Yhteiskunnan rakentelua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertymäseutu. Reunamaseutu. Ideoita, jotka muodostelevat yhteiskunnan. Se, sillä, on merkitystä, mitä on siihen kasaan kertynyt, ja miten kertynyt-aines on rajan, reunaman seudun, ylittänyt.

Ikiäärettömyys = todellisuus. Voi olla luontokin, jos on silloin luonnon muodossa, siihen, sellaiseen muotoon "kaatunut", kunnes taas vaihtaa todellisuuden muotoon. Luulen, että tilastollisesti luonto-olomuotoa on paljon enemmän, ja todellisuus-olomuodot "lyhyempiä pätkiä".

Todellisuus on nykyaikaisempi tapa sanoa tämä asia, siitä alkaen kun on saanut siihen kytköksen, että se tulee oikein ja luonto on silloin todellisuus muotoansa, ja vaikka heti taas "klempsahtaisi" luonnoksi. Siis tavallaan puhuttelemallakin luontoa voi joskus saada sen todellisuudeklsi, pieneksi tai pitemmäksi "ajaksi".

Todellisuuspopulaatioekologia.

Todellisuusbiodiversiteetti.

Todellisuudentalous.

Luonto, todellisuus.

Siispä täällä Suomessakin voi olla monta tavallista samanlaista yhteiskuntaa samanaikaisesti tavallaan olemasaa, kuten muurahais-yhteiskunta, mäyrä-yhteiskunta, mehiläisyhteikunta, ja erilajisten ihmisten yhteiskuntia, kun ajatellaan, että Valtion-raja-yhteiskunta muodostaa siis nämä kaikki yhteiskunnat sisältävän Valtio-yhteiskunnan. Ja ihminen voi syödä hunajaa, vaikka se ei olekaan ihmisyhteiskunnan tuottamaa, vaan mehiläisyhteiskunnan tuottamaa. Ja ihmninen voi omistaa mehiläisiäkin, vaikka armottomasti elävätkin aivan omaa yhteiskuntaelämäänsä.

Juha Korkee, todelliili ajattelija, Hyvinkää, Suomi, Finland

Kommentit (1)

Vierailija

Erittäin osuvasti sanottu! Luonto voi klempsahtaa ja ampaista universumin äärettömään aikajatkumoon millä hetkellä tahansa. On myös todistettu, että merenpohjassa, äärettömän syvällä, harjoitetaan kehittynyttä talousoppia josta Adam Smith sai konsultointia omaan talousteoriaansa, jolla sittenmin voitti nobel palkinnon.

Minun vaarini, tapasi soudella järvellä ja kalastaa kaloja. Välillä koukkuun tarttui myös hyperventilaatioita, mutta ne vaari heitti takaisin järveen.

Itse kun opiskelin tekniikkaa aikoinani, kehitin aikakoneen jolla pääsi 184 vuotta ajassa taaksepäin. Kävin siellä 2 kertaa, siinä se. Romutin koneen koska olisin muuten voittanut fysiikan nobel palkinnon, enkä siis kaipaa turhaa huomiota.

Olen myös opleksisesti diffuusiotypistänyt kuuraketteja, jolloin niiden vauhti optimoituu maksimaaliseksi. Tämän tein NASAlle, mutta he eivät tiedä sitä.

Tunnen myös Barack Obaman, mutta en usko että hän tuntee minua.

PS. Kun järkeistätte prosessia, viilatkaa kulmat pyöreiksi. Pyöreä on parempi kuin kulmikas. Koska pyörä esine voi liikku luonnollisesti, kulmikas taas ei.

Uusimmat

Suosituimmat