Vaihtakaa Outlookinne ja Windows Mailinne Thunderbird 3:seen

Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Nysse julkastiin!

[size=150:377zmtjx]Thunderbird 3[/size:377zmtjx]

http://fi.www.mozillamessaging.com/fi/thunderbird/

Paras sähköpostiohjelma mitä löytyy. Lisäosia saa kuten Firefoxiin, usean postilaatikon hallinta sujuvaa. Ja vaikka mitä! Asentakaa ja kokeilkaa! Sittenpähän näette.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija
Saw
Nysse julkastiin!
[size=150:dde9ygvq]Thunderbird 3[/size:dde9ygvq]
Paras sähköpostiohjelma mitä löytyy. Lisäosia saa kuten Firefoxiin, usean postilaatikon hallinta sujuvaa. Ja vaikka mitä! Asentakaa ja kokeilkaa! Sittenpähän näette.

Saiskohan sillä Yahoon ja Googlen kaikki luetut mailit koneelle?

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
mensaani
Saw
Nysse julkastiin!
[size=150:jhkbs4ar]Thunderbird 3[/size:jhkbs4ar]

Saiskohan sillä Yahoon ja Googlen kaikki luetut mailit koneelle?
Gmailista saa Thunderbirdiin koko sisällön. Järkevin tapa on käyttää Gmailia IMAP-tilinä, jolloin kopio posteista säilyy aina Googlella.

Yahoo:ta en ole koskaan käyttänyt.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Ei kiinnosta, käytän muttia. Tai voisi kai sen kokeeksi asentaa niin näkee, kuinka huonon ne ovat siitä tehneet. Ne edelliset ainakin ovat olleet aivan karmeita, enkä usko että on niin paljon parantunut.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
ilaiho
Ei kiinnosta, käytän muttia. Tai voisi kai sen kokeeksi asentaa niin näkee, kuinka huonon ne ovat siitä tehneet. Ne edelliset ainakin ovat olleet aivan karmeita, enkä usko että on niin paljon parantunut.
Tarjolla on nopea hakutoiminto esimerkiksi.

Thunderbirdin vahvuus on sen mukautettuvuus. Siitä saa juuri sellaisen kuin haluaa. MS Outlookin tapainen ryhmäkalenteri toki uupuu, mikäli sellainen on edes käytössä...

Vierailija
Saw
Gmailista saa Thunderbirdiin koko sisällön. Järkevin tapa on käyttää Gmailia IMAP-tilinä, jolloin kopio posteista säilyy aina Googlella.

Yahoo:ta en ole koskaan käyttänyt.

Nyt ne gmailit tuli koneelle
Vielä kun sais ne yahoot, niistä olin lähinnä kiinnostunut, kun se yahoo sulkee ilm-palveluitaan, kuten geocitiisin

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Päivitin kakkosen kolmoseksi. Vanha oli hyvä, tämä parempi. Vielä kun saavat nuo lisäosat päivitettyä kolmoselle...

Same shit, different day...

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Viestejä näköjään pystyy jo jotenkin selaamaan näppäinkomennoin, muuten on aika ankeaa. Näppäinkomentoja ei vieläkään pysty määrittelemään itse kuin ehkä korkeintaan asentamalla miljoonittain lisäosia. Sitä se Thunderbirdin "mukautettavuus" on.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Ostin juuri miniläppärin, joten tämä juttu olisikin ajankohtainen. Olen tähän asti käynyt purkamassa sähköpostin suoraan palvelun tarjoajalta.Tuo Thunderbird 3 voisi olla verteenotettava vaihtoehto.

Vierailija

Että mitä?
Kertokaa nyt edes muutama syy, miksi T-B on parempi, kuin juuri tuo Outlook! Pitääkö jonkin imaginäärisen syyn vuoksi mennä räpläämään ja leikkimään noilla "uusilla" ohjelmilla. Minulla on molemmat eri koneissa eikä niillä ole mitään ratkaisevaa eroa.

Jos käyttää Windowsia, niin tuo OL on valmiina, eikä mitään tarvi asennella ja viritellä. Linux käyttäjät ovat eri maata, heillehän tuo rassaaminen on isoin osa asiaa. Outlookilla homma hoituu, eikä viruksia ole ollut koneissani kymmeneen vuoteen. Ja huom! -- käytän vain ilmaisia torjuntaohjelmia ja palomuureja.

Vierailija

Käytännössä kaikilla sähköposticlienteilla pystyt käyttämään niin montaa tiliä kuin haluat. Riittää kun vain lisää uuden tilin asetuksista ja laittaa sinne haluamansa gmail-tunnuksen tiedot.

Vierailija
Finlandes
Saisiko yhdellä ohjelmalla useamman gmail tilin koneelle?
Nyt joudun käyttämään kahta nettiselainta eri tilejä varten.
Hiukka mälsää.

Eiköhän niillä kaikilla sähköpostiohjelmilla saa. Joissain pitää eri tilejä käyttää eri 'kansioissa' eli on olemassa eri kansiot GMail1 tilin tuleville ja tallennetuille ja vastaavasti GMail2 tilille, Hotmailille ja muille.

Windows Liven sähköpostissa on kuitenkin myös yksi yhteinen Tulevien viestien kansio. (ja toinen henkilöille, jotka ovat omassa luettelossasi)

Vierailija

Perhanan ukkoslintu kun ei osaa tarkastaa mun postitilejä automaattisesti, vaan aina pitää itse käskeä hakemaan. Ehkä siihenkin on joku "rasti tähän kohtaan jos haluat että.." viritelmä jossain asetuksissa, ei vaan sattunu silmiin. Viisaammat saa auttaa halutessaan.

Syy siihen miksi Outlook vaihtui ukkoslintuun oli se, että OL alkoi jonkin päivityksen jälkeen joka käynnistyksellä vinkumaan jotain Messengeriin kirjautumisesta enkä edes käytä koko vtun Messengeriä. Taas kerran mielestänsä tietävät mua paremmin että mitä sovelluksia minä haluan käyttää.

Pitäköön tunkkinsa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat