Karhumies -Timothy Treadwell

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nii, se tyyppihän tykkäsi katella ja olla karhujen keskuudessa ja piti karhuja pääasiassa harmittomina juhla eläiminä. Tosin en tiedä pitikö se vieläkin niitä harmittomina juhla eläiminä, kun se yks karhu oli raadellut sitä ja raahasi häntä jaloista pusikkoon.

Nii, löytyykö mistään sitä viimeistä videota(audio pätkä koska linssisuojus oli kamerassa) mistään netissä? Mää oon vaan löytäny feikki audiopätkiä, mut en aitoa. Onkohan sitä missään netissä?

Sekin mietityttää, että miten monet luontokuvaajat sun muut pääsee niin lähelle niitä eläimiä ilman että eläimet lähtee karkuun taikka että ne ei hyökkää kuvaajan taikka sen pellen kimppuun joka siellä ruudussa sohii? kuten esimerkiksi: krokotiilimies sun muut pellet.

Noh, vaikka olikin vissiin aika karmiva kuolema, niin eipä juuri käy sääliksi häntä, tosin hänen muijaansa. Tosin hänkin meni tapattamaan ittensä typerällä käytöksellään. Mut kova muija oli, kun hakkasi paistinpannulla täyskasvuista karhua pelastaakseen sen yhen sekopään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (5)

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
TERÄS NALLEPUH

Nii, löytyykö mistään sitä viimeistä videota(audio pätkä koska linssisuojus oli kamerassa) mistään netissä? Mää oon vaan löytäny feikki audiopätkiä, mut en aitoa. Onkohan sitä missään netissä?

Eikös dokumentissa täti juuri sanonut, että hän ei ole tuota pätkää ikinä kuunnellut ja aikoo tuhota kasetin? Sen kuuntelivat poliisi ja kuolinsyytutkija, ja osia myös dokumentintekijä. He tuskin kopioivat kasettia ja vaikka kopioisivatkin, tuskin laittaisivat sitä youtubeen.

Vierailija

Virallinen luonnonsuojeluväki, riistanvalvojat valtion taholta koittivat kait häätääkkin hömelöä pois sieltä. Hän rikkoi lakia menemällä liian lähelle petoja.

Kaveri kyllä itse kertoi alkoholiongelmistaan ja vaikka mistä ja oli kait ollut elämässään jo niin itsetuhoinen että tavallaan kuitasi kohtalonsa tekemällä ikäänkuin "hyödyllisen" ja hittaan itsarin joka ehti kestää yli 10v.

Ja sen muija.. helvettiäkö lähti sinne?
Ei naiset ainakaan sukupuolensa perusteella ole mitään edesvastuuttomia hölmöjä jotka on miesten talutusnuorassa.
Tais olla samanlainen joku pershäröinen tai jotenkin yyber adhdmikälie tapaus?

Ei taida olla kuitenkaan vielä ns. sivistysvaltioissakaan tarpeeksi tietoa ihmisyydestä ja sen neuropsykologisista koukueroista kun eläimiä suojellaan niin intohimoisesti, että pääsee käymään tuolalisia käpsyjä että jokkut sekopäät voi hillua suojelualueilla esiintyen suojelijoina.

Olis panneet sen jätkän johonkin suojakotiin tjms?
Vai.. eiks unelmalandioissa Atlantin takana oo kunnon sosiaaliturvaa?

Vierailija

Tyypin sanoma oli suurinpiirtein: Täällä uhmaillaan auktoriteettejä vaikka karhut söisi. Ne söi.

Loppu ei välttämättä ole sievä koska karhu voi vain vetää suolet ulos.

Vierailija

En minä kyllä sitä Veikka Gustafsoniakaan tajua?
Vartavasten uhmaa suuria vaaroja ja samalla aiheuttaa lumivyöryvaaroja.
Toki ne jää- ja lumimassat sieltä muutenkin voi alas rojahtaa ihan vaan kun auringon lämpö sulattaa mutta hiivattiako sinne vartavasten mennä leikkimään jotain sankaria.

Ja mikä se oli aikoinaan Hjallis Harkimonkaan sensaationhakuinen purjehdus. Ihan älytöntä sankaruuden tavoittelua.

Hyvä että sellaiset helpoheikit pikkuhilja alkaa paljastua maineenmetsästäjiksi jotka sitten koittaa käyttää hyväkseen "urotekojaan". Toki Hjallis uromiehenä on sikseen kesy ettei hän kait vaarantanut muitten henkiä? Ja aikaahan siitä jo on. Ei tidetty sitä mitä tänäpänä.

Minä en arvosta ihmisiä ikinä uhkarohkeuden perusteella.
Ja anarkismi.. se nyt on läyhästä hössöttämistä jos yksin hilluu piittaamatta muista.
Arvostan toki Bakuninin ja muiden teoriaa anarkismista mutta nekin on niin vanhoja juttuja että päivitettäviä ovat.

Uusimmat

Suosituimmat