Olen superjumala

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

20 vuotiaana tein älykkyystestin, jonka tulos oli 140. Tästä on nyt 13 vuotta aikaa, joten perjantain kunniaksi ajattelin ilmoittaa kyseisestä asiasta teille, rakkaat hyvät ystäväni.

Sivut

Kommentit (21)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Milläs asteikolla se oli.. itsekin saanut jostain testistä 144 ja se oli vähän keskivertoa parempi. Silti meni monta minuuttia että tajusin leikata sämpyläpitkoa tietyssä suunnassa halki jotta sain siihen tarpeeksi pintaa juustoa varten. Älykkyystehtävissä saatu äo ei välttämättä kerro mitään käytännön ongelmanratkaisukyvyistä. Tai sitten olen vaan uusavuton. Äiti leikannut aina sämpylät minulle niin en osaa..

くそっ!

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
Volitans
Ronron
sämpyläpitkoa

Ei siinä älykkyys auta, jos patongin ja sämpylän eroa ei tunne

Pitko pitäisi minusta olla letitetty, eli sämpyläpitko on sämpylätaikinasta tehty letti.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Vierailija
Lasse S. Liittynyt
20 vuotiaana tein älykkyystestin, jonka tulos oli 140. Tästä on nyt 13 vuotta aikaa, joten perjantain kunniaksi ajattelin ilmoittaa kyseisestä asiasta teille, rakkaat hyvät ystäväni.

So? Älykkyysosamäärä ei merkitse paljoakaan elävässä elämässä. Sille ei ole käyttöä, koska päätökset tehdään nopeasti ja tunteella.

Vierailija
Ronron
Milläs asteikolla se oli.. itsekin saanut jostain testistä 144 ja se oli vähän keskivertoa parempi. Silti meni monta minuuttia että tajusin leikata sämpyläpitkoa tietyssä suunnassa halki jotta sain siihen tarpeeksi pintaa juustoa varten. Älykkyystehtävissä saatu äo ei välttämättä kerro mitään käytännön ongelmanratkaisukyvyistä. Tai sitten olen vaan uusavuton. Äiti leikannut aina sämpylät minulle niin en osaa..

En muista. Lisämainintana oli, että vain yksi kahdesta sadasta (vai olikohan neljästä sadasta) ihmisestä on yhtä älykäs kuin minä. Sitäkään en muista, oliko vertailussa kyseessä vain suomalaiset vai koko maailman väestö. Noilla on huima ero, sillä jälkimmäisessä tapauksessa saavutus ei ole kovinkaan suuri, varsinkin jos mukaan on laskettu pienikalloiset neekerit ja ählämit.

Kuitenkaan käytännön tasolla en tunne itseäni älykkäämmäksi kuin muut (pikemminkin päinvastoin), mutta olen sen verran luova ihminen, että joskus meinaan aivan pakahtua omaan mahtavuuteeni. Tämä ikävä kyllä aiheuttaa usein paineita ja stressiä.

Uskoisin, että olen myös narsisti.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008

Kerran mittasin päänympäryksen. Sain tulokseksi 62cm. Ajattelin nyt kertoa tämän teille, ystävät. Se on paljon ajateltu se.

We're all mad here.

Vierailija
Lasse S. Liittynyt

Mitä kyseinen tapahtuma ja testin tulos merkitsee sinulle?

Vierailija

missä kohtaa tulee se ku
minä hyödyn tästä jotain... ?

muutoinhan on herttaisen
yhden tekevää vaikka
sinun ÄO olisi 3333333

ja jos en mitään tästä hyödy
niin miksi rakas ystävä sen kerrot
meille...
jotta tulisimme kateelliseksi... ?
onko se nyt kovin älykästä... ?

ainiin... olen hö-lmö...
en tajua...

Vierailija
Lasse S. Liittynyt

Uskoisin, että olen myös narsisti.

ehkä parempi kuin
että luulisit olevasi narsissi...

ehkä... pätä...

Vierailija
abskissa
:roll:

Kerran mittasin päänympäryksen. Sain tulokseksi 62cm. Ajattelin nyt kertoa tämän teille, ystävät. Se on paljon ajateltu se.

Teillä on vallan suuri pää. Oma pääni on vain vaivaiset 58 cm.

Vierailija
Kuutamoserenadi
Lasse S. Liittynyt

Mitä kyseinen tapahtuma ja testin tulos merkitsee sinulle?

Vaatimattomasti ilmaistuna se merkitsee minulle sitä, että uskon olevani lievästi sanottuna superjumala.

Vierailija
Lasse S. Liittynyt

Vaatimattomasti ilmaistuna se merkitsee minulle sitä, että uskon olevani lievästi sanottuna superjumala.

Puolisoni tapaa työssään päivittäin lukuisia jumalia, jeesuksia ja napoleoneita. Onpa hän tavannut helvetin enkeleiden maailmanpresidentinkin.

Vierailija
Carloz
Lasse S. Liittynyt

Puolisoni tapaa työssään päivittäin lukuisia jumalia, jeesuksia ja napoleoneita. Onpa hän tavannut helvetin enkeleiden maailmanpresidentinkin.

Hän on siis neekereiden ja karvakäsien kanssa tekemisissä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat