Punainen kuu

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Nyt kuu näkyy punasena!!! Kannattaa katsoa sitä. aika magee. Taino punertavan oranssilta näyttää ehkä enemmänkin, mut kuitenki.

Tai ainakin keskisuomessa näkyy.

Nii, miksi kuu näkyy joskus punasena niinkuin nytten?

Eikai vaaan ihmissudet lähe liikkeelle, kun kuu on ny punanen?

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (4)

Vierailija

"Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja häikäisevä. Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu." (Apt. 2:20-21)

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005

Kattelin ihan samaa, kun autoilin kotiopäin. Ekan kerran kun huomasin niin näkyi vaan pikkasen kuusten lomasta ni aattelin että joku ois vielä raketin ampunu, mutta ähäps, eipä ollutkaan. Aika nopeasti se punotus väheni kun kuu nousi ylös horisontista, mutta olihan se hienon näköinen hetken aikaa.

Ja lounaisessa Suomessa olin ajelulla...

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
PöhkÖ
Kyllä ne sudet ny lähtee liikkelle

Osittainen kuun pimennys saa punoituksen aikaan.

Hui. Onneksi se meni ohite.

ville-v
"Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja häikäisevä. Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu." (Apt. 2:20-21)

Huusin herran nimeä, niin pelastuin ilmeisesti. Onneksi. Kätevä se jeesus, kun pelastaa aina monista tilanteista.

DerMack
Kattelin ihan samaa, kun autoilin kotiopäin. Ekan kerran kun huomasin niin näkyi vaan pikkasen kuusten lomasta ni aattelin että joku ois vielä raketin ampunu, mutta ähäps, eipä ollutkaan. Aika nopeasti se punotus väheni kun kuu nousi ylös horisontista, mutta olihan se hienon näköinen hetken aikaa.

Ja lounaisessa Suomessa olin ajelulla...

Jep. Se jo varmaa puolentunnin tai tunnin jälkeen jo alko vähemmän punertamaan ja sitten parin tunnin päästä oli jo iha vaalea.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat