Poliisilta asiaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuossa puoli tuntia sitten sain puh. soitin poliisilta.
Hyvää iltaa toivottivat.

Kertoivat siinä sivussa, että Kivilinnani mökki oli taas poltettu:
http://sinenmaa.blogspot.com/2009/12/ki ... tiset.html

Kysyisin, että suuttuiko joku tämän foorumin suvaitsevainen ihan oikeesti minun kirjoituksista niin paljon, että piti polttaa päreensä ja mun mökkini?

Jos joku haluaa tunnustaa, niin ottaa sitten yhteyttä Pasilan Poliisiin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija
Vatkain
Ompa harmi homma että mökki on poltettu. Toivottavasti et menettänyt mitään korvaamatonta.

Tilannepäivitys, klo 13:11:

Käytiin juuri mökillä. Ei jälkiä tulipalosta
Oletettavasti jokin lähistöllä oleva asunnottoman mökki palanut, ja poliisi tehnyt oletuksen, että se olisi mun mökkini.

Esitän mitä syvimmät pahoitteluni suvaitsevaisille, koska olisi ensin pitänyt varmistaa poliisin antama ilmoitus

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
mensaani

No hyvä että möksä on kondiksessa! Hullun hommaa edelleen musta tuo kivilinnan kasaaminen mutta se on kyllä niin että jos joku jotain tekee niin uituttaa jos sitä toiset menee tahallaan särkemään! Laittelehan kuvia taasen edistymisestä

Hämmentää.

Vierailija

Itse piirsin tuollaisia "maailman suurin lumilinna"-piirrustuksia yhdeksänvuotiaana - joskin ne olivat linkittämääsi töherrystä huomattavasti taidokkaampia luomuksia.

Vierailija
Sakarias
Itse piirsin tuollaisia "maailman suurin lumilinna"-piirrustuksia yhdeksänvuotiaana - joskin ne olivat linkittämääsi töherrystä huomattavasti taidokkaampia luomuksia.

Itsekin tein lumilinnoja lapsena, joskin ne olivat sun tekemiä lumikasoja huomattavasti taidokkaampia.

Voit toki vielä kehua, miten hienon kivilinnan olet itse tehnyt.
Voisitko ottaa siitä kuvia ja laittaa tänne

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
mensaani
Vatkain
Ompa harmi homma että mökki on poltettu. Toivottavasti et menettänyt mitään korvaamatonta.

Tilannepäivitys, klo 13:11:

Oletettavasti jokin lähistöllä oleva asunnottoman mökki palanut, ja poliisi tehnyt oletuksen, että se olisi mun mökkini.

Esitän mitä syvimmät pahoitteluni suvaitsevaisille, koska olisi ensin pitänyt varmistaa poliisin antama ilmoitus

Älä vielä pahoittele, suvaitsevaiset ovat voineet polttaa mökin luulen sitä poliisien tavoin sinun mökiksesi.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

menstruaani kirjoitti:

Ei ole tarvetta. Kuten joku asian aikaisemmin ilmaisikin, kivilinnasi rakennus on "hullujen hommaa" - ja mielestäni vähälahjaisten, ottaen huomioon sen, kuinka kompetenssinsa ja ansioidensa mukaan yhteiskunnassa voi erilaisiin tehtäviin sijoittua. Vallitsevan evidenssin nojalla nykyinen tilasi henkilönä, joka kuormajuhdan tavoin kantaa kiven paikasta a paikkaan b, taitaa kuitenkin liikkua kompetenssisi ja ansioidesi äärirajoilla.

-:)lauri kirjoitti:

Älä vielä pahoittele, suvaitsevaiset ovat voineet polttaa mökin luulen sitä poliisien tavoin sinun mökiksesi.
Ehkä asialla ovat saattaneet olla myös muslimit tai muut ei-kristityt.

Vierailija
Sakarias
Ei ole tarvetta. Kuten joku asian aikaisemmin ilmaisikin, kivilinnasi rakennus on "hullujen hommaa" - ja mielestäni vähälahjaisten, ottaen huomioon sen, kuinka kompetenssinsa ja ansioidensa mukaan yhteiskunnassa voi erilaisiin tehtäviin sijoittua. Vallitsevan evidenssin nojalla nykyinen tilasi henkilönä, joka kuormajuhdan tavoin kantaa kiven paikasta a paikkaan b, taitaa kuitenkin liikkua kompetenssisi ja ansioidesi äärirajoilla.

Sakarias ei ehkä ole elämänsä varrella vielä havainnut, että lahjakkuuden suhde ansioihin ja tehtäviin yhteiskunnassa ei suinkaan ole aina lineaarinen.

Vierailija
Sakarias
mensa

Tarkoitat kai tuollaista painojen siirtelyä:
http://www.youtube.com/watch?v=k4NwVYLqGco

Tiesitkö, että jos Tony Halmekin olisi nostellut kiviä painojen sijaan, niin hänellä olisi nyt Kheopsin pyramidin kokoinen kivilinna, ja se säilyisi tuhansia vuosia -- tulevaisuudessa se olisi ollut maailman ihme, eikä Tonýn olisi tarvinnut pyrkiä eduskuntaan hoitamaan omia sotkujaan....

Sama koskee tiestysti Isoa Arskaakin; vain vähälahjaiset käyvät bodysaleilla, pyrkivät eduskuntaan,...

Milloin sinä aiot lopettaa tyhmien ajatusten ajattelemisen

Vierailija

Ökkömönkiäinen kirjoitti:

Sakarias ei ehkä ole elämänsä varrella vielä havainnut, että lahjakkuuden suhde ansioihin ja tehtäviin yhteiskunnassa ei suinkaan ole aina lineaarinen.
Ei tietenkään tarkoita, että muut tekijät olisivat poissuljettuja ja itsepetoshan on jokaisen oma asia, kuten on kivienkantaminen sekä oman lian ja ulosteen keskellä eläminen.

Vierailija
Sakarias
Ökkömönkiäinen kirjoitti:
Ei tietenkään tarkoita, että muut tekijät olisivat poissuljettuja ja itsepetoshan on jokaisen oma asia, kuten on kivienkantaminen sekä oman lian ja ulosteen keskellä eläminen.

Miksi sitten petät itseäsi? Käy ainakin pesulla, jos noin haiset

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Näkyykö linnasi google earthissa? Milloin sinne pääsee viettämään tiede.fi:n miittiä? Kuinka paljon siitä on jo valmiina? Voitko linkittää valokuvia ja paikkoja mistä otettu ja mihin suuntaan niin selkeyttäisi tuota piiirrosta. Mikä tuo eleffantti kuvassa on? Tuleeko siihen kattoa päälle?

Tuohan on ihan Pasilan aseman takana käsittääkseni tuo linna...

Sulle tulee tälläisia naapuriksi. Asut kivilinnassa koko Suomen ydinkeskustassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat