Virallinen sikainfluenssa sivu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä me teemmä tuon valtion kanssa?
Nyt menee kyllä hermot

Valtio valittaa, että kaupalliset sivut ovat Google-haussa ennen valtion virallisia sivuja Voi tuukilos siika sentään!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/n ... 59031.html

Olisiko valtiolta vaadittu liikaa, että olisi edes kysynyt MuroBBS-palstalta, miten omat sivut saa hauissa ensimmäiseksi!

No, koska valtio on niin helkkarin saamaton, niin mun pitää taasen neuvoo sitä:

Valtio. Tee juuri niin kuin sanon:
1. Tee sikaflunsasalle kotisivut.

2. Väitä niiden olevan viralliset sivut.

3. Kirjoita selaimen osoitekenttään:
maps.google.com -ja paina Enter-näppäintä.

4. Kirjaudu sivulle (jos ei ole tunnusta, niin rekisteröidy).

5. Tee Mapsiin omat sivut, jonne laitat virallisten sikasivujen URL-osoitteen ja muut tarpeelliset tiedot, kuten syntymäaika ja -paikka.

6. Lopuksi ruksaa, miten haluat Googlen ottavan suhun yhteyttä (mää sanoin, että mää soitan ite, kuten teinkin (mutta en kerro, mitkä sivut laitoin).

7. Odota viisi minuuttia, niin Google soittaa sulle automaattisesti takasin.

8. Vastauksina pitää pari kertaa näpyttää ykköstä, mutta se ei kai ole sulle liian vaikeeta .

PS. Katsoin, että kaupalliset sivut eivät ole myöskään hoksanneet soittaa Googlelle, joten niiden esiintyminen haussa ennen Sinua, Valtio, on ainoastaan sattumasta kiinni.

Kommentit (1)

Vierailija
mensaani
Mitä me teemmä tuon valtion kanssa?
Nyt menee kyllä hermot

Valtio valittaa, että kaupalliset sivut ovat Google-haussa ennen valtion virallisia sivuja Voi tuukilos siika sentään!
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/11/n ... 59031.html

Olisiko valtiolta vaadittu liikaa, että olisi edes kysynyt MuroBBS-palstalta, miten omat sivut saa hauissa ensimmäiseksi!

Lukijoiden pitää tuosta valtion valittelusta vetää se johtopäätös, ettei valtiota itse asiassa pätkääkään kiinnosta kansalaisten terveys --koska valittaa niinkin yksinkertaista asiaa, ettei sen omat sivut ole haussa ekana!

Eikä valtio edes viitti itse selvittää, miten internethakuun saisi omat sivut ekaksi! Edes pennin pyörylän vertaa valtiota ei kiinnosta terveys; tuhlasi miljoonia halpisrikotteisiinkin, joissa on elohopeaaa...

Valtion atk-tukihenkilötkin ovat varmaan somaleita, vai mitä lie ...

Uusimmat

Suosituimmat