Tietoteknisiä kysymyksiä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tapahtui jotain ihan kummallista.
Kirjoitin viestin ja lähetin.
Katsoin silmät selällään miten näytölle putkahti lauselmaa josta puuttui kokonaisia sanoja! Jumankauta! Sen vielä ymmärrän että yksittäisiä kirjaimia puuttuu välillä siksi että en ehkä naputtele tasavoimalla. Liian hento näpisnäpsäytys ei vie viestiä tahdostani eteenpäin tai muuten vaan sössin inhimillisesti samoin kuin välillä kirjainjärjestystä muutellen.

Nyt ei ollut kyse sellaisesta. Nyt puuttui siis kokonaisia sanoja. Ajattelin että hössötyksissäni oon itte mokannut mutta voihan pyhä jysäys! Aloin korjata tekstiä, joka oli tämä:

Empäs tiä mutta oiskohan sukua sille, josta on tehty laulua..

Tuosta oli poissa aluksi: sukua sille:
Empäs tiä mutta oiskohan josta on tehty laulua..

Huomio tuohon kahteen tyhjään välilyöntiin sanojen oiskohan josta välillä!

Kun aloin korjata niin lausessa alkoi näkymätön sanavaras hotkia tyhjää niin että rapina vaan kävi tuossa isoimmassa välissä kunnes oli popsittu kaikki kadonneet kirjaimet ja sain uudet näkyviin.

Ja Ei.. en ole kännissä. Viimeks tyhjentelin putelin viiniä muutama päivä sitten. Mitään psykoosiakaan ei oo. Käytössä ei mitään vakilääkitystäkään kortisonia lukuunottamatta ole. D-vitamiinin kyllä nappasin herättyäni, sen 10mµ. Neuroottisuutta ei havaittavissa myöskään. Rillitkin on päässä ja kaikki ihan oolrait.

Käytössä Windows XP, Tulikettu, .. mitäs vielä?

Joskus on ollut sellaista että kun alkaa korjata jotakin kirjoittamansa keskeltä lausetta niin "jokin" ikäänkuin popsii loput siitä kirjoituksesta. Mitenkään mielivaltaisesti ei, siis hyvin systemaattisesti samoin kuin nytkin vasemmalta oikealle kirjoitettaessa napsii oikealta vasemmalle..

Mistä voi olla kyse, oi te jumalasta seuraavat tietotekniikka-asiantuntijat?
Onko kyseessä taas joku buki?
Ohjelmoijat tehneet inhimillisiä virheitään?
Vai voiko olla (paranoijaa.. ) kyse tahallisesta.. ei kai sala liittoa kummiskaan..

Lisäys
Höh?!..
En saa sitä kaksoisvälilyöntiäkään?! En vaikka naputan ja tsekkaan esikatselulla. Pidemmän kyllä sain rivinsiirrolla mutta nyt on ikäänkuin olis joku automaattikirjoitus päällä?!

Onko Raunileena Luukkanen hyökännyt avaruusolioitten kanssa kimppuuni? Vai.. voiko olla "epähuomiossa" joku virus "bugi", tjms. kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
imakki
insertti varmaan päällä

Jos sulla ei ole pätemisentarve päällä niin olisitko kiltti ja suomentaisit kun minä en ole "bugi".
Kiitos kuitenkin jo etukäteen ja takajalkaankin vaikka..

Ja.. jos oon vahingossa tuolta oikeahkosta yläkulmahkosta tökännyt ins nappulia.. niin sitten?
Pitääkö painaa jotain Alt, Fn, tms. yhtaikaa, vae mittee pittee pitte söör?

Vierailija
Pönni
imakki
insertti varmaan päällä

Jos sulla ei ole pätemisentarve päällä niin olisitko kiltti ja suomentaisit kun minä en ole "bugi".

Ja.. jos oon vahingossa tuolta oikeahkosta yläkulmahkosta tökännyt ins nappulia.. niin sitten?
Pitääkö painaa jotain Alt, Fn, tms. yhtaikaa, vae mittee pittee pitte söör?

Tökkäät sitä ins:iä uudelleen, niin menee pois päältä.

Vierailija
iileskotti
Pönni
imakki
insertti varmaan päällä

[size=50:3gutjiun]Jos sulla ei ole pätemisentarve päällä niin olisitko kiltti ja suomentaisit kun minä en ole "bugi".

Pitääkö painaa jotain Alt, Fn, tms. yhtaikaa, vae mittee pittee pitte söör? [/size:3gutjiun]

Tökkäät sitä ins:iä uudelleen, niin menee pois päältä.

Nyt tökätty. Kiitos molemmille!

Saas nähdä väheneekö nyt vihreet sanavihriöt?

Uusimmat

Suosituimmat