Kokoomuksen päätavoite

Seuraa 
Viestejä501
Liittynyt15.1.2008

[size=150:2ho72su2]Kokoomuksen päätavoite[/size:2ho72su2]

Kokoomuksen päätavoite on, että äänestämässä käyvät enää ihmiset, jotka tukevat Kokoomusta.

He tekevät parlamentaarisesta demokratiasta mädännäisyyden irvikuvan.

He säätävät lait, jotka ovat vain heitä ja heidän kannattajiaan hyödyntäviä - ja kaikkia muita syrjiviä, pakottavia, polkevia ja nöyryyttäviä.

He haluavat Suomesta riistäjien paratiisin, rikos- ja rötösmaan, jota johtavat ja hallitsevat turmeltuneet ihmishirviöt mädäntyneine arvoineen ja ulkokultaisine asuineen.

Vuosi vuodelta he hivuttavat Suomea lähemmäksi tätä ylevää ja sivistynyttä päämääräänsä. He pakottavat toimillaan ja lakipykälillään ihmiset hylkäämään itsensä, ihmisyytensä ja arvonsa.

Ihmisparat hinkuvat tähän joukkoon mukaan ja luulevat kuuluvansa heihin, mutta vuosi vuodelta tähän vääryyden eliittiporukkaan mahtuu enää mukaan vain yhä harvempi.

He tuhoavat tämän maan. Ne, jotka eivät suostu heidän patriarkaalisen maailmansa ehtoihin, syrjäytetään ja tuhotaan tai raiskataan eri tavoin.

Kontrollointi, pakottaminen ja dominointi ovat heidän metodinsa, vaikka pakottava auktoriteetti ei ole koskaan oikeutettua.

Lopulta he kuitenkin tuhoavat myös itse itsensä (he alkavat vihata ja inhota peilikuvaansa, tuhoavuuttaan ja toisiaan), mutta tämän Hirviö-näytelmän me joudumme kokemaan ja katsomaan, pakolla.

EU:ssa on sama meininki menossa kuin Suomessa: Ihmisten pakottamista pakottamisen perään mielivaltaiseen toimintaan ja mielivaltaisiin työolosuhteisiin.

Kulissi-avioliitot ovat vahva ja näkyvä osa tätä patriarkaalista maailmaa. Tähän maailmaan sopivat huonosti taloudellisesti riippumattomat ja tasa-arvoiset naiset. He sopivat siihen vain, jos he suostuvat ylistämään Ihmisten Nöyryyttämisen ja Pakottamisen puoluetta eli Kokoomusta. Tässäkin on kyse pakottamisesta. Naiset hylätään ja raiskataan julkisesti medioissa, elleivät he suostu tähän.

Mikä on sinun roolisi tässä näytelmässä? Mihin rooliin sinut pakotettiin? Pystytkö elämään sovussa itsesi kanssa, kun tämä näytelmä on loppu?

Kommentit (2)

Vierailija
Pirta

Mikä on sinun roolisi tässä näytelmässä?

Käytännöllinen apulainen. Hoidan ne tehtävät, joita tarvitaan rikkauksien kokoamiseen ja pitämiseen. Siitä saa ihan kohtuu elannon.

Mihin rooliin sinut pakotettiin?

Ei mihinkään. Valitsin toimenkuvani ihan itse, satun peräti pitämään työstäni enimmän aikaa.

Pystytkö elämään sovussa itsesi kanssa, kun tämä näytelmä on loppu?

Pystyn toki. Aivan itse ja avoimin silmin olen polkuni valinnnut, ja valintani seuraukset tiennyt.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Yleensä kierrän kaukaa kaikki poliittiset aiheet, mutta menköön nyt tämän kerran vähän huumoripitoisella vastauksella.

Kokoomuksen tavoitehan on lopulta orjuuden palauttaminen ja laillistaminen, sekä harvainvaltaan pyrkiminen, jossa ylimpänä hallitsee faarao tai vastaavanlainen jumalhallitsija.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Uusimmat

Suosituimmat