Abortti - armomuha - itsemurha - teloitus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Välillä ihmetyttää mistä nää tiedefoorumin tappamishalukkaat henkilöt sikiää.

Samat henkilöt jotka kannattavat aborttia, sikiön terminointia, tappamista?, seuraavaan hengenvetoon ovat nostamassa suojelevan kätensä murhaajan teloitukselle ja ovat valmiita kalliin kustannuksin elättämään niitä maailman tappiin.

Henkilöt joka kutsuvat itseään humanisteiksi ovat valmiit terminoimaan syntymättömiä lapsia.

Siis eikö kaikki tappaminen pitäisi aborttilogiikalla panna samalle linjalle?

Perustetaan itsemurhaklinikoita. Sinne voi sitten ilmottautua terminoitavaksi mikäli masennus, rahahuolet, sydänsurut, alkoholismi tai mikä muu tahansa painaa.
Ekoteko jos mikä!

Pannaan mammalta letkut poikki ja nopeutetaan kuolemaa antamalla ruiske. Eihän keuhkosyövästä yleensä selviä.
Ekoteko jos mikä!

Mitä perkelettä sitä Jammuakaan hyssäämään.
Ei muutako lahtiin vaan. Turha rasite ja kulu.
Ekoteko jos mikä!

Siis miksi ei jos tulevia veronmaksiajiakin surutta tapetaan?

Vai tuleeko ateisti-idividualistilta pupu pösksyyn kaulakiikussa?
Kolkuttaako usko ovelle?

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Välillä hämmästyttää, mistä näitä aivovammaisia haistapaska kretiinihihhuleita oikein sikiää. Painu paratiisiisi trollaamaan. Tee palvelus ja jälkiabortoi itsesi ja kaltaisesi.

-Maija-
Gabriel
Välillä ihmetyttää mistä nää tiedefoorumin tappamishalukkaat henkilöt sikiää.

Hmmm... täällä tuoksuu Rapsu!

Vierailija
Mummo
Abortista on jo yksi aktiivinen ketju palstalla.

Tiedän, mutta mielestäni näiden asioiden yhteenkytkeminen puolustaa paikkansa omalle ketjulle vaikka kyseisistä aiheista kaikista ketjunsa jo löytyvät. Eli jos hyväksytään yhdenlainen terminointi niin samalla logikkalla pitäisi hyväksyä nuo muutkin "ekotekoina", moraalisesti sekä laillisesti.

Vierailija
Peksu
Välillä hämmästyttää, mistä näitä aivovammaisia haistapaska kretiinihihhuleita oikein sikiää. Painu paratiisiisi trollaamaan. Tee palvelus ja jälkiabortoi itsesi ja kaltaisesi.

...anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät...heh...

Vierailija

Minä en sinun anteeksiantojasi, pyyntöjäsi tai mitään rukouksiasi ota vastaan, joten elä rukoile minun puolestani. Julostuksesi ja pyhät testamenttisi voit tunkea vaikka hanuriisi.

En toivo sinulle mitään hyvää, en pahaakaan. Olet toisinsanoen täysin yhdentekevä ja mitätön. Mene pois. Elä koskaan tule minua vastaan tai vaikuta elämääni mitenkään. ELÄ edes rukoile puolestani, minä en kaipaa tai tarvi sinun tai kenenkään muunkaan mitättömyyden rukouksia.

Vierailija
Peksu
Minä en sinun anteeksiantojasi, pyyntöjäsi tai mitään rukouksiasi ota vastaan, joten elä rukoile minun puolestani. Julostuksesi ja pyhät testamenttisi voit tunkea vaikka hanuriisi.

En toivo sinulle mitään hyvää, en pahaakaan. Olet toisinsanoen täysin yhdentekevä ja mitätön. Mene pois. Elä koskaan tule minua vastaan tai vaikuta elämääni mitenkään. ELÄ edes rukoile puolestani, minä en kaipaa tai tarvi sinun tai kenenkään muunkaan mitättömyyden rukouksia.

Vaivauduit kuitenkin kirjoittamaan.
Laske toki taakkasi.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ateistit eivät suunnitelleet sitä miten biologia toimii.

Abortti on kieltämättä rankka ratkaisu enkä voi kuvitellakkaan että jokin nainen tekisi sen hepposin perustein. On kuitenkin olemassa tapauksia jossa abortti valintana on hyväksyttävissä eikä sitä sovi verrata murhaamiseen. Pitää aina ajatella sillä tavalla että asiat voi sattua omalle kohdallekkin. Riittävän vaikea aihe ilman fundamentalistejakin jotka huutelevat vuoroin kantasoluhoitoja vastaankin.

Vierailija
Barbaari
Ateistit eivät suunnitelleet sitä miten biologia toimii.

Abortti on kieltämättä rankka ratkaisu enkä voi kuvitellakkaan että jokin nainen tekisi sen hepposin perustein. On kuitenkin olemassa tapauksia jossa abortti valintana on hyväksyttävissä eikä sitä sovi verrata murhaamiseen. Pitää aina ajatella sillä tavalla että asiat voi sattua omalle kohdallekkin. Riittävän vaikea aihe ilman fundamentalistejakin jotka huutelevat vuoroin kantasoluhoitoja vastaankin.

Juuri niin!

Nimimerkillä: Neljä aborttia kolmelle eri naiselle maksaneena.

Vierailija
Gabriel
Juuri niin!

Kannattaisiko jatkossa säästää rahat kumeihin ja heilua se molo tanassa vaikka kondomiin verhoutuneena, niin ei olisi nuo abortit aina Herran hallussa.

Vierailija
Gabriel
Henkilöt joka kutsuvat itseään humanisteiksi ovat valmiit terminoimaan syntymättömiä lapsia.

Ei, vaan olemme vaan valmiit antamaan naisille oikeuden päättää itse omasta ruumiistaan. Jos kukaan nainen tästä lähtien ei halua aborttia tehdä, omasta tahdostaan, olen valmis hyväksymään sen. Jos taas kaikki haluavat abortoida joka ikisen raskauden, olen valmis hyväksymään senkin. Mutta kenenkään muun päätösvallassa se ei ole.

Muuten Gabriel, kirjoitustyylisi ei ole kovin vakuuttava. Voisit vähän harjaannuttaa sitä.

Vierailija
Ananda
Gabriel
Juuri niin!

Kannattaisiko jatkossa säästää rahat kumeihin ja heilua se molo tanassa vaikka kondomiin verhoutuneena, niin ei olisi nuo abortit aina Herran hallussa.

Kannattaisi.
Alle kaksvitosena noikin on tehty.

Vierailija
Gabriel

Kerropas lisää. Miten tämä on mahdollista? Toisaalta, abortit tulivat varmasti halvemmaksi kuin lasten elättäminen, joten miksi pidät abortteja huonona asiana?

Jos olet täyttänyt 30, oletan sinun hakeutuneen sterilisaatioon, jotta vahingot eivät toistuisi.

Edit: Suomessa sterilisaatiota ei saa alle 30-vuotiaat kuin tietyin ehdoin, mutta on maita, joissa ikäraja on 18 tai 25. Ehkäisymenetelmänä se on huomattavasti luotettavampi kuin kondomi.

Vierailija

Koko kysymys abortoitavan sikiön tietoisuudesta on lähinnä uskonnollinen. Sitä ei voi mitenkään pitää verrannollisena aikuiseen ihmiseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat