NAKKI!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vähänkö vituttaa kaikki mustat aukot, tai jotain. en tiijjä. Miksei avaruudessa ole haukkoja. Ihan aneemista. Kuka syö kaikki hiiret? Eihän avaruudessa ole hiiriä, joten jonkin ne on pakko syödä pois.

Logiikka on pettämätön. Muttei aukoton, silla avaruudessa on ne vitun mustat aukot.

Kommentit (13)

Vierailija
Barbaari
Hiiret ovat korkeampiuloitteisempia olentoja jotka tekevät usein tutkimuksia ihmisten käyttäytymisestä laboratorioissa. Nämä myös kustanti maapallon rakentamisen.

Pimeän energian hiiriä? Galaksit pakenee toisiaan kun välissä on iik, hiiriä?

Vierailija
Lettu Haimakainen
Vähänkö vituttaa kaikki mustat aukot, tai jotain. en tiijjä. Miksei avaruudessa ole haukkoja. ...

Eikö siellä ainakin yksi haukka edestakaisin säntäile, välillä ehjänä, mutta useimmin hiukan epäkunnossa. Tarkoitan tietysti Millennium Falconia. Sen lokerikoissa löytynee sitten ties minkälaisia hiirulaisia.

Vierailija
Lettu Haimakainen
En ollut humalassa en ollut humalassa en ollut humalassa kun kirjotin tuon

Missä sitten olit?

Vierailija
Lettu Haimakainen
Olin rakkauden huumassa

Lettu Haimakainen? Kuulostaa tutulta. Taisin olla rakastunut sinuun joskus vuosia sitten.

Vierailija
Lasse S. Liittynyt
Lettu Haimakainen
Olin rakkauden huumassa

Lettu Haimakainen? Kuulostaa tutulta. Taisin olla rakastunut sinuun joskus vuosia sitten.

Lettu ois varmaan ihan hyvä muija, laita lettu yksityisviestiä, jos et oo ruma läski, oon ok sinkkumiljonääri.

Vierailija
fenomenologi
Lasse S. Liittynyt
Lettu Haimakainen
Olin rakkauden huumassa

Lettu ois varmaan ihan hyvä muija, laita lettu yksityisviestiä, jos et oo ruma läski, oon ok sinkkumiljonääri.

Olen vitun ruma, läski sinkkumiljonääri. Mä haisen ihan paskalle ja mulla on huono luonne.

Olen tosin varattu..

Vierailija
fenomenologi
Lasse S. Liittynyt
Lettu Haimakainen
Olin rakkauden huumassa

repesin

Uusimmat

Suosituimmat