin että ihmiset alkoi dokata ihan hulluna?
Onko moinen tyyli vaan jäänyt ja pahentunut?

Ja.. miten vaikuttaa nyt lama ja se että pirusti porukkaa on työttöminä?
Ei kai se paljoo vaikuta?

Ne jotka asuu halvoissa kämpissä, niissä helpommin on alkkiksia ja muita sopeutumisongelmaisia ja ongelma voikin kärjistyä just siihen? Jos on paljon köyhiä niin muodostuu slummeja, jne.
Isot tuloerot, paljon työttömyyttä, jne. kiitos oikeistopolitikkojen plaa pla plaa.

kfa
Seuraa 
Viestejä2516
Liittynyt13.3.2008

Pönni

Teitäkö oli siis kiinteistössä vain sinä ja ne mölyäjät?

Poliisille pitää tietenkin ilmoittaa.
Ei tarvitse montaa kertaa soittaa ja tehosteeksi kun soittaa myös isännöitsijälle aamulla, kun yöllä on soittanut poliisille ja toistaa setin: soitot molemmille niin saavat häätöuhkauksen ja ovat ainakin vähän aikaa hiljaa.

Poliisille riittää puhelinsoitto mutta isännöitsijälle pitää valittaa kirjallisesti ja omalla nimellään allekirjoitettuna. Suulliseen valitukseen taloyhtiön on vaikea laillisesti reagoida, sillä jos käräjille mennään niin puhelua on vaikea todistaa. "Mölypäiväkirjan" pitäminen kannattaa myös, vielä parempi on jos joku muukin niin tekee. Päiväkirjaan merkinnät poliisille soitoista ja se liitteeksi isännöitsijälle.

Kim Fallström kfa+news@iki.fi

Vierailija
tiäremiäs
Deekuille pitäis tehdä metsään joku keskitysleiri missä ne sais soittaa iskemäradiota ja junttidiskoa ja suomipoppia ja juopotella läpeensä ja tapella akkansa kanssa.

Ei. Suomalainen menee metsään rauhoittumaan, ei katsomaan humalaisten riehumista. Mikään ei raivostuta niin paljoa kuin se, että jossain metsässä (vaikka laavulla) on joku känniseurue ördäämässä. Metsä on pyhä paikka, siellä pitää osata käyttäytyä. Siellä on rauha ja hiljaisuus.

Ja lähiöiden metsiin sijoittelusta on huonoja kokemuksia. Kuopiossa Neulamäen ostarilla notkuneille rantojen miehille tehtiin oma "huminabaari" lähimetsikköön. TArkoitus oli rauhoittaa ostarin menoa ja häiriköintiä. Kyllähän sille sellainen vaikutus jossain määrin oli, mutta metsästä kantautunut melu, savu, roskaaminen yms oli sitten ihan oma lukunsa. Yksi asukas kertoi, että siellä metsässä piti välillä käydä sammuttelemassa monen metrin lieskoja, kun kaikki valppaat tulivahdit olivat unten mailla.

...mutta kun näistä häiriöistä joutuu kärsimään kaikkialla muualla, niin pidetään ne pulituurit pois edes metsistä.

Vierailija
tiäremiäs
En ymmärrä, että keski-ikäiset juopot möykkää yöt läpeensä illasta aamu klo 8.

Ne lukee tiede-lehden foorumia, ja näitä sun juttujasihan ei kestä selvin päin...

Vierailija

avoin kirje...

" sinä alkoholismiin ajautuva apina...
joka urpoilet iskelmäradiosi niin lujalle
että me kunnon ihmiset emme saa unta...

voisitko lopettaa sen akkasi hakkaamisen
varsinkin kun akkasi valittaa vessassa niin
äänekkäästi että lapsemme herää aina...
peloissaan...
ja joudummu selittämään kuka setä siellä
hakkaa tätiä kun täti on taas katellu repaa
ja peraa...

valitusta alkoholisteista on turha tehdä koska
teitä huuruilijoita suojellaan... jostain syytä...
vaan pakkaseenhan te kuolisittekin... spurgut...

joten jos nyt pitäsit sen turpas iltasin
kiinni... niin ei sunkaan tartte pelätä
roskiksella iltasin sitä että jollekkin riittä
apinointi ja vetää turpaan sua ja ängee laatikkoon...

saatana...

nim: kerrankin vielä... "

tämmönen hissiin... ulko oveen...yms...

Vierailija

Ainaskin meikäläisen yläkerrassa asunut nuorimies sai häädön kun joku meidän naapureista kävi keräämässä nimiä johonkin listaan joka sitten toimitettiin etiäpäin.
Tosin tämä nuori jamppa ei ollut mikään tavallinen möly-apina, vaan parvekkeelta lensi tavaraa, ja välillä huuteli postiluukusta uhkailuja. Kyllä itse tavalliset lähiö-asumisen äänet kestän. Tosin itselleni on saattanut kehittyä jonkinlainen toleranssi tähän touhuun koska olen jo 28-vuotta (eli koko ikäni) asunut eri lähiö-asunnoissa Helsingin alueella Olen kuullut niin paljon tappelua, huutamsista, biletystä jne..että en oikeasti enään välitä.

En niin pienestä hermostu, mutta viimeistään uhkailujen ja paikkojen hajoittamisen kohdalla menee raja...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat