Elämälle kiitos

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiitos elämälle ja suomalaiselle yhteiskunnalle, että olen saanut kristillisen kasvatuksen ja sen mukaiset elämän arvot, -- jotka eivät kuitenkaan ole olleet minulle aina niin selviä, vaan monesti olen niiden kanssa lipsuillut ja lepsuillut *-- saamatta niistä kuitenkaan raippatuomioita, (paitsi mitä isältä sain remelistä...)

Kiitos elämälle, etten ole saanut muslimien elämänarvoja, koska jos olisin ne saanut, nut olisin hyvin ahdasmielinen jossakin muslimimaassa vahtimassa ainoaa oikeaa uskonnollisuutta ja toivomassa, että pääsisin Suomeen

Kiitos

(* muoks),

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija
abskissa
Onnistuuhan se ainoan oikean uskonnon vahtiminen täälläkin, joten mitäpä tuota turhia kiittelemään.

Sitten kyllä varmana kiittäisin elämää, kun vain saisin vielä elää sen ajan, jolloin voisin aidosti rukoilla pääseväni Suomesta pakolaistatuksella Iraniin, tai ainakin Jemeniin nauttimaan 3000 tuhannen euron perusturvaa ilmaisella ylläpidolla

Toivottavasti toivo, thors & kumpp. panevat parastaan, että tää maa muuttuisi mahdollisimman nopeasti maahanmuuttokielteiseksi kaikille muslimeille, jolloin muslimitkin oppisivat rakastamaan omaa maataan.

Vierailija
mensaani

jos olisin ne saanut, nut olisin hyvin ahdasmielinen jossakin muslimimaassa vahtimassa ainoaa oikeaa uskonnollisuutta

Varmaan olisi oikein hyvä paikka eräille kun kuvittelevat että joillekin kuuluu mihin muut uskovat tai on uskomatta. Pitäköön hihhulit huolta omista asioistaan, järjissään olevat eivät tarvitse toimintaohjeita satuihin uskovilta typeryksiltä.

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
fenomenologi
mensaani

jos olisin ne saanut, nut olisin hyvin ahdasmielinen jossakin muslimimaassa vahtimassa ainoaa oikeaa uskonnollisuutta

Varmaan olisi oikein hyvä paikka eräille kun kuvittelevat että joillekin kuuluu mihin muut uskovat tai on uskomatta. Pitäköön hihhulit huolta omista asioistaan, järjissään olevat eivät tarvitse toimintaohjeita satuihin uskovilta typeryksiltä.

Lisää hihhuleita, sanon minä. Jos satuja sepitetään ääretön määrä, joku niistä pitää väkisin paikkansa.

Vierailija
Denzil Dexter

Lisää hihhuleita, sanon minä. Jos satuja sepitetään ääretön määrä, joku niistä pitää väkisin paikkansa.

Jos jotkut on väärässä aina, ei se tarkoita sitä että he väärässä ollessaan olisivat edes kerran oikeassa, asiaan ei vaikuta harhaluulojen määrä.

Vierailija

Kiitos että olen oppinut vihaamaan ja halveksumaan muita pitäen itseäni muita tyhmiä parempana! Kiitos että minut on suggestoitu ja olen langennut olettamaan räikeitä ja epärealistisia yleistyksiä muista! Kiitos että omassa tekopyhyydessäni ja välinpitämättömyydessäni en halua ikinä keskittyä omiin virheisiini, vaan mielummin syytän kaikesta muita!
Kiitos itselleni!

Vierailija

Mihin helevettiin sinä tarvitset "kristillisiä arvoja". Uskovaiset ovat kaikki naurettavia pikkupäitä. Ihan sama mikä musu tai hihhuli on.

Haistakoon pitkät v*tut. Minä olen oma jumalani ja näköjään monesti omaan paljon "terveemmät" arvot kuin hihhuliporukka.

Elämällesi kiitos, tunge se vaikka perseeseesi.

Vierailija
Peksu
Mihin helevettiin sinä tarvitset "kristillisiä arvoja". Uskovaiset ovat kaikki naurettavia pikkupäitä. Ihan sama mikä musu tai hihhuli on.

Vaikeaakos sanoa, mitä suomalaisena oleminen olisi, jos meillä olisi kristillisten arvojen sijaan vaikkapa muslimien arvot

Eipä taida myöskään olla vaikeeta sanoa, mitä olisimma, jos olisimma olleet ateistinen valtio ja sen mukaiset arvot meillä.

Minusta se on nyt vähän tyhmää kieltää suomalaisena Suomelta saamansa kasvatus, olkoon nykyiseltä ideologialtaan mitä tahansa. Kasva sinä vaan pullossa edelleen, ei siinä mitään, kiitos vaan elämälle

Vierailija

...jaahas, Menstruaanin, kuukausittainen aivovuoto klimppeineen on ilmeisesti valunut näppäimistön kautta tiede-foorumille. Vaikka kertomansa mukaan tosielämässä kyseinen aivopiereskelijä viittaa kintaalla peseytymiselle, niin virtuaalielämässä voisi jonkinasteista ennaltaehkäisevää puhdistustoimintaa pidättäytymisen muodossa harjoittaa - tämänkin viestiketjun paikka olisi korkeintaan vapaassa sanassa.

EDIT1: Vaihtoehtoisesti viestit voitaisiin siirtää siihen geneeriseen maahanmuuttoviestiketjuun.

Vierailija
Sakarias
...jaahas, Menstruaanin, kuukausittainen aivovuoto klimppeineen on ilmeisesti valunut näppäimistön kautta tiede-foorumille. Vaikka kertomansa mukaan tosielämässä kyseinen aivopiereskelijä viittaa kintaalla peseytymiselle, niin virtuaalielämässä voisi jonkinasteista ennaltaehkäisevää puhdistustoimintaa pidättäytymisen muodossa harjoittaa - tämänkin viestiketjun paikka olisi korkeintaan vapaassa sanassa.

EDIT1: Vaihtoehtoisesti viestit voitaisiin siirtää siihen geneeriseen maahanmuuttoviestiketjuun.

Oih ja voih sinua, suurempi piereskelijä. Tapahtukoon kaikki, mitä sanot, koska olet piereskellyt minua enempi.

Vierailija

Jos elämää kiitettäisiin, silloinhan pitäisi kiittää myös kaikkia vatstanneita. Ei pelkästään kristittyjä, vaan myös muslimeja, ateisteja, hinduja, buddhalaisia, sufisteja, homoja, vammaisia, tyhmiä, viisaita, ruotsalaisia, kiinalaisia jne...
Elämää on turha lähteä rajaamaan, hyppää virtaan... ei tarvitse kiitellä sitä mitä on.

http://www.youtube.com/watch?v=RpqY2DHGqow

Vierailija
pienisieni
Jos elämää kiitettäisiin, silloinhan pitäisi kiittää myös kaikkia vatstanneita. Ei pelkästään kristittyjä, vaan myös muslimeja, ateisteja, hinduja, buddhalaisia, sufisteja, homoja, vammaisia, tyhmiä, viisaita, ruotsalaisia, kiinalaisia jne...
Elämää on turha lähteä rajaamaan, hyppää virtaan... ei tarvitse kiitellä sitä mitä on.

Totta mooses. Kiitis jo elämää siitä hyvästä, että se on antanut musliimeillekin omat maansa. Ei se ole enää elämän tekosia, jos musliimit eivät hyväksy elämältä saatua maata omakseen, vaan änkevät tännepäin

Vierailija
mensaani
pienisieni

Totta mooses. Kiitis jo elämää siitä hyvästä, että se on antanut musliimeillekin omat maansa. Ei se ole enää elämän tekosia, jos musliimit eivät hyväksy elämältä saatua maata omakseen, vaan änkevät tännepäin

Ei maata voi omistaa, silti sanot olevasi suomalainen... jos pontevan ennustuksesi voittajien puolelle haluat, ryhdy muslimiksi.

T:Allah

Vierailija
mensaani

Huvittava tapaus olet kyllä, onnea oppimisen tielle!
Jos pidettäis sitten nämä meidän luomamme omat maat omina mainamme ja jätettäis ne öljytkin sitten niille pahoille muslimeille suosiolla, eikä mentäisi sinne sohlaamaan?

Omistaako ketut ja jänöset kans metsät? Ai niin, sinä olet niitä jotka olettavat, että luonnon itse muovaamaa voisi yksi mitätön luonnon myöskin synnyttämä pikkuriikkinen osanen omistaa. Luulla ainakin voi.
Voi tätä egoismin ja idiotismin aikakautta.

Vierailija
Carcara
mensaani

Huvittava tapaus olet kyllä, onnea oppimisen tielle!
Jos pidettäis sitten nämä meidän luomamme omat maat omina mainamme ja jätettäis ne öljytkin sitten niille pahoille muslimeille suosiolla, eikä mentäisi sinne sohlaamaan?

Omistaako ketut ja jänöset kans metsät? Ai niin, sinä olet niitä jotka olettavat, että luonnon itse muovaamaa voisi yksi mitätön luonnon myöskin synnyttämä pikkuriikkinen osanen omistaa. Luulla ainakin voi.
Voi tätä egoismin ja idiotismin aikakautta.

Mitäpä sitä suotta voittelemaan. Kiitos elämälle, että olet huumorintajuinen, koska olet huvitunut.

Mitä tulee maan omistamiseen, niin eipä sitä kukaan voi oikeesti omistaa; olemma täällä kaikki pelkkiä vierailijoita, eikä vieraalle anneta mitään omaksi, ei edes eläimiä.

En voi kiittää elämää siitä, jos joku pitää esim lemmikkiä, sillä se on rikos elämää kohtaan. Aivan samoin kuin on rikos elämää kohtaan poimia niityltä kukkasia; ihminen on äärimmäisen itsekeskleinen, jos hän katkoo niityltä kukkasia mukamas omaksi ilokseen omaan kotiinsa; kun kukaan ei katkoisi kukkasia, niin kaikki paikat olisivat täynnään kukkasia kaikkien katsella.

Kun kukaan ei kesyttäisi eläimiä, niin silloin kaikki eläimet olisivat vapaasta tahdostaan kesyjä, jolloin eläimet käyskentelisivät ihmisten keskuudessa ja kaikki autistisetkin ihmiset olisivat terveitä, kun heidän ei enää tarvitsisi matkustaa kauas eläintarhaan saamaan hoitoa eläimiltä...

Tuosta kiitän elämää vasta sitten, kun ihmiset aidosti tajuavat olleensa hyvin hyvin itsekkäitä pitäessään maailmaa kuin vierasta sikaa...

Jos tai kun ihminen kokee planeetan omakseen, niin silloin hän ei katko kukkia kedolta omaksi ilokseen, eikä pidä kotieläimiä, eikä omista maata,...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat