Tulevaisuuden teltat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen itse aika kova retkeilemään ja näin teltan minkä voisin harkita ostaa tulevaisuudessa jos nyt liian kallis ei ole

http://news.cnet.com/8301-11128_3-10271672-54.html

Tännehän vois myös postailla ideoita mitkä sopisi just tulevaisuuden telttoihin.

Kommentit (9)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Itse arvostaisin teltassa tasaista kosteutta ja lämmitystä enemmän kuin langatonta verkkoa. Eli kosteus ja lämpötila tasaiseksi koko teltassa... lisäksi varmaankin lattialämpö ja ilmastointi lämmön talteenotolla. Lattialämpö sellaiseksi, että se ymmärtää olla kuitenkin rauhallisen viileä siinä kohtaa missä nukkuja on.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Saw
Itse arvostaisin teltassa tasaista kosteutta ja lämmitystä enemmän kuin langatonta verkkoa. Eli kosteus ja lämpötila tasaiseksi koko teltassa... lisäksi varmaankin lattialämpö ja ilmastointi lämmön talteenotolla. Lattialämpö sellaiseksi, että se ymmärtää olla kuitenkin rauhallisen viileä siinä kohtaa missä nukkuja on.

Tuossa on lattialämmitys.
Tähän voisi panna lisäystä että ehkä tuohon mukaan pitäis tulla lippis mikä on päällystetty aurinkopanelilla mikä sitten lataa iPodin

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
nuubi

Tuossa on lattialämmitys.

Kuten yleensä, myös tässäkin aurinkovoima on turhake. Silloin kun täällä tarvitaan eniten lämpöä, voi olla aurinkoenergia aika vähissä. Kuvitellaanpa tuommoinen kaamokseen, lappiin kun pakkasta on 30-40 välillä. Ennemmin mukaan kunnollinen makuupussi.

Mutta, sikäli mielenkiintoinen ajatus jotta mitähän materiaaleja onkaan tulevaisuudessa tarjolla? Liekkö naparetkeilijöille tulossa ilmatäytteisiä telttoja? Uusia keinoja kantaa mukana suuria energiamääriä kevyessä paketissa?

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Miten olisi makuupussi jossa voi kusta avaamatta sitä? Teltassa ei sataisi aamulla kun vetää kampetta niskaansa.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006
tietää
Miten olisi makuupussi jossa voi kusta avaamatta sitä? Teltassa ei sataisi aamulla kun vetää kampetta niskaansa.

Kuikka mukaan ja käyttää laadukasta telttaa niin molemmat ongelmat poistuvat.

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Olen kyllä sitä mieltä että joka miehellä pitäisi olla tollanen teltta, koska ei tiiä millon nuita maanjäristyksiä alkaa tännekki tulee...

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Eiköhän se puolijoukkueteltta kuitenkin ole se paras ratkaisu. Mahtuu kaverit ja kaljat mukaan. Äijävoimia pääsee näyttämään kun hakkaa polttopuuta kaminaan, joka tottakai pidetään punahehkussa.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005
nuubi
Olen itse aika kova retkeilemään ja näin teltan minkä voisin harkita ostaa tulevaisuudessa jos nyt liian kallis ei ole

http://news.cnet.com/8301-11128_3-10271672-54.html

Tännehän vois myös postailla ideoita mitkä sopisi just tulevaisuuden telttoihin.

Vanhana partiolaisena voin sanoa, että tuota ei voi oikein retkeilyssä käyttää, miten nuo aurinkopaneelit, tai mitä lieneevät kuljettaa rinkassa. Tietysti jos maasturilla ajaa retkeilypaikan läheisyyteen ja sitten loppumatkan mönkijällä nuo kapineet saa leiripaikalle, mutta eihän se mitään retkeilyä enää ole.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Uusimmat

Suosituimmat