Tiedepalstan Tampereen osasto

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

No milloin lähetään kaljalle, ja onko ketään Tampereelta. Ei tainut olla miitissäkään ketään kesällä.

Kommentit (12)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Barbaari
Onko vatkain järjestämässä joulunaikoihin oulunseudulle jotain?

Vois kai sitä jos on kiinnostuneita. Muhun voi kaikki illan vietosta kiinnostuneet ottaa yhteyttä joko yv:nä tai #tiede.fi-kanavalla.

Hämmentää.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs
No milloin lähetään kaljalle, ja onko ketään Tampereelta. Ei tainut olla miitissäkään ketään kesällä.

Mennään vaan kaljalle, koska sopii?

Ce hyvaksytty on Tampereelta, ollaan kerran oltu kaljoilla Voimassa.
Feno on kanssa täälta ja Fenon kanssa vietettiin viime kesänä suvipäivää Motarin rannassa.

Onhan meitä täällä paljonkin, ties vaikka jotkut innostus lähteenkin.

.

Vierailija
el6
tiäremiäs

Mennään vaan kaljalle, koska sopii?

Ce hyvaksytty on Tampereelta, ollaan kerran oltu kaljoilla Voimassa.
Feno on kanssa täälta ja Fenon kanssa vietettiin viime kesänä suvipäivää Motarin rannassa.

Onhan meitä täällä paljonkin, ties vaikka jotkut innostus lähteenkin.

Harmi et ei ole grillauskelejä enää tänä talvena, jonneki kaljalle vois silti kyllä lähtee.
Maanantainen krapula alkaa unohtumaa, huomenna ja ylihuomenna olis tarkotus "taas" kai hankkia uus.

Epic
Seuraa 
Viestejä2174
Liittynyt16.5.2009
fenomenologi

Harmi et ei ole grillauskelejä enää tänä talvena, jonneki kaljalle vois silti kyllä lähtee.
Maanantainen krapula alkaa unohtumaa, huomenna ja ylihuomenna olis tarkotus "taas" kai hankkia uus.

Toki liityn myös osastoon. feno olisi kyllä mielenkiintoista nähdä livenä pikku ottipoteilla toki myös tieremies.

Tähän ei voi muuta:

http://www.youtube.com/watch?v=MOIb3r5U ... re=related

Nyt kävi näin.

Vierailija

Löytyyks Mansesta muutakin kun mammanpoikia?

Siis uskaltaako kukaan lähtee kaljoille porukalla jos minä tuun mukaan?
Nymmää en kyä ehdi kun koitan täällä samalla ommellapommella ja juutun tähän netin ääreen tiakonoosiahterini kanssa saamatta sitä irti jakkarasta. Mutenhan mä oon ihan kesykesy. Kysykää vaikka el6lta, se voi varmaan tulla mukaan sitkumutku jos määkin tuun ja sit se suojelee kaikkia piäniä mammanpoikia ja viä mut jäähylle jos alan hyppiä pöydille ja riisua selluliittejä näkyviin hyllymään tanssin tahtiin.
Emmuista kyä koska oisin ees ikinä semmosta tehnyt.. kuhan höpisen ja pelottelen teitä. Hih hih hii..

Voihan sitä juu turista joskus nokakkainkin, vaihteluahan se.

Onko täällä muita naaraspuolisia Mansesta? Ei tarttis aina olla ainoo muija. Onneks kesämiitissä oli muualta naispuolisia ihan kiitettävästi. Meitä oli kokolailla fiftyfifty?
Toki minä päihitän miespuoliset mennen tullen mutta aina on se vaara että ukot rupee tappeleen musta..

Hihhihhii..

Vierailija
tiäremiäs

Tota häh?
Luin ensteks vähän huolimattomasti..
Minä ja "elkku" (el6). Sikshän se Mansessa just olikin kun pistin hösselix kun asiaa jahkattiin ja sanoin että jos Manse kelpaa pitopaikkana niin tänne voin järkätä. Sinäkin tapasit meidät ihan livenäkin. Onko sulla dementia ystävä hyvä?

Uusimmat

Suosituimmat