Seuraa 
Viestejä8643

Abauttia.
Abauttiarallaa.
Missä mennään.
Kiittiriitti (vanha jo, mutta ikivihreä)

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (78)

Olen useasti nähnyt kanan munat pöydällä, mutta en ole koskaan nähnyt kukon munia pöydällä.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8643

Kukon munia ovat aidosti poljetuista kanoista tulleet munat. Mutta mikä tuossa on ärsyttävää?

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Bi-henkinen. Mikä helvetin sana se semmoinen on? Ihminen joko on tai ei ole jotakin. Tuo on takuulla jonkun päihdevammaisen nettirunkkarin keksimä nimitys.

Innovatiivinen, yrityksemme sijaitsee fyysisesti siellä, aikuisten oikeasti. Kaikenlaiset yritysmaailman lainasanat englannin kielestä koen myös useasti ärsyttävinä.

idiotus
Seuraa 
Viestejä1907

Kuis muute?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

In porto perse vitulus est.

Rousseau: "tämä keskustelufoorumi saattaa aiheuttaa itsetuhoisuutta, käytettävä vain hoitohenkilökunnan valvovan silmän alla ja/tai hyvin lääkittynä".

Varoitus! Saatan leikkiä välillä paholaisen asianajajaa jopa tiedostamatta sitä.

Proaktiivisuus, proaktiivinen. Tätä käytettiin viime vuonna yritysmaailmassa ja shampoomainoksessa. Suomenkielinen vastine olisi parempi.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Hei hulinaa sanoi kissa kun eukolle kuoppaa kaivoi.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251

SORI CAPS KU SE OLI POHJAS ENKÄ JAKSANU OTTAA POIS

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013

Veit jalat suustani.
Muuten, asiasta kolmanteen, ...
Ketä sä vittu siis oot?
Ja sit mä olin niinku, et ...
Ja niin päin pois.
...
Rintamamiestaloa ei saa korjata.

Edittiä:
Täällä näköjään systeemi sensuroi pahat aamuäreät sanat.
Hyvä.

---

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat