En saanut enään hullunpapereita

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Sen verran on pääselvinnyt, että enään en sunnittelu kuin moskeijan perustamista ja minareettien rakentamista korpeen.

kela eväs mun hullunpaperit. En ole virallisesti enään hullu kuin olen parantunut aika paljon.

Sivut

Kommentit (18)

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
tiäremiäs
Sen verran on pääselvinnyt, että enään en sunnittelu kuin moskeijan perustamista ja minareettien rakentamista korpeen.

kela eväs mun hullunpaperit. En ole virallisesti enään hullu kuin olen parantunut aika paljon.

Kela? Eikö terveydentilan määrittely ole lääkärin tehtävä.

No, enivei kun noin on päässyt käymään, onnitellaanko vai ollaanko puolestasi pahoillaan?

---

kairamo
Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006
Jägermeister
tiäremiäs

Kela? Eikö terveydentilan määrittely ole lääkärin tehtävä.

No, enivei kun noin on päässyt käymään, onnitellaanko vai ollaanko puolestasi pahoillaan?

Ei tavallinen lääkäri pysty määrittelemään ihmisen terveydentilaa, siihen tarvitaan Kelan tai vakuutusyhtiön erikoislääkäri.

Onnea tiäremiehelle rakennusprojekteissaan.

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

Prossimo Treno
Seuraa 
Viestejä1373
Liittynyt26.3.2006
tiäremiäs

Et sinä mihinkään parantunut ole vaan kriteereitä on rahapulan takia kiristetty 66,7 %. Olet umpiseko vieläkin.

TOIJALA. Katse josta huomaa toisen olevan aivan liian päissään, jotta hän ymmärtäisi mitään mitä hänelle on sanottu viimeisen 20 min. aikana. "Junassa yritin puhua hänelle, mutta hän oli jo toijalassa." — Antti Hyry (Kokkilan kakkakääpiö, Hömpönkeinaa, Hirvi Akuniemi, Artsiitti Höti Pörtsiitti)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Jospa ne ovat seuranneet keskustelujasi täällä. Ja verranneet muuhun raatiin. Tosin eivät ne voi tietää minkä tason laitostuneilta nämä huikeat maailmanideat lentelevät.

Onnea silti opiskeluille.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Tarkoittaako tämä, että olet hylännyt ajatukset esim. elämänkerran kirjoittamisesta tai Lappiin kävelemisestä?

Vierailija
asdf
tiäremiäs

Tarkoittaako tämä, että olet hylännyt ajatukset esim. elämänkerran kirjoittamisesta tai Lappiin kävelemisestä?

Voihan ne tehdä kaikkikin. Kävelee ensin Lappiin, rakentaa siellä korpeen moskeijan ja minareetteja ja kertoo sitten kaikesta tuosta elämänkerrassaan.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Miltä muuten tuntuu tämän foorumin vaikutus tilanteeseesi? Onko täällä saatu infoähky hidastanut toipumista paljon vai erittäin paljon?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
tiäremiäs
Paul M
Miltä muuten tuntuu tämän foorumin vaikutus tilanteeseesi? Onko täällä saatu infoähky hidastanut toipumista paljon vai erittäin paljon?

Tämä on turmiollista.

Eipä huolta. Rakentelepa vain moskeijoita ja minareettejasi.

Ihan noin "bisness"-ideana: Saattaisi olla hyvä ajatus kehittää omia "design"-anustulppia estämään n. 90 yhdeksänpäisen käärmeen tunkeutumisen peräaukosta sisuskaluihin kuoleman jälkeen. Siinä voisi kehittää soveliaita hajusteita, käärmeenloukkoja sun muita hi-tech tilpehöörejä ihan kannattavaksi sivubisnekseksi.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007

Näin se vaan maailma muuttuu. Ennen pidettiin oma hulluus tai perversiot visusti salassa, jos se vain ei pahemmin päällepäin näkynyt! Onko tämä oman hulluuden toitottaminen ja hölöttäminen sitä nykypäivan avoimuutta!?

Vierailija
Seppo_Pietikainen
... yhdeksänpäisen käärmeen ...

Voiko käärmeellä olla enempää kuin kaksi päätä?

Voiko olla puoliääretöntä käärmettä jolla olisi vain yksi pää?

Voiko käärme esiintyä pysyvästi rengasmaisena jolloin sillä ei olisi päätä eikä häntää?

Onko Möbiuksen käärme mahdollinen? Ts. voiko olla rengasmaista käärmettä jonka sisäpinnalta pääsee ulkopinnalle van kiertämällä rengasta?
[size=85:2uwk8rtn]Vrt. Möbiuksen nauha:
http://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6biuksen_nauha[/size:2uwk8rtn]

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
HMV
Seppo_Pietikainen
... yhdeksänpäisen käärmeen ...

Voiko käärmeellä olla enempää kuin kaksi päätä?

Voiko olla puoliääretöntä käärmettä jolla olisi vain yksi pää?

Voiko käärme esiintyä pysyvästi rengasmaisena jolloin sillä ei olisi päätä eikä häntää?

Siinäpä pähkäilemistä. Kannattanee kysellä yksityiskohtia Kekulen perikunnalta!

Vaikuttaisi, ainakin minun mielestäni, että joillakin muslimikulteilla on sangen omituinen käärmeisiin liittyvä anusfiksaatio, joka kilpailee sangen onnistuneesti seinähulluudessa jopa "kristittyjen" puhuvien käärmeiden kanssa.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
HMV
Onko Möbiuksen käärme mahdollinen? Ts. voiko olla rengasmaista käärmettä jonka sisäpinnalta pääsee ulkopinnalle van kiertämällä rengasta?
[size=85:370chhrh]Vrt. Möbiuksen nauha:
http://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6biuksen_nauha[/size:370chhrh]

Ehkä ei, sillä kolmiulotteisena siitä tulisi Kleinen käärme.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kleinin_pullo

Niin ja siitä hulludesta. En usko, että tämä palsta sitä on parantanut. Täällä sitä hulluuta ei vain huomaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat