Huimaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mistähän voisi johtua tällainen. Olen huomannu että jos joudun jotakin monimutkaista asiaa pohtimaan todella kovasti, niin joskus tulee hieman poissaoleva olo ja alkaa tuntua huimausta. Se ei siis tule muulloin kun pitkän ankaran pohtimisen ja pähkäilyn jälkeen.
Sellasta. Muilla samanlaista kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
Marian
Mistähän voisi johtua tällainen. Olen huomannu että jos joudun jotakin monimutkaista asiaa pohtimaan todella kovasti, niin joskus tulee hieman poissaoleva olo ja alkaa tuntua huimausta. Se ei siis tule muulloin kun pitkän ankaran pohtimisen ja pähkäilyn jälkeen.

On joo. Mua huimasi kans, ku mää kävin kolme kertaa aikidon esittelykurssilla ja siellä joutu tekee kuperkeikkoja.

Tän foorumin asiantuntijat totes, että mun pitää tehdä niitä useammin, niin huimaus menee pois. Luulen, että samas pätis sullekin; sun pitäis pohtia useammin

PS. mää en sitten vielä noudattanu asiantuntijain neuvoja
Ei mua ny kyllä huimaa.

Vierailija

Ei pitäisi siitä olla kiinni kun tulee päivät pitkät lueskeltua ja pohdittua. Ja päässä pyörii kaikkea mahdollista välillä liikaakin. Ja tämän huomauksen huomasin jo yläasteella ja nyt olen jo kuitenkin lähempänä 30. Tuli vaan mieleeni kysyä kun tänään taas sellaista oli. Jatka sä niitä kuperkeikkoja

Vierailija

Staattisessa asennossa nöpöttäessä herkästi tulee aikamoiset tensiot niskahartialinjaan joka taas vaikeuttaa esim. verenkiertoon. niskahartiaseudun jännitystilat ovat aika tyypillisiä "lukija-tenttijä-tietokonekaudelle" !
Happihyppelyitä ja hartiavenytyksiä 45min välein - kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
Marian

Aivojen hapenkulutus lisääntyy runsaasti ajatellessa. Ehkä hengityskeskuksesi reagoi silloin liikaa veren hiilidioksiditason nousuun ym. muutoksiin ja alat hengittämään liian tehokkaasti, mikä saa CO2-tason laskemaan, googleta esim. hyperventilaatio.
Kokeile hengittää johonkin pienehköön pussiin kun seuraavan kerran alkaa huimaamaan.

Turbokameli
Seuraa 
Viestejä890
Liittynyt26.10.2009
Marian

Epäilen, että et hengitä tarpeeksi, ja aivot eivät saa sen vuoksi tarpeeksi happea. Kiinnitä siis välillä tietoista huomiota hengittämiseen ja hengitä syvään ja rauhallisesti. Myös ulkona käveleminen ajatustyön välillä voi auttaa.

Uusimmat

Suosituimmat