04/01 keskustelu

Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Holiday Inn toimistosiiven "junaonnettomuuteen" 04.01.2010 liittyy muutamia fysiikan ja talouspolitiikan kannalta mielenkiintoisia kysymyksiä, jotka media on jättänyt systemaattisesti noteeraamatta. Esimerkiksi:

- Raiteen päässä on junan pysäyttämiseen tarkoitetut esteet. Nämä oli ilmeisesti tarkoituksella tehty käyttökelvottomiksi, koska ne eivät tehneet mitään.

- Kokonaisen junan jarrujärjestelmän täydellinen luhistuminen on omiaan herättämään epäilyksiä, koska huomattavasti yksinkertaisemmissa polkupyörissäkin jarrut toimivat myös pakkasella.

- Eräässä hotellissa, ei kuitenkaan iskun kohteena olleessa, on erään asiakkaan kertomuksen mukaan hometta. Voisiko kyseessä olla yritys välttää kalliit homepurkutyöt?

- Jo muutama päivä "onnettomuuden" jälkeen on selvää, että joku tekee suuren tilin. Esimerkiksi laman runtelema rakennustarkastus sai kaivatun piristysruiskeen toimintaansa alistamalla rakennuksen täydelliselle tarkistukselle. Pelkästään junanvaunujen korjauksella tehdään muutama miljonääri. Vartiointiliikkeet promosivat tv:ssä ja lehdissä saaden uusia asiakkaita. Esimerkkejä voisi luetella lukemattomia.

Tämäntyyppiset kysymykset ovat saaneet monet tutkijat, minä mukaanlukien, julkisesti epäilemään sitä, että kyseessä oli onnettomuus. Sen sijaan he olettavat, että juna "otettiin alas" hallitulla sabotaasilla, joka tehtiin etukäteen asennetuilla räjähteillä.

Ottakaa kantaa!

Sivut

Kommentit (357)

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

No perskules, noinhan sen on pakko olla. Ja missä ovat valvontakamerakuvat tapahtuneesta?

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
vihertaapero
No perskules, noinhan sen on pakko olla. Ja missä ovat valvontakamerakuvat tapahtuneesta?



Sattuneesta syystä "vahingossa ylinauhoitettuina".

Vaille huomiota ei jäänyt myöskään se seikka, että vaurioituneet junanvaunut kuljetettiin yöllä pressuilla peitettyinä varikolle.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6541
Liittynyt8.11.2007

Ihan selvästihän tuo on Al-Qaidan tekemä. Kun lentokoneella seinän läpi lentäminen ei ole enää in, niin nyt he tekevät saman junalla.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26998
Liittynyt13.5.2005
Denzil Dexter
vihertaapero
No perskules, noinhan sen on pakko olla. Ja missä ovat valvontakamerakuvat tapahtuneesta?



Sattuneesta syystä "vahingossa ylinauhoitettuina".

Vaille huomiota ei jäänyt myöskään se seikka, että vaurioituneet junanvaunut kuljetettiin yöllä pressuilla peitettyinä varikolle.




Jep, on syytä epäillä, että junan kappaleet, joita uutisissa näytettiin, kannettin paikalle jälkikäteen.

Riittoisampi keskustelukumppani.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26998
Liittynyt13.5.2005

Erään luotettavan silminnäkijälausunnon perusteella törmäyksen yhteydessä kului selvästi useita pam, pam, pam, pam- räjähdysääniä. Vaikkakin ottaen huomioon jälkiäänitystekniikassa olleet ongelmat, äänet olivat todennäköisesti ta, ta, ta, ta-räjähdysääniä. Tässä siis syy miksi huulten asento lausuntoa annettaessa ei vastaannut kuultuja ääniä: http://www.partnersinrhyme.com/soundfx/ ... _wav.shtml ja tässä stilisoitu ääni samasta alkuperäisäänestä: http://depts.washington.edu/physdx/audio/normal.mp3

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija
Denzil Dexter
Tämäntyyppiset kysymykset ovat saaneet monet tutkijat, minä mukaanlukien, julkisesti epäilemään sitä, että kyseessä oli onnettomuus. Sen sijaan he olettavat, että juna "otettiin alas" hallitulla sabotaasilla, joka tehtiin etukäteen asennetuilla räjähteillä.

Ottakaa kantaa!


Lisää: Neljäs ensimmäistä Maa on lähimpänä aurinkoa;
5miljoonaa kilometriä lähempänä kuin kesällä.
Klo 8:30 junaraiteet viettävät kohden taivaanrannassa olevaa aurinkoa, jolla ei ole pilkkuja, josta johtuen sen vetovoima on tavallistakin suurempi.

Ilman auringon vetovoimaa vaunut eivät olisi saaneet niin suurta nopeutta. Selvästikin kyseessä on harkittu katastrofi, missä on mukana myös fyysikoita, joita tarvittiin laskemaan taivaanrannassa olevan auringonvetovoima 4.1. 2010

Vierailija
Denzil Dexter
vihertaapero
No perskules, noinhan sen on pakko olla. Ja missä ovat valvontakamerakuvat tapahtuneesta?



Sattuneesta syystä "vahingossa ylinauhoitettuina".

Vaille huomiota ei jäänyt myöskään se seikka, että vaurioituneet junanvaunut kuljetettiin yöllä pressuilla peitettyinä varikolle.





Ai vähän samaan tapaan:
Dianan viimeisen reitin kamerat ei toiminut
Pentagonin 911 nauhat takavarikoitu
Lontoon 77-iskun kamerat ei toiminut
Oklahoman iskun nauhat kateissa/ei saatavilla

Teistä tulee mieleen 1500-luvun kirkonkävijät ja heidän sokeauskonsa pappeja kohtaa. Nyt pappien tilalla "vahvat johtajat", jotka ovat teidän moraalinne vartijoita ja muutenkin puhtaita pulmusia..

Vierailija

Ei, ei ja vielä kerran ei. Kyseessähän oli ihan selvästi Suomen Roswell, eli ihan ufomiesten lentävä sikarilautanenhan sinne pamahti. Vain viranomaisten joukkosuggestiolla ja uhkailulla tilanne saatiin näyttämään junan vaunujen karkaamiselta.

Jossain päin pääkaupunkiseutua on tehdasalue, jossa on viime aikoina nähty oudon paljon liikehdintää... Alue 15!

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007

Pysytään asiassa!

Laskelmieni mukaan radan päässä oleva, junan pysäyttävä raidepuskin kestää, vaikka sitä painettaisiin lähes neljän vaunun painolla. Nythän paino oli vain murto-osa tästä, koska kaltevuus oli vain prosentin-parin luokkaa.
Tästä huolimatta vaunut jatkoivat raidepuskimen läpi lähes vapaan valumisen nopeudella!!!

Vierailija
Ertsu
Ihan selvästihän tuo on Al-Qaidan tekemä.
Niinhän meille kerrottu virallinen tarina saattaa väittää, mutta kuitenkaan Al-Qaidan johtajaa (supon sätkynukke) ei ole edes etsintäkuulutettu. Ja jotkut ovat paljastaneet supolla olevan yhteydet sinnepäin - ja myös VR:ään! Ei ole kovin vaikea laskea 1+1=2. Ja miksei mikään virallinen taho ole vieläkään julkisesti kiistänyt?

Jo heti tapahtuman jälkeen meille on mediassa tarjottu virallista selitystä jarrujen jäätymisestä, vaikka tutkimuksia ei ole edes aloitettu. Jäätyneet jarrut? Haloo. Me tiedämme että tuona päivänä paistoi Aurinko. Auringon säteilyvakio on 1368 W/m². Junanvaunussa on pinta-alaa yli 10000 m². On helppo laskea,että Aurinko paahtoi jokaista yksittäistä vaunua yli 13 megawatin teholla! Ei niillä tehoilla mikään voi jäätyä. Virallinen jäätymisteoria on fysikaalisesti mahdoton. Se on termodynamiikan lakien vastainen!

Ertsu
Kun lentokoneella seinän läpi lentäminen ei ole enää in, niin nyt he tekevät saman junalla.
Tämä onkin raskauttava yhtymäkohta, silloinkaan tapahtumat eivät johtuneet lentokoneista, ne olivat vain hämäystä. Todellisuudessa rakennukset tuhottiin junilla. Rakennukset murskanneista junista on useita silminnäkijöiden havaintoja:

[size=85:3avatxjd]"Then we heard a rumble. We heard it and we felt the whole building shake. It was like being on a train, being in an earthquake. A train is more like it, because with the train you hear the rumbling, and it kind of like moved you around in the hall."

"I went back and stood right in front of Eight World Trade Center right by the customs house, and the north tower was set right next to it. Not that much time went by, and all of a sudden the ground just started shaking. It felt like a train was running under my feet."

"The ground started shaking like a train was coming. You looked up, and I guess - I don't know, it was one that came down first or two? Which one?"

"I hear someone say oh, s___, that was just for the lights out. I would say about 3, 4 seconds, all of a sudden this tremendous roar. It sounded like being in a tunnel with the train coming at you."[/size:3avatxjd]

Tornin sisällä ollut palomies jopa omin silmin näki ylhäältä kohti syöksyvän kiihdyttävän junan:
"...and then it sounded like a freight train, rumbling and picking up speed, and I remember I looked up, and I saw it coming down."

Kyseessä on maailmanlaajuinen hallituksen salaliitto rautateiden kontrolloimiseksi. Veturimiehet herätkää!

Vierailija
Denzil Dexter
Pysytään asiassa!

Laskelmieni mukaan radan päässä oleva, junan pysäyttävä raidepuskin kestää, vaikka sitä painettaisiin lähes neljän vaunun painolla. Nythän paino oli vain murto-osa tästä, koska kaltevuus oli vain prosentin-parin luokkaa.
Tästä huolimatta vaunut jatkoivat raidepuskimen läpi lähes vapaan valumisen nopeudella!!!


Tottakai jatkoivat, kun ne stopparit oli ensin tuhottu äänettömillä mikroydinpommeilla. Ne oli sijoitettu sinne paikalleen jo rakennusvaiheessa odottamaan tätä hetkeä.

Vierailija

Mikä on illuminaatin osuus tässä asiassa? Entä onko tapahtumapaikan lähistöllä nähty käyskelevän vapaamuurareita, joko yksittäin tai joukkioina?

Vierailija

http://www.radionova.fi/page.php?page_id=1138&i=4565


Helsingin "junaonnettomuus": -Ihmiset luulivat, että junassa oli pommi!
04.01.2010

Helsingin "junaonnettomuus": -Ihmiset luulivat, että junassa oli pommi!
Radio Novan työntekijä Niina oli lähdössä töihin, kun "junaonnettomuus" sattui Helsingin Rautatieasemalla.

Niinan mukaan "törmäys" tuntui läheisissä junissa. Henkilökunta kuulutti tapahtuneesta ja pyysi ihmisä poistumaan junasta. Niinan mukaan ihmiset pelkäsivät ja osa pelkäsi kyseessä olevan pommi-iskun.

Kuuntele Niinan haastattelu

Radio Nova seuraa tilannetta




Jos googletat 04.01 hakutuloksista tulee sivu:
http://www.google.fi/#hl=fi&safe=off&q= ... ebd08e27da
Jos menet ensimmäiseen tulokseen: http://areena.yle.fi/audio/658744
Media on poistettu? Miksi? Alkuperäisessä oli selvät todisteet räjähdyksistä! Nyt todisteet ovat luultavasti supon toimesta poistettu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat