Kiellän naapureilta kännnykän käytön

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

klo. 00:00-06:30. Se aiheuttaa häiriöitä laitteistoissani.

Kommentit (4)

ID10T
Seuraa 
Viestejä1677
Liittynyt3.10.2007

Entäs jos sinun laitteistosi häiritsevät myös heidän kännyköitään? Mitä laitteistoista muuten mahtaa olla kysymys? Ja miksi ihmeessä niitä laitteistoja pitää käyttää keskellä yötä?

Naapurisi eivät muuten välttämättä käytä kännyköitään keskellä yötä, sillä riittää kun kännykkä on päällä ja hakee tukiasemaa, niin silloin esim. radio tai tv saattaa ottaa häiriötä kännykän touhuista. Omakin kännykkäsi voi ihan yhtä hyvin olla syypää...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Joo, idiootti tuossa totesikin, että todennäköisesti se on sun oma kännykkäsi mikä aiheuttaa häiriötä eikä muiden. Kännykkä aiheuttaa häiriötä ainakin mun kajarieni perusteella noin puolen metrin päähän kun se alkaa soida taikka etsii tukiasemaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Tiedän milloin häiriö johtuu omasta kännykästäni. Oon sen verta tutkinut. Omatekoisista laitteistoista jäi kiireessä ja kännissä suojaukset veke. Asia olisi helpompi korjata, jos kukaan ei käyttäisi kännykkää. Ja mitä tulee laitteistojeni käyttämiseen yöllä, siitä en keskustele. Toimintani vaatii niiden käyttämistä myös yöllä, vaikka kyseessä ei olekaan hengityskone, eikä sydänmonitori.

Uusimmat

Suosituimmat