Bushille patsas Albaniaan

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Heh ..melkoista ironiaa, entinen Euroopan pimein kommarikulma pystyttää patsaan George W. Bushille !

http://www.verkkouutiset.fi/index.php?o ... &Itemid=13

No, vapauttajahan Bush oli monellakin suunnalla. Vapautti Persian Lahden alueen verisimmästä diktaattoristaan ja toi maahan länsimaisen demokratian. Vähemmästäkin on annettu Nobelin rauhan palkintoja, mutta nythän Vuonojen Valopäät jakavat niitä vain Bushia mollatakseen.

Kyllä Wanha Kunnon Ykä on patsaansa ansainnut, pitäisikö perustaa patsastoimikunta tännekin? Ai niin, mutta eihän tätä maata vielä ole vapautettukaan, ryssän rengit hallitsevat .. .

No niin, edellä hieman mustaa huumoria päivän piristeeksi ja keskustelun aktivoimiseksi . On muuten hupaisaa, mitä kaikkea voidaan perustella uskottavasti. Minä olen viime aikoina saanut useitakin ehdotuksia blogiksi "vaietuista asioista", koska minua kai pidetään rohkeana julistajana. WTC 911-perusteluista vetäydyin silloin, kun alkoivat puhua minivetypommeista rakenteissa, joku tolkku sentään pitää olla. Holokaustin kiistäjillä oli uskottavampia perusteluja, kaasukammioiden seinämien analysoinnissa ei ole löytynyt jälkiä ferri-ferrosyanidista eli "preussin sinisestä", jota pitäisi olla, jos siellä olisi teloitettu syanivedyllä eli "Cyklon B":lla.
Jollain keskitysleirillä kuulemma kaasutettiin hengiltä dieselpakokaasuilla, joissa kuitenkaan ei ole häkään... no, kertokoon joku muu, mikä näissä selityksissä on vikana, minä en tällaiseen aiheeseen koske pitkällä kepilläkään, ajattelin vielä nautia elämästä muutaman vuoden !

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat