Miesten kekseliäisyys ja käytännöllisyys

Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Vai ei mies muka pärjää yksin!
Maanantai
Yksin kotona. Vaimolla on viikko vapaata. Hän matkustaa. Edessä on sangen miellyttävää vaihtelua. Luulen, että meillä on unohtumaton viikko, siis koiralla ja minulla.

Olen laatinut tarkan toimintasuunnitelman ja aikataulun.

Tiedän, milloin nousen ylös, miten kauan viivyn kylpyhuoneessa ja miten kauan valmistan aamiaista. Olen myös ottanut huomioon tiskaamiseen, siivoukseen, koiran ulkoiluttamiseen, ruoanlaittoon ja kaupassakäyntiin tarvittavan tuntimäärän.

Olen myönteisesti yllättynyt huomatessani miten paljon minulle jää silti joutilasta aikaa, jonka ah, saan käyttää miten haluan.

En ymmärrä, miksi naiset tekevät taloudenhoidon niin mutkikkaaksi, vaikka se todellisuudessa vaatii niin vähän aikaa.

Kysehän on ainoastaan organisoinnista.

Koira ja minä syömme kumpikin pihvin päivälliseksi..

Olen laittanut pöytään juhlaliinan, kynttilöitä ja ruusuja luodakseni viihtyisän tunnelman. Koira nauttii ankkapasteijaa alkupaloiksi, hienoa vihanneshöystöä pääruoan kera ja jälkiruoaksi keksejä. Minä taas jälkiruuakseni juon viiniä ja poltan sikarin.

En ole pitkään aikaan tuntenut oloani yhtä hyväksi.
Tiistai
Minun on hieman tarkistettava suunnitelmaani. Näyttää siltä että se vaatii kuitenkin joitain pieniä muutoksia.

Olen selittänyt koiralle, ettei jokainen päivä voi kuitenkaan olla juhlapäivä ja ettei see niin ollen voi odottaa joka aterialla alkupaloja ja kolmea eri ruokakippoa, jotka minun sitten pitää tiskata.

Aamiaisella huomasin, että kotitekoisessa appelsiinimehussa on yksi huono puoli: hedelmäpuristin on puhdistettava joka käyttökerran jälkeen.

Toinen vaihtoehto on tietenkin puristaa niin paljon mehua, että se riittää kahdeksi päiväksi.

Silloin puristimen joutuu tiskaamaan puolta harvemmin.

Oivallus: makkarat voi lämmittää panemalla ne keiton sekaan, jolloin on yksi kattila vähemmän tiskattavana.

Missään tapauksessa en imuroi joka päivä, kuten vaimoni vaati.

Joka toinen päivä riittää hyvin. Pitää vain muistaa vaihtaa tohvelit jalkaan ja puhdistaa koiran tassut jo ulko-ovella.

Muuten tunnen oloni oivalliseksi.
Keskiviikko
Minusta alkaa jotenkin tuntua, että taloudenhoito vaatii enemmän aikaa kuin arvasinkaan.

Minun on jälleen tarkistettava toimintasuunnitelmaani.

Ensimmäinen askel: ostin pikaruokaa. Nyt minun ei tarvitse uhrata niin paljon aikaa ruoanlaittoon. Aterian valmistamisen ei pitäisi milloinkaan kestää kauempaa kuin sen syöminen.

Vuode on ongelma. Kaikki on niin monimutkaista: nouseminen untuvapeitteiden alta, huoneen tuulettaminen ja vuoteen sijaaminen. En usko, että on välttämätöntä sijata sänkyä joka päivä, varsinkin kun rojahdan siihen takaisin taas illalla. Kaiken kaikkiaan se tuntuu järjettömältä puuhalta.

Olen lakannut valmistamasta monimutkaisia aterioita koiralle. Ostin lemmikkieläimille tarkoitettua purkkiruokaa.

Koira kyllä irvisti sille, mutta en voi auttaa asiaa. Jos minun on tyydyttävä esivalmistettuihin aterioihin, niin saa kyllä koirakin luvan tehdä samoin!
Torstai
Ei enää appelsiinimehua! Miten niin viattoman näköisestä hedelmästä voikaan syntyä sellainen sotku? Kerrassaan uskomatonta!

Jatkossa ostan valmista hedelmämehua.

Oivallus: onnistuin hivuttautumaan sängystä niin, että peite ja lakana rypistyivät hyvin vähän. Minun tarvitsi vain hiukan suoristaa niitä.

Vuoteen varjeleminen vaatii harjoitusta, eikä nukkujan sovi kääntyillä liikaa unissaan.

Selkääni särkee, mutta kuuma suihku varmasti auttaa siihen vaivaan.

En enää aja partaani päivittäin. Se puuha on todellista ajan hukkaa.

Samalla voitan kallisarvoisia minuutteja, joita vaimoni ei koskaan menetä, koska hänen ei tarvitse ajaa partaa.

Oivallus: ei ole mitään järkeä ottaa joka aterialle uutta puhdasta lautasta. Jatkuva tiskaaminen alkaa käydä hermoilleni. Koirakin voi syödä yhdestä ja samasta astiasta. Sehän on vain eläin.

Huomio: olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei kenenkään asunnossa tarvitse imuroida kuin enintään kerran viikossa.

Makkaraa lounaaksi ja päivälliseksi.
Perjantai
Ei enää hedelmämehua! Pullot ovat liian painavia.

Olen havainnut seuraavaa: makkarat maistuvat hyviltä aamulla, vähemmän hyviltä lounaalla, eivätkä lainkaan hyviltä päivällisellä.

Jos makkaroita syö enemmän kuin kaksi päivää peräkkäin, seurauksena saattaa olla lievää pahoinvointia.

Koiralle on kuivamuonaa. Se on ravitsevaa eikä sottaa astiaa.

Olen huomannut että keittoa voi syödä suoraan kattilastakin. Se maistuu aivan samalta. Ei tarvita lautasta eikä kauhaa!

Enkä tunne enää itseäni tiskikoneeksi.

Olen lopettanut keittiön lattian lakaisemisen. Se alkoi käydä hermoilleni samalla tavoin kuin vuoteen sijaaminen.

Oivallus: unohda säilyketölkit. Tölkinavaaja vain suotta likaantuu.
Lauantai
Mitä järkeä muka on riisuuntua illalla, jos aamulla pukee taas ylleen samat vaatteet?

Mieluummin vietän senkin ajan nukkumalla vähän pitempään.

Sitä paitsi vaatteet päällä nukkuessa ei tarvitse lainkaan käyttää peitettä ja lakanaa, joten vuode säilyy sijattuna.

Koira levitti murusia lattialle, perkele. Annoin sen kuulla kunniansa. En ole sen palvelija!

Kummallista, yhtäkkiä tajusin, että vaimoni sanoo samalla tavalla joskus minulle...

Partakin pitäisi ajaa tänään, mutta minua ei huvita lainkaan.

Hermoni ovat kireällä.

Aamiaiseksi on vain sellaista, mitä ei tarvitse ottaa paketista, pilkkoa, levittää, keittää, sekoittaa tai muuten rasittaa itseään työllä.

Nuo puuhat saavat minun yksinkertaisesti tolaltani.

Suunnitelma: jos syön lounasta suoraan pussista, en tarvitse lautasia lainkaan. En myöskään ruokailuvälineitä, pöytäliinoja tai muitakaan hömpötyksiä.

Ikeneni ovat hieman kipeät. Ehkä se johtuu hedelmien puutteesta; ne ovat liian painavia kotiin raahattavaksi.

Kenties ikenien kipeytyminen on merkki alkavasta keripukista... Vaimokin just soitti ja kysyi, olenko pessyt ikkunat ja pyykin. Puhkesin hysteeriseen nauruun.

Sanoin, ettei minulla ole ollut aikaa sellaisiin puuhiin. Minulla on ongelmia kylpyhuoneen viemärin kanssa. Spagetti on tukkinut sen.

Se ei kuitenkaan minua suuremmin haittaa, koska olen joka tapauksessa lakannut käymästä suihkussa.

Huomio: koira ja minä syömme jo molemmat suoraan jääkaapista. Se on tehtävä nopeasti, jotta ovi ei olisi auki liian kauan.
Sunnuntai
Koira ja minä istumme sängyllä ja katselemme televisiosta ihmisiä, jotka syövät kaikenlaisia herkkuja. Me molemmat kuolaamme.

Olemme heikkoja ja kärtyisiä.

Tänä aamuna söin jotain koiran kupista. Kumpikaan meistä ei pitänyt siitä.

Minun täytyisi todellakin peseytyä, ajaa partani, kammata hiukset, valmistaa koiralle vähän sapuskaa, viedä se kävelylle, pestä astiat, siivota, käydä kaupassa ja tehdä koko joukko muita asioita, mutta voimani eivät yksinkertaisesti riitä.

Tunnen, kuinka tasapainoaistini alkaa horjua ja näköni alkaa hämärtyä.

Koira on lakannut päiviä sitten heiluttamasta häntäänsä.

Viimein itsesäilytysvaistoni puuttuu peliin ja raahaudumme ravintolaan ja syömme mainiota ruokaa useilta eri lautasilta yli tunnin ajan.

Sen jälkeen menemme hotelliin. Huone on puhdas, siisti ja viihtyisä. Olen löytänyt ihanteellisen ratkaisun taloudenhoito-ongelmiin.

Miksiköhän vaimoni ei ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä...?

http://www.avaruusmies.com/jokes/finnish/196.html

Onko muilla miehillä taipumusta vastaavanlaiseen käyttäytymiseen? Toki se on tuossa esitetty vitsinä mutta tajuatte pointin.

Itse pidän pyöreää työpöytää sen takia että harrastelen taiteita ja siinä työskennellessä tykkään saada uutta näkökulmaa ja liikun usein sitä ympäri. Pöydän päälle on asetettu laskettava kolmiosainen spottivalaisin varjojen eliminoimiseksi. Pöytä on lisäksi avattavissa valopöydäksi ja siinä oleva pöytävalaisin on taivutettavissa sinne alapuolelle. Työpöydän ympärillä on useita käteviä verhoiltuja korkkitauluja joissa on jos jotain muistutusta.

Mattoja en ole koskaan pitänyt siitä syystä että ne pölisevät ja haittaavat siivoamista ja kun en pidä sukkia sisätiloissa niin tuntee varpaillaan milloin on aika imuroida. Enkä pidä mattojen tammppaamisesta tai pesemisestä. Kaikinpuolin turhake ja epäkäytännöllinen keksintö josta on vain tavattomasti haittaa. Mitä enempi sotkeutuvaa tai pölisevää materiaalia niin sitä useammin joutuu siivoamaan.

Pyykkejä on ihan turha lajitella kaappeihin kun ne on ihan "sievässä järjestyksessä" pyykinkuivaustelineelläkin.

Astioita ei tarvitse välttämättä ikinä pestä jos ei niitä käytä. Lähes kaikki ruoat voi paistaa uunissa ja silloinkin vain leivinpaperi pitää vaihtaa silloin tällöin. Useimmat ruoat ovat yhtä hyviä kylmänäkin. Grilliltä ja pitseeriasta saa ihan ok ruokaa vaivattomasti.

Ruokaa en ole vaivaantunut opettelemaan laittamaan koska sellaiset asiat ovat kohteliasta jättää naisille. Sellainen nainen josta muuten ei välittäisi kovasti voi tehdä sen kautta suuren vaikutuksen jos niin haluttaa. Eihän ole olemassa naista joka ei osaisi ruokaa laittaa.

Kaupassa käyminenkin sujuu alta viidessäminuutissa kun tekee vain tarpeellisimmat heräteostokset ja kulkee ennalta suunniteltua reittiä pitkin ja muistaa ostaa juomaa ja naposteltavaa.

Antakaa konkarit vinkkejä poikamiehille.

Sivut

Kommentit (160)

Vierailija
Barbaari
Antakaa..

Naiset on nykyään niin kekseliäitä ja käytännöllisiä ettei ne tuhlaa aikaansa sellaiseen turhakkeeseen kuin mies, jos ei siitä ole jotakin hyötyä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Pönni
Barbaari
Antakaa..

Naiset on nykyään niin kekseliäitä ja käytännöllisiä ettei ne tuhlaa aikaansa sellaiseen turhakkeeseen kuin mies, jos ei siitä ole jotakin hyötyä.

Hyvä tietää. Ei edellinen viestini ollut millään tapaa naisvihamielinen.

Kun otetaan kotitöistä turhat pois niin paljoa ei jää valittamiselle aihetta. Suosittelen naisillekkin asioiden pientä rationalisointia.

Vierailija

Toivottavasti ei ole enää ylläri se että naiset on yhtä rationaalisia kuin miehet.
Vedät niin ikivanhaa ja kulunutta virttä ettei mitään rajaa. Ei ihme ettei kukaan nainen viitti tuota (teitä) kuunnella. Osa miehistä jaksaa sovinismista kyllä innostua - keskenään.

Se siitä.

Vierailija

Sattumalta sain katella TV:n Seitsemännen taivaan Maarit Tastulan haastattelun Lenita Airistosta. Vaikka muija on ihan ääripäässä siitä arvomaailmasta jota minä edustan niin olin tikahtua nauruun kun kuuntelin ikänaisen itsenäistä energiaa puhkuvia juttuja.

Hän ei btw. laita ollenkaan ruokaa.
Ja minä häippäsen tästäkin jollotuksesta just nyt vex.
Olletikin tämä aihe vetää kaikki sovinistit puoleensa. Kivat teille keskenänne.

Vierailija

Joo tuli poikamies elämää elettyä pitkän aikaa. Montakin juttua tuli suoraviivaistettua, mutta ruoanlaitto on jotain mistä en tingi! Sitä paitsi naiset ovat keittiössä vain tiellä! Noh astiat voisi tietty puolestani tiskata... En todellakaan tajua niitä jotka päivittäin syövät jotain grillimoskaa.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Pönni
Toivottavasti ei ole enää ylläri se että naiset on yhtä rationaalisia kuin miehet.
Vedät niin ikivanhaa ja kulunutta virttä ettei mitään rajaa. Ei ihme ettei kukaan nainen viitti tuota (teitä) kuunnella. Osa miehistä jaksaa sovinismista kyllä innostua - keskenään.

Se siitä.

Ei ole sovinismia. Keskustellaan asioista vain miesten kesken mutta ei haluta sulkea naisia ketjusta poiskaan. Katselet maailmaa taas ihme laseilla ja koetat riidellä ja trolllata ketjuni pilalle. Tässä ei ole millään tavalla kyse sukupuolista nyt. Nämä ovat ihan hauskoja juttuja.

Nainen määrittelee asiat kuten esimerkiksi kodin sillä tavalla että ottaa henkilökohtaisesti vastuualueekseen. Jos vieraat tulee kylään ja on vaikka sotkuista niin antaa vaikutelman että nainen olisi laiska. Siksi naiset yleensä määrittelee kodin sotkuisuuden häiritseväksi ennen miestä ja siksi nainen painostaa miestä siivoamaan. Mielestäni toimiva parisuhde olisi että käsitykset olisivat toistensa kanssa lähekkäin ja tasapainossa. Ketjussa tietyllä tapaa on kyse kodista ilman naisen käden jälkeä. Miehet ratkaisevat ongelmat usein kekseliäisyydellään ja siksi olisi mielenkiintoista kuulla lisää vastaavia juttuja. Nämä asiat antavat miesten kesken jänniä ja käytännöllisiä keksintöjä.

Miehen vastuualueena ovat esimerkiksi auto, piha, remontit, pellot ja kaikenlaiset muut raskaat ja likaiset asiat joiden laiminlyöminen häiritsee miestä enempi.

On vielä eräs käytännöllisyys, se että olen hankkinut vaatteita siten että sopivat keskenään yhteen ettei tarvitse pukeutuessa miettiä sopiiko mitä vaatteita päälle ja onko mikäkin puhdasta. Olen aikeissa hankkia monta paria samanlaisia sukkia että pääsee siitä sukkaparien etsimisestäkin.

Vierailija

Pölyä kerääviksi turhakkeiksi ehdolla: huonekasvit, kyntteliköt, hyllyt, taulut, ryijyt, päiväpeitto ja sohvatyynyt.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Huonekasvin olen ajatellut hankkia koska se tasapainottaisi hiilidioksidipitoisuuksia asunnossa ja opettaisi vastuuntuntoa. Olisi kiva vilkaista jotain kasvia tuossa työpöydällä. Eläintä en voi hankkia koska joutuisi olemaan asunnossa yksin pitkiäkin aikoja eikä kaupunkiympäristö ja kerrostalo muutenkaan suosi eläimiä. Eläimen onnestahan tässä on kyse eikä omastani. Sitäpaitsi sellaiselle ei saa järjestettyä tarpeeksi aikaa.

Ryijy jos mikä on niin turha kuin vaan voi olla.

Sohva jos on nahkaa niin ei pölise. Sitten jos ajattelee sohvaa niin sen täytyy olla joko yhdenistuttava tai kolmenistuttava. Jos istuinta haluaa niin yhdenistuttava se olla pitää, jos taas porukkasohvaa niin kolmenistuttava. Kahdenistuttava on turhake koska ei voi toimia tarvittaessa ylimääräisenä sänkynä. Sitten sohvan pitää olla suomalaista työtä. Niillä ja ulkomaalaisilla on useita kertaluokkia laatueroa. Hyvän sohvan huonosta maalikko erottaa siitä onko siinä pohjakangasta, eli näkyykö pohjassa jousia tai kuminauhoja. Mikäli on peitetty pohjakankaalla niin siellä on jotain sellaista mitä asiakkaalle ei sovi näyttää. Vuodesohva on kanssa kätevä mutta istuinominaisuuksiltaan ei ole verrattavissa sohvaan eikä sänkyyn.

Peittoa en itse käytä vaan erästä ohutta lakanaa. Amicor purea tottakai jos jotain peittoa tai tyynyä meinaa käyttää. Siinä on pölyä hajottavia ainesosia ja estää sillä tavoin punkkeja ja muita pieneliöitä asunnossa.

Hyllyjä en laskisi turhakkeiksi kun peittävät sinäänsä turhaa seinätilaa.

Itsellä on tällaiset pimennysverhot joilla saa keskikesälläkin huoneen pilkkopimeäksi tai talvella jos ne aukaisee niin on tilaa avartavia peilejä josta vähäisetkin luonnonvalot heijastuvat helposti koko asuntoon.

Vierailija

Omilta poikamiesajoiltani tulee mieleen 2 ihan pistämätöntä vinkkiä.

Keittiöpäivä on hyödyllinen tapa jos aikoo syödä terveellisesti ja välttää kuitenkin tiskiä ja jokapäiväistä kokkaamista.

Tehdään yhden päivän aikana koko viikon sapuskat pakkaseen, loppuviikon aikana ei tarvitse kuin lämmittää pöperöt mikrossa.

Ruoka myös maistuu pakastusrasioista syötynä ihan samalle kuin Arabian lautaselta syötynä, tai jos nyt haluaa ihan välttämättä olla hienohelma niin kaupasta saa kertakäyttöastioita joilla välttää tiskaamisen.

Kaupassakin kannattaa poiketa vain kahdesti viikossa ja edetä nopeasti suunniteltua reittiä. Vaikken ole sovinisti niin sen sanon että en tunne yhtäkään naista jonka kanssa tuo onnistuisi. Näin vältetään mahdollisimman paljon heräteostoksia ja baarireissuun jää enemmän rahaa.

Voi jumaliste kuinka inhosinkaan siivoamista, muistan sen vieläkin. Jonkun sortin perfektionistina sitä tuli aina pyrittyä täydellisyyteen jolloin siivoaminen ei todellakaan ole vartissa ohi. Käsi ylös miehet, kuinka moni tunnustaa joskus putsanneeensa kylppärin lattiakaivon ? Mä tein sitä aikoinaan kerran viikossa, suursiivous oli perjantaisin. Onneksi lopulta pääsin hyväpalkkaiseen duuniin jonka ansiosta minun tai kihlattuni ei enää tarvitse siivota kuin nimeksi, meillä käy siivooja kahdesti viikossa. Jos talous säilyy vakaana niin tulee käymään niin kauan kuin elän, on se sen verran elämää mukavoittanut.

Poikamiehenä vaatteisiin menee ihan tolkuttomasti rahaa, tai sitten pitää opetella käyttämään pesukonetta. Siihen mun älli ei koskaan riittänyt. Tai ehkä se olisi riittänyt koneen käyttämiseen mutta niiden vaatteiden pesu- ja muiden ohjeiden ymmärtämiseen ei ikinä. Vaikka muut vähäiset kotityöt meillä tasan jaetaankin niin kihlattuni on sitä mieltä että pesukone on sen eikä mun tule missään olosuhteissa edes yrittää itsenäistä pyykinpesua. Niin kuulemma vältetään kalliita vahinkoja ja perheriitoja. Minulla ei ole mitään sitä vastaan

Vierailija

Hybrid kirjoitti:

Pölyä kerääviksi turhakkeiksi ehdolla: huonekasvit, kyntteliköt, hyllyt, taulut, ryijyt, päiväpeitto ja sohvatyynyt.
... ja ne kirotut pienet posliinielukat ja muut vastaavat härpäkkeet.

petsku
Seuraa 
Viestejä1473
Liittynyt6.6.2009

Kun tiskit ovat pari viikkoa tiskaamatta, niin kannattaa latoa ne suihkun lattialle ja laskea kuumaa vettä päälle — fossilisoitunut lika lähtee parin tunnin liotuksella erinomaisesti tiskatessa ja näin tiskaamista voi viivyttää niin pitkälle hamaan tulevaisuuteen kuin haluaa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23172
Liittynyt23.7.2006

Jos ylivoimainen enemmistö tärkeimmistä tiedemiehistä on miehiä, kertonee se jo jotain miehen tarpeellisuudesta.

Ehkä mies on luova sukupuoli ja nainen säilyttävä?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Tiskaaminen, siivoaminen, ruuanlaitto ja kaupassakäynti ovat ihan kivoja puuhia. Töissäkin on kivaa ja lenkillä ja punttisalilla aivan mahtavaa. Naiset on ihania.

Vierailija

Onhan sitä kaikenlaista turhaketta elämässä, josta voisi aivan mainiosti luopua.

Asunnossa on aivan turhaa olla enemmän kuin yksi huone. Miksi pitäisi olla erikseen huone valveilla oloa varten (olohuone) ja nukkumista varten (makuuhuone). Eihän kuitenkaan koskaan voi olla molemmissa yhtä aikaa.

Miksi pitäisi olla erillinen huonekalu istuskelua ja löhöilyä varten (sohva) sekä nukkumista varten (sänky)? Sopivalla pehmustetulla päädyllä varustettu sänky toimii molemmissa tarpeissa.

Yksi pöytä (tarpeeksi suuri) täyttää kaikki pöytätarpeet. Erilliset ruokapöydät ja työpöydät ovat aivan turhia. Asunnon yhteyteen ei missään tapauksessa tarvita pihaa, sillä aina löytyy yleisiä puistoja.

Erilaisiin tilaisuuksiin on aivan turhaa hankkia erilaisia vaateparsia. Vaatteiden pitää lämmittää ja peittää. Useimmat vaatteet täyttävät molemmat ehdot. Tyyli on turhuutta.

Suuri osa opiskelemistamme asioista on aivan turhia. Kaikki tieto on helposti kaivettavissa netistä ja käsikirjoista. Lukemisen ja kirjoittamisen alkeiden jälkeen pitäisi pystyä suoraan erikoistumaan vain omaan tulevaan ammattialaansa. Mistään muusta ei kannata olla koskaan kiinnostunut.

Kaikki vapaa-ajanviettotavat ovat aivan turhia. Työstä saa sentään palkkaa. Vapaa-ajan vietoksi riittää nukkuminen. Tällöin säästyy myös kaikenlaisten harrastusvälineiden hankinnalta. Säilytystilaakaan ei tarvita niin paljon.

Kesävaatteet vievät vähemmän tilaa. Jos matkustaa aina sinne, missä kulloinkin on kesä, säästyy ostamasta talvivarusteita.

Kaikkein turhinta on tietenkin seksi ilman pyrkimystä jälkeläisten saantiin. Elämänsä aikana voi säästää mahtavan tuntimäärään tehokasta työaikaa, kun rajoittaa seksuaalisen kanssakäymisen pelkkään suvunjatkamistarkoitukseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat