Saatan olla liian tyhmä tälle palstalle.

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Voi olla että pitää aloittaa lääkitys taas.

Sivut

Kommentit (17)

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007

Ihana otsikko

Me muut saatetaan olla joskus viisaita - tuskin. Sen takia kukaan ei kehtaa kertoa omaa nimeään. Tai edes koulutusta.

(ja tästä sitten on tietysti muutama poikkeus)

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Carloz
Vatkain

Pepantteenia vaan kouran silimään ja käkättimmeen!

Potkiiko se kovaa?

?
Voisit oikeesti lähtee takasin sinne homma- foorumin sivustoilla tai mistä paskasta tänne nyt pullahditkin. Mulkku.

.

Vierailija
el6

Voisit oikeesti lähtee takasin sinne homma- foorumin sivustoilla tai mistä paskasta tänne nyt pullahditkin. Mulkku.

Miksi alat henkilökohtaisuuksiin?

Mene, poika, jonnekin opettelemaan käytöstapojen alkeita ja tule sitten takaisin, kiitos.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8906
Liittynyt18.8.2008
CE-hyväksytty
Voi olla että pitää aloittaa lääkitys taas.

Ei kai se tyhmyys lääkityksellä parane.

Sitä paitsi toiseksi jäät.

Kysy vaikka Aweb:ltä. Kyllä se on meikän on sentään oikein virallisesti määritellyt idiootiksi. Useamman kerran. Silti sitä tässä vaan kirjoitellaan. Lälläl, lää Aweb.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Carloz
el6

Mene, poika, jonnekin opettelemaan käytöstapojen alkeita ja tule sitten takaisin, kiitos.

Onko pojittelu hyvä esimerkki esimerkillisestä käyttäytymisestä?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Carloz
el6

Onko pojittelu hyvä esimerkki esimerkillisestä käyttäytymisestä?

Onko mulkuksi haukkuminen okei?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Jos haukutaan mul**ksi, niin eikö silloin kannattaisi kysyä syitä miksi näin tehdään? Oikeuttaako nimittely tms. sitten itse kutakin käyttäytymään porsasmaisesti ja muista välittämättä? Itse pitäisin sellaiseen ryhtymistä samalle tasolle menona, jolloin ei mitään voiteta eikä itsestäkään sen korkeampaa kuvaa anneta.

-George Eliot

Vierailija
Stinger
Jos haukutaan mul**ksi, niin eikö silloin kannattaisi kysyä syitä miksi näin tehdään? Oikeuttaako nimittely tms. sitten itse kutakin käyttäytymään porsasmaisesti ja muista välittämättä?

Itse pidän pojittelua ihan aiheellisena tuossa tilanteessa. Eihän noille kolleille mene perille nätisti sanominen. Liika kiltteys ei tässä yhteiskunnassa kannata.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Carloz
Stinger
Jos haukutaan mul**ksi, niin eikö silloin kannattaisi kysyä syitä miksi näin tehdään? Oikeuttaako nimittely tms. sitten itse kutakin käyttäytymään porsasmaisesti ja muista välittämättä?

Itse pidän pojittelua ihan aiheellisena tuossa tilanteessa. Eihän noille kolleille mene perille nätisti sanominen. Liika kiltteys ei tässä yhteiskunnassa kannata.

Kuka päättää sen mikä kannattaa? Jokainen määrittelee itse ne arvonsa ja toimii niiden mukaan ainakin yleisesti ottaen. Minusta noissa pojitteluissa yms. on pohjana kohdallasi se, että koet häviäväsi vastapuolelle jostain syystä ja sitten yrität halventaa tätä omasta mielestäsi itseäsi vähempänä ihmisarvossa pitämänäsi ikäryhmän tai sen henkisen kehitystason kanssa samaksi leimaamalla. Jos miehet tai sukupuolesta riippumatta vahvemmat persoonat ottelevat, niin tuon kaltaisia juttuja ja selittelyjäkään ei esiinny.

-George Eliot

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007

Mene, poika, jonnekin opettelemaan käytöstapojen alkeita ja tule sitten takaisin, kiitos.[/quote]

Onko pojittelu hyvä esimerkki esimerkillisestä käyttäytymisestä?[/quote]

Onko mulkuksi haukkuminen okei?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.[/quote]

Poika? Mä olen lähes viiskymppinen patu. Painu vittuun apina, tommosella pikkumulkulla ei oo mitään jakoo
Miesten töissä. Mee Legioonan jos pääset. Minä pääsin.Mulkku

.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8906
Liittynyt18.8.2008

Koitetaanpas nyt rauhoittua.

Joulu tulossa ja tontut kurkkii klaseista ja avaimenreiästä. Pukki jättää pian lahjat kauppaan ja taikoo pulloihin vasenkätisen jengan.

Ja perkele minä olen taatusti liian tyhmä tälle palstalle ja jeesuksen kristuksen saatana, se on paras uskoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat