Ruotsin sossusta paremmin rahaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ruotsissa on paremman sossuturvat kuin suomessa, muutan ensi viikolla ruotsiin. Se on muutenkin vähän parempi paikka.

Kommentit (5)

Vierailija
tiäremiäs
Ruotsissa on paremman sossuturvat kuin suomessa, muutan ensi viikolla ruotsiin. Se on muutenkin vähän parempi paikka.

Siinä on vain kaksi ongelmaa:
1) Pitäisi puhua ruotsia
2) Ruotsissa on niin pirun paljon niitä ruotsalaisia

Veikkaan ettet viihdy kauaa.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
tiäremiäs
opin äkkiä kuin en muuta kuule.
Harvinainen kieli olla Ruotsissa tuo muinainen ruotsi. Joka viides vastaantulija mamuja just jostain Suomesta tai Somaliasta..

Ruotsissa ei ole virallista kieltä, joten siitäkään syystä ei tarvitse ruotsia opetella. Reippaasti vaan tampereella eteenpäin.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Ainakin se on lännempänä kaikesta lännen "laskusuhdanteesta" huolimatta, ja se on iso juttu se. (PS.mä oon niin suomalainen vaikka vassari oonkin [ja vielä kalliosta], en kuitenkaan perussuomalainen, korkeintaan demari.)

Recall that earlier generations faced down fascism and communism not just with missiles and tanks, but with sturdy alliances and enduring convictions. They understood that our power alone cannot protect us, nor does it entitle us to do as we please. Instead, they knew that our power grows through its prudent use; our security emanates from the justness of our cause, the force of our example, the tempering qualities of humility and restraint. - Barack Obama

Vierailija
logo
Ainakin se on lännempänä kaikesta lännen "laskusuhdanteesta" huolimatta, ja se on iso juttu se. (PS.mä oon niin suomalainen vaikka vassari oonkin [ja vielä kalliosta], en kuitenkaan perussuomalainen, korkeintaan demari.)

Recall that earlier generations faced down fascism and communism not just with missiles and tanks, but with sturdy alliances and enduring convictions. They understood that our power alone cannot protect us, nor does it entitle us to do as we please. Instead, they knew that our power grows through its prudent use; our security emanates from the justness of our cause, the force of our example, the tempering qualities of humility and restraint. - Barack Obama

Saattaa kuulostaa sisäpiirin jutulta, mutta ei se mitään.

Uusimmat

Suosituimmat