Nollatoleranssi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lapset ovat ruumiillisesti ja henkisesti tuhansia kertoja herkempiä kuin aikuiset
Kotona 1-6 vuotiaille lapsille EI OPETETA että sota, terrori, terrorismi ja väkivalta sen kaikissa mahdollisissa muodoissa on sivistystä ja kristinuskoa, mutta koulussa opetetaan Raamatun ja Jeesuksen oppien vastaisesti että ON, kuten myös että suomalaisten tappaminen on suomalaista kansanperinnettä ja suomalaisen kansanperimässä - että suomalaiset lapset ovat sukua syntiselle ja perisyntiselle apinalle (Uskonnot ja Darwin). Ja jos ei opi ja omaksu edellä olevia asioita, se merkitsee huonoa numeroa lapsen todistuksessa; lapsen julkista nolaamista.

Jos olet aikuinen ja sinusta tuntuu että voit huonosti edellisestä - niin ajattele miltä lapsesta tuntuu joka on tuhat kertaa herkempi. Ja että lapsista etsitään "mahdollista joukkomurhaajaa" kun ensin on opetettu joukkomurhaajiksi, ei ole eettisesti eikä moraaliseti oikein lapsia eikä lasten vanhempia kohtaan. Kenenkään epäily, näkemys tai käsitys ei ole tieteellisesti, lääketieteellisesti eikä juridisesti pätevä perustelu millekkään. Epäily, näkemys tai käsitys voi samalla tavalla niin kuin teoria, uskomus, juoru, luulo, tai huhu kokonaan tai osittain koostua vääristä tiedoista, ja on m m ennakkoluulon, pelon ja aiheettoman huolestuneisuuden lähde. Todistettavasti epäily, näkemys, käsitys, teoria, uskomus, juoru, luulo, huhu y m v voi milloin tahansa muuttua, mutta totuus; esitetyt sanat ja näyttö (todistus) siitä että esiteyt sanat ovat totta, ei koskaan muutu.

Lasten päivittäinen työtaakka, on usein raskaampi kuin aikuisen työssä käyvän henkilön. Lasten kasvavan huonovointisuuden lähde ei ole tietokonepelit, elokuvat, lasten vanhemmat eikä vanhempien työnantaja, vaan vika on väärässä opissa ja että lapsille opetetaan liian paljon ikäänsä nähden. 30 vuotias henkilö on unohtanut suuren osan siitä mitä 1-9 luokalla opetettiin. Kaikki mikä on unohdettu, mistä henkilöllä ei ole hyötyä elämässään, on henkisen painostuksen lisäksi ollut hukkaan heitettyä aikaa, ja varoja.

Koulun vastuu on opettaa ja hoitaa lapsia perustuslain, lastensuojelulain ja laki potilaan asemasta ja oikeuksista edellyttämällä tavalla, huomioiden tässä yhteydessä tietenkin Kristillisen Suomen kansan historian ja Raamatun lain (10 käskyä) joka on aina ollut voimassa oleva laki – jopa silloin kun ”sivistystä ja kristinuskoa tuotiin Ruotsista pakanoille, noidille, alempiarvoiselle Suomalaiselle rodulle Volgan mutkasta ja Mongooliasta joka joutaa joukkotuhota”; Kenenkään ihmisarvoa, kunniaa, omatuntoa, vakaumusta, oikeuksia ei ole saanut eikä saa loukata, ketään ei ole saanut eikä ei saa loukata ruumiillisesti eikä henkisesti, ja kenenkään henkeä ja terveyttä ei ole saanut eikä saa vaarantaa sanoilla ja/tai teoilla. Jokaisen ihmisen henkilökohtaista, kansallista ja kansainvälistä identiteettiä täytyy kunnioittaa.

Lapsille ei saa opettaa/sanoa/tehdä mitään mikä on lain vastaista
Valtion, kunnan tai seurakunnan palveluksessa oleva henkilö, on lain mukaan velvollinen ilmoittamaan lain rikkomisesta myös silloin kun lakia rikotaan kodin ulkopuolella, esimerkiksi koulussa jossa lasta koulutetaan ja hoidetaan.

Jos opettaja sanoin ja/tai teoin loukkaa lasta ruumiillisesti ja/tai henkisesti, kyseessä on rikos. Jos opettaja huomioi esimerkiksi että hän opettaa lapsille asioita mitkä ovat lain vastaisia, opettaja on velvollinen ilmoittamaan asiasta opetuksesta päättävälle viranomaiselle, jotta muutos parempaan saadaan aikaan. Jos terveydenhoitaja työssään pelottelee lapsia asiaankuulumattomilla lausunnoilla k e että hieman ylipainoinen lapsi "voit saada vaikka sepelvaltimotaudin jos et laihduta (mikä monesti johtaa lapsen syömishäiriöön, bulimiaan ja anoreksiaan)", kyseessä on rikos. Kouluterveydenhuollon tehtävänä on tarkastaa onko lapsi terve tai ei, ei lasten arvosteleminen ja pelotteleminen mikä on henkistä väkivaltaa.

Lasten ruumiillisesta ja/tai henkisestä pahoinpitelystä myös kodin ulkopuolella on välittömästi tehtävä ilmoitus viranomaisille riippumatta siitä kuka tai mikä lapsia pahoinpitelee. Useinmiten lasten honovointisuus ei johdu siitä että lapsia pahoinpidellään kotona, vaan siitä, että lapsia pahoinpidellään kodin ulkopuolella. MITÄ lapsille opetetaan, MITEN lapsille opetetaan, ja KUINKA PALJON lapsille opetetaan heidän ikäänsä nähden, sillä on merkitystä.

Onko nollatoleranssi liikaa vaadittu kun puhumme lasten suojelemisesta; meidän ihmisarvon, kunnian, omatunnon, vakaumuksen, oikeuksien, hengen ja terveyden, Suomen suojelemisesta?

Kommentit (6)

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
Matti E Simonaho
Useinmiten lasten honovointisuus ei johdu siitä että lapsia pahoinpidellään kotona, vaan siitä, että lapsia pahoinpidellään kodin ulkopuolella.

Samaa mieltä. Uskonnonopetus pois kouluista.

We're all mad here.

Vierailija
Matti E Simonaho
Lapset ovat ruumiillisesti ja henkisesti tuhansia kertoja herkempiä kuin aikuiset
..............
Onko nollatoleranssi liikaa vaadittu kun puhumme lasten suojelemisesta; meidän ihmisarvon, kunnian, omatunnon, vakaumuksen, oikeuksien, hengen ja terveyden, Suomen suojelemisesta?

Miksi aikuiset sitten vetävät herneen nenäänsä tuhansia kertoja herkemmin?

Lapset hyväksyisivät paljon sellasia asioita, joita aikuiset eivät suvaitse, kuten alastomuuden

Isäni antoi mulle monesti selkään, enkä minä osaa vieläkään olla hänelle siitä vihainen? Päin vastoin, mitä pidemmälle ehdin sitä paremmin ymmärrän, että lapsi tarvitsee rajoja, myös fyysisisiä rajoja, jotta hän voisi olla aikuisena ilman fyysisiä rajoja.

Vierailija

EN kannata nollatoleranssia missään asiassa vaan kaikki tapaukset on harkittava tapauskohtaisesti. Profilointi on eräs maailmanhistorian tehokkain tapa tuottaa oikeusmurhia liukuhihnalla.

Lastensuojelussa aivan liian usein hyvää tarkoittamalla asioista oikeasti ymmärtämättä ja näkökulmaa myös muista perspektiiveistä omaamatta aiheutetaan jopa haittaa. Viime aikoina yltiöprotektionismi ja hoplofoobisuus ovat olleet hallitsevassa asemassa ja monin paikoin auktoriteetit ovat saaneet jopa paranoikraattisia piirteitä.

Mitä tarvitaan on tervettä järkeä ja tietotaitoa. Uskonnonopetuksesta olen kyllä sitä mieltä että sen voi laajassa muodossaan poistaa ainakin pakollisena oppiaineena. Jokaiselle annettakoon kuitenkin pari kertaa kouluaikanaan esim. ala-asteella ja lukiossa yksi pakollinen kurssi uskontotietoa, jossa uskontoja käsitellään ilmiöinä, ei hurmosaatteina.

Vierailija

Matti E Simonaho, olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Pänttää ulkoa -> unohda -> toista
Tämä tuntuu mullistuvan vasta sitten, kun saamme muistipankkeja lisättyä aivoihimme.

Vierailija
magic device
Matti E Simonaho, olen täysin samaa mieltä kanssasi.

Pänttää ulkoa -> unohda -> toista
Tämä tuntuu mullistuvan vasta sitten, kun saamme muistipankkeja lisättyä aivoihimme.




1 asia joka 'ei ole totta', vie enemmän tilaa ja energiaa kuin 1000 totuutta. 1 totuudella, vapautat 999 'muistipankkia'.

sovella; 'ei ole totta' = esim. aine jossa on heikko mutta joka on pakko opetella jotta 'saa tarpeeksi hyvä todistuksen' sen aineen kustannuksella missä on vahva ja kinnostunut. Henkilöllä saattaa olla 1-3 ainetta jossa on tosi vahva, ja loput ovat heikkoja. Kun heikoissa aineissa lapsi pakotetaan ylisuoritukseen, sen sijaan että viisastuisi, tulee tyhmemmäksi.

Uusimmat

Suosituimmat