Vitamiinit, kivennäisaineet, rasvahapot, antioksidantit yms.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä kaikkia "aineita" ihmisen tulisi päivittäin saada?
Kuinka paljon kerrallaan, jotta tarvittava määrä imeytyy?
Mihin vuorokauden aikaan?
Ja minkä muun aineen yhteydessä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sen kun keksit, jo lähtökohtaisesti lääkärikunnasta puolet on sitä mieltä että pitää syödä enemmän rasvaa ja puolet sitä mieltä että pitää syödä enemmän hiilihydraatteja ..
Konsensus lienee yhtä syvää muitakin ravinteita kohtaan.
Hyviä aineita joita saamme ovat mm. fluori,elohopea,pcb,dioksiini,transrasvat,homemyrkyt kuten penisiliini,lääkkeet,kaikenlaiset hormonitoimintaan vaikuttavat muoviyhdisteet ja toki kaikenlainen säteily esim. matkapuhelimista etc.
Muut vitamiinit, kivennäisaineet, rasvahapot, antioksidantit yms. ovat lienee turhia,koska eivät vaikuta palsamoitumisasteeseen jonka seurauksena ns.ikuinen elämä alkaa muumiona (egyptiläisten mukaan)?

Huolestuttavana voidaan pitää tutkimuksia joiden mukaan niinkin kovat aineet kuin tee aiheuttavat syöpää.
http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2009/03/liian_kuuma_tee_aih...
Teehen kun vielä laittaa sokeria ja hiukan rommia, niin sokeritauti/metabolinen oireyhtymä on valmis höystettynä maksakirroosilla ?
Luoja tietää mitä kaikkea vesi aiheuttaa ,entäpä kylmä tee? Saatikka vihannekset?

Vierailija

joo, kyllä niitä aineita kannattaa vetää...joka päivä. Jos ei aineita käytä niin ihminen siirtyy aineettomaan tilaan. Näin on nännit!

Vierailija

ja nänneistä puheen ollen...on ne kyllä ihania, varsinki sellaset törröttävät ja piukat ja pienet...nam ja slurps!

Vierailija

pienistä puheen ollen mun pikkujättiki rupes törröttää...oon jättäny lääkkeet ottamatta puheista päätellen...ilmeisestikkin.

Vierailija

Nykyään ruokakaupat on ku kaatopaikkoja, suurennuslasin kanssa saa etsiä syötäväks kelpaavaa.
Mut kukapa haluis elää ikuisesti? Oikeestaan.

Vierailija
varis
Nykyään ruokakaupat on ku kaatopaikkoja, suurennuslasin kanssa saa etsiä syötäväks kelpaavaa.

pieniä nännejä saa etsiä suurennuslasin kanssa ja kun ne löytyy niin ne kelpaa syötäviks. Minä jos saisin päättää niin en mitään muuta söiskään...kuin nännejä ne on niin jänniä.

Vierailija
Weird'Os

pieniä nännejä saa etsiä suurennuslasin kanssa ja kun ne löytyy niin ne kelpaa syötäviks. Minä jos saisin päättää niin en mitään muuta söiskään...kuin nännejä ne on niin jänniä.

Vierailija
Weird'Os
varis

Olinkin ihmetellyt ,kuka tämän on säveltänyt. Nyt se ratkesi ?
http://naurunappula.com/169439

Vierailija
sapetix
Weird'Os
varis

Olinkin ihmetellyt ,kuka tämän on säveltänyt. Nyt se ratkesi ?
http://naurunappula.com/169439[/quote]

Joo, vuosikausien etsimisen jälkeen löysit viimeinkin alkuperäisen nännimiehen
Mut ettei eksytä liikaa aiheesta niin sanottakoon että vitamiinit, rasvahapot ja kivesaineet ovat kaikki tärkeitä myös nännien hyvinvoinnille erityisesti jos ne ovat pienikokoiset.

Vierailija

Miehet aina luulee, että tissiliivejä pidetään tulevien aikojen toivossa. Vetäkää jannut joskus kokeeks kiristäviä kuminauhoja ylävartaloon. Syövät tulloo, vitutus tulloo..
Kivennäisaineista suosimme tällä hetkellä liuottimia.

Vierailija

Naisten pitäis saada usein välipalaa eli sitä palaa joka sijaitsee välissä. Välipalasta saa myös runsaasti vitamiineja sekä kivesaineita jos uskaltaa niellä.

Vierailija

Ihmiskeholla on uskomaton kyky sopeutua vaikka minkälaisiin olosuhteisiin ja ravintoon. Ruokaa sen verran kuin nälättää, kyllä luontaiset vaistot johdattavat sopivan ravinnon äärelle. Aromivahventeilla ja muilla lisäaineilla valitettavasti huijataan makuaistia luulemaan että kyse olisi ravinteikkaasta ruuasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat