Himojen ristivedossa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Himoitsetko lähimäisesi kaljaa tai vaimoa?
Hillitsetkö himosi vai päästätkö ne vapaana lentämään?
Tuleeko erottinen ajatus ja toteutat sen mikäli tilanne antaa mahdollisuuden?
Eikö mikään rajoita vai rajoittaako?
Missä kulkee rajasi?
Mitä mielikuvituksesi halajaa, toteuttaisitko käytännössä jos siihen olisi mahdollisuus?

Unet ja unelmat ei vahingoita.

Kerro...

Kommentit (5)

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Mää olen lapsesta asti ollut tarkka tavasta ja roinalle perso. Kun muut himoitsivat karkkia, jäätelöä jne. hetken hekumaa, minä himoitsin aina jotain sellaista mikä pysyy pidempään. Leluja, kirjoja jne.

Tässä on pari vuotta mennyt lievän shoppailuholismin pauloissa, kun tuli hankittua ensin Visa ja sitten Visa debit + verkkopankkitunnukset. Systeemi pysyy kyllä kunnossa eli en ole itseäni pahasti velkoihin ajanut, mutta ajoittain on kyllä aika veikeät fiilikset kun miettii että millähän sitä söisi.

Kaikki menee, kirjat, elokuvat ja näin päin pois. Kaapissa on muutamia vaatteita joissa on vielä hintalaputkin tallella. Mutta aika pienimuotoista tämä himosteluni kumminkin on moneen kuulemaani stooriin verrattuna. Hävettää se vähän silti.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26848
Liittynyt16.3.2005

No kaljaa saa kaupasta niin paljon kuin jaksaa kantaa, mutta ehkä jonkun vaimoa voi himoitakin. Hillitsen kuitenkin himoni hyvin. Olen niin taloudellisesti kuin sosiaalisesti hyvin varman päälle pelaaja.

Uusimmat

Suosituimmat