Eri todellisuus

Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Sosiaalisesti ongelmainen ihminen saattaa elää ns. eri todellisuudessa ympäröivien ihmisten suhteen.

Kautta aikain on ollut kylähulluja. Tavisten kylä elelee arkista todellisuuttaan ja joku siellä näkeekin asiat toisin. Kyläläisten vastaus tuohon on mikä muukaan kuin asettaa kyseinen persoona kylähullun vakanssille. Nykypäivänä osataan asettaa kysymys jotta lieneekö kyse jostain erityispiirteestä kuten erikoislahjakkuudesta tai sitten jostain neuropsykologisesta poikkeavuudesta.

Millaisia kokemuksia raatilaisilla on eri todellisuuden ihmisistä. Oletko itse eri todellisuudessa joskus tai kaiken aikaa? Miten se ilmenee? Oletko huomannut jonkun toisen kulkevan sivuraidetta? Miten se on ilmennyt?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Kommentit (3)

Vierailija

[quote="Paul M"]Sosiaalisesti ongelmainen ihminen saattaa elää ns. eri todellisuudessa ympäröivien ihmisten suhteen.
---

Sosiaalisesti ongelmaiseksi leimaaminen on myös hyvä ase,
kun halutaan hankaloittaa jonkun elämää.
Ei tarvitse olla kuin hieman epärehellinen niin tulee jo ongelmia.
Joutuu pyörittämään systeemiä systeemin sisällä,
kaksoiselämä voi olla paitsi rankkaa, myös leimaavaa.

Erilainen ja silmiin pistävä voi olla niin monella tapaa.

Onko edes olemassa "normaali-ihmisiä".

Vierailija

Kaikkein vaarallisimmat hullut ovat niitä taviksia, jotka kävelevät kadulla vastaan... kylähulluja, jotka ovat naamioituneet taviksiksi...

Fanaatikko

Sosiaalisesti ongelmaiseksi leimaaminen on myös hyvä ase,
kun halutaan hankaloittaa jonkun elämää.

Ego on kiero paskiainen... ensimmäisenä se syyttää toista hulluudesta, epänormaalisuudesta, tyhmyydestä... mistä milloinkin... pelastaakseen vain oman perseensä varmalta kuolemalta.

Paul M

Millaisia kokemuksia raatilaisilla on eri todellisuuden ihmisistä. Oletko itse eri todellisuudessa joskus tai kaiken aikaa? Miten se ilmenee? Oletko huomannut jonkun toisen kulkevan sivuraidetta? Miten se on ilmennyt?

Määritelmä ja kokemus hullusta ovat sinun pääsi sisällä... sinun näennäisesti erillisessä todellisuudessasi. Hulluhan voi vaikka vain näytellä hullua... sekoittaakseen pääsi... tehdäkseen sinusta hullun.

Olen nähnyt paljon onnellisia hulluja... heitä ei haittaa pätkääkään vaikka hulluksi haukutaan... kunhan hymyilevät, ja toivottavat hyvää päivänjatkoa... ja sekös minua vituttaa.

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008

Onhan noita kokemuksia, näiltäkin palstoilta.

Esimerkiksi: metsäalaa koskevissa aiheissa ovat Aweb ja joukko apostoleitaan täysin toisessa todellisuudessa. Vähän samoin kuin kreationistit evoluutio-jutuissa. Tieteen kanssa ei sitten niin mitään tekemistä.

Ovat lisäksi nämä "metsä- ja luontoasiantuntijat" keksineet aihepiirin, joka on hiukan oudohko ja vaillinaisesti tunnettu. Lisäksi sen rasitteena on runsaasti oppiristiriitoja ja selviä emotionaalisia paineita.

Heidän mielestään tietenkin elän itse vääristyneessä todellisuudessa ja voihan se niin ollakin. Olen jäävi asiasta päättämään.

Uusimmat

Suosituimmat