Anonyymit Ujopissiset Ry

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Se ei vaan tule kun olen tyyliin kerran 1 1/2 kuussa ulkona käymässä vaikkapa meluisissa Onnelan kaltaisissa paikoissa.

Erään kerran menin istualtani wc:n pöntölle istumaan ja se ei vaan tullut oli niin ujo. Samaan vessaan lenis demonitar, nainen joka meni istualtaan viereiseen vessaan. Hän huusi kovaan ääneen: "Olin nopeampi kuin jätkä!".Tämä loukkasi minua syvältä sydämestä.

Tämän lisäksi meisseli on levossa keskimääräistä pienempi mutta jämäkkänä keskimittaan kasvava, ainakin tyttöystävän mukaan.

No ei muuta kuin tuumasta toimeen , muut kirjoittelijat!

-

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Jenkkilässä tyyppi osti motskarin ja ajoi kotiin. Alkoi sataa ja tämä päätti ajaa sen sisälle asuntoon suojaan, pannen portaille lankkuja. Pääsi portaat ylös ja vauhtia kun oli niin liukastui olkkarin mattoon ja törmäsi telkkuun kaatuen niin että jalka murtui. Vaimo soitti sairarauton joka vei miehen kipsattavaksi. Vaimo pesi lattialle valuneet bensat ja kaatoi ne vessanpönttöön. Mies palasi ja meni vessaan suremaan kohtaloaan ja sytytti tupakan. Tapahtui räjähdys joka heitti miehen oven kanssa käytävään. Mies sai ruhjeita ja palovammoja. Vaimo soitti taas apua ja kun sairaankuljettajat kantaessaan miestä portaissa alkoivat nauraa niin että pudottivat miehen jolta murtui käsi.

Hänellä on syytä potea traumaa vessastakin.

Vierailija

En osaa sanoa onko pissani ujo, vai muuten vaan mielenvikainen, olen huomannut että aina aika ajoin se jakaantuu useaksi eri suihkuksi... kulma asteet vaihtelevat 0-180 asteeseen, joskus virtsasuihku jakaantuu jopa kolmeksi...

Kerran sitten kusin omaan silmääni n. 180 asteen kulma käännöksellä ... Tein päätoksen, että suoritan kusemisen istualtani, näin vältyn parhaiten kastelemasta itseäni, näkemättä paras suihku ajattelin... olkoonkin vaikka kymmen haarainen suihku...

Ainakin muutaman kerran elämässäni olen huomannut, että pissa ei tule vaikka pissattaa... voisin liittyä hyvinkin järjestöön...

Vierailija

Jos vetää Esan taakse niin pissi menee suorempaa koska jos Esa on tiellä niin väkisin menee suihku vinksaalleen. Opin tämän jo lapsena. Esa suojelee Teppoa maalman pahuudelta mutta kun Teppo yrittää päästä vauhtiin niin Esa tulee helposti tielle ellei sitä vedä taakse.
Mulla oli joskus todella ujo pissi. Sitten yhen masislääkityksen jälkeen pissa pääs eroon paniikkihäiriöstä ja uskals tulla pois piilosta vaikka muita oli läsnä. Munapää voi helposti saada traumoja, on sen verta herkkä kaveri, vaikka olisi kookas, karvainen ja vihaisen näkönen.

Vierailija

Teillekin voi tulla vielä aika, jolloin ei ujostuta pissiä. Isompi ongelma on mihin ehtii ja sovinnaisuuden rajoissa viitsii sohlottaa, kun laajentunut eturauhanen painaa virtsarakkoa ja tärkein huomio uuteen ympäristöön jotuessa on, missä on lähin vessa.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Kannatan ehdottomasti yhdistyksen perustamista. Itselläni on niin ikään traumaattisen ujo pissa. Muistan jopa elävästi lapsuuden traumaattisen kokemuksen, johon ujo-pissa-ilmiö todennäköisesti flash-backin tavoin referoi. Pienessä, ahtaassa veneessä keskellä järven selkää piti pissiä pottaan muiden tarkkailevien katseiden alla, ja joku urpo tuli vielä kurkkimaan olan yli. Eihän siitä mitään tullut muuta kuin kauhea pikkupojan nöyryytys.

Edelleenkään en voi pissiä, jos samassa tilassa on joku muu. Ei vaikka mitä tekisi. Pisuaariin lorottaminen onnistuu vain, jos vessassa ei ole muita, ja pelkkä ajatus siitä että joku muukin saattaa tulla vessaan riittää totaaliseen virtsaumpeen. Samoin käy jos on aistittavissa, että jossain vessakopissa on joku, tämähän voi kesken kaiken tulla kopista pesemään kätensä. Sensijaan jos menen itse koppiin, lasken laulellen vesiä ilman ongelmia.

Sama ongelma pätee jos urinaatio pitää panna toimeen ulkotiloissa: avoimella paikalla ei mitään toivoa, umpiskutsiin pitää painua. Yhteiskunnallisesti tällä on sangen suuri merkitys (vrt. porttikonkiin kuseksijat).

Kammottavimpia ujo-pissa-asetelmia oli kun sairaalassa pienen leikkauksen jälkeen ei saanut liikkua moneen tuntiin, ja piti pissiä ns. sorsaan, ja samassa huoneessa oli toinen saman toimenpiteen läpikäynyt kohtalotoveri. Letkusta valui suoneen keittosuolaliuosta ja kusetti niin perkeleesti. Ennen leikkausta piti täyttää lomake, jossa kyseltiin kaikki mahdolliset vaivat, mutta listasta ei löytynyt ujoa pissaa.

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Kiitos kannustavasta palautteesta!

Voisimme joskus marssia vappuna niinkuin Kommunistit ja Jeesus marssilaiset ujosti mutta tanakasti Anonyymisti Ujopissisinä.

Pissimarssin voisimme päättää Onnelaan, Ujopissisen helvettiin voittaen rohkeasti pelkomme.

-

R4D4
Seuraa 
Viestejä1566
Liittynyt25.3.2009
pienisieni

Kerran sitten kusin omaan silmääni n. 180 asteen kulma käännöksellä ... Tein päätoksen, että suoritan kusemisen istualtani, näin vältyn parhaiten kastelemasta itseäni, näkemättä paras suihku ajattelin... olkoonkin vaikka kymmen haarainen suihku...

Kannattaa tosiaan totuttaa itsensä istualtaan pissimiseen jo nuorena. On sitten hoitajilla vähemmän päänvaivaa, kun pappa osaa itse istua ilman vänkäämistä. Vanhempana kun se suihku ei aina yllä pönttöön asti. Ulkona voi tietty pissata miehekkäästi seisaaltaan, ellei ole niitä suuntausvaikeuksia.

Suihkun epäsuoruuteen voisi auttaa jonkinlainen pleksilasi, jossa olisi tiivistetty reikä Jormaa varten. Pleksi suojaisi vääränsuuntaisilta roiskeilta. Ja voihan sitä laittaa sadepuvun ja suojalasit päähän, jos ei jaksa rakentaa pissipleksiä. Suosittelen kuitenkin istuma-asentoa.

Vierailija

Pissiminen on jokaisen perusoikeus. Älkää dissatko ihmisiä jotka tekevät sen eri tavalla tai muuten vaan oudosti. Ujopissikset ry on ehdotuksena hyvä mutta vaikea toteuttaa. Tosin sitä asiaa pitää kysyä itse pissiksiltä. Onnella on sitä paitsi ihan perseestä....tillikka ja kartanon kievari on parempia. Saattaako muuten kuppilan laadulla olla jotain tekemistä ihmisten pissimistyylin kanssa?

hups kirjoitin vahingossa että ujopissikset. no ei se mitään samaa sakkia kaikki tyyni.

Vierailija
baal1984
Kiitos kannustavasta palautteesta!

Voisimme joskus marssia vappuna niinkuin Kommunistit ja Jeesus marssilaiset ujosti mutta tanakasti Anonyymisti Ujopissisinä.

Pissimarssin voisimme päättää Onnelaan, Ujopissisen helvettiin voittaen rohkeasti pelkomme.

Ehdotan sinua puheenjohtajaksemme oi suuri ujopissisten esikuva! Tehdään rakkaasta puheenjohtajastamme baal1984sta yhtä suuri ikoni kuin Ernesto Guevarasta! Voisimme huutaa nimeäsi aina kun menemme kuselle. Se antaisi rohkeutta ja voimaa ja yhdistäisi kanssakärsijöitä! Voisimme myös perustaa tykiryhmiä jossa jokainen voisi jakaa kokemuksiaan: "Hei vaan kaikille. Minun nimeni on Weird'Os ja minulla on ujo pissa."

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

On myönnettävä, että tässä on yksi niistä ongelmista, joihin en pysty samaistumaan. Mutta kannatan kaunista aatettanne kaikki tyyni.

Hämmentää.

Vierailija

Minä luin vahingossa väärin, että "ujopissikset" ja ajattelin, että onpahan taas keksitty sisäisesti perusritiriitainen käsite...

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä en tiedä, miksi tulee käydä onnelan kaltaisissa paikoissa.

En tiiä, mut nukkunu viime aikoina helvetin huonosti ja nyt toi sun avatar vituttaa mua koko ajan ku se lagittaa ihmeellisesti..aluks mietin et onks mun päässä vikaa. Näänkö harhoja? Sit mä ymmärsin et vikaa on mun päässä sekä sun avatarissa. Ei helvata!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat