Lammas ihmisen kasvoilla

Seuraa 
Viestejä2683
Liittynyt3.10.2006

Lammas voi tosiaan muistuttaa ihmistä. Tässähän alkaa kohta epäileen yhtä ja toista ihmiskunnan vaiheista. Jospa meidät on vain koostettu saatavilla olevista aineista emmekä olisikaan evoluution kautta syntyneet..

http://www.dailytelegraph.com.au/news/s ... 5819071357

Johannes 10 :"Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani. "

Parempi on olla sanomatta mitään, jos ei ole mitään sanottavaa. Keskustella voi aina.

Kommentit (6)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Sano pikemminkin että a)photoshop, b)geenimutaatio lampaan kuonon kehittävässä geenissä. Luonnollisestikaan otusta ei päästy tutkimaan sen kummemmin?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Mulle tuli brobleema.

Lapsien kans tuli puhetta ihmis lampaasta. Kun olivat kuulleet uutisen.

Miten selittäisin tämän perusteellisesti heille ettei ole millään tavalla mahdollista. Ja myös emännälle.

Tiedän että ihmisellä ja lampaalla on liian suuri ero perimässä. Ettei ole mitenkään mahdollista.

Mut tarvisin faktatietoa lähteiden kanssa.

abskissa
Seuraa 
Viestejä3654
Liittynyt9.10.2008
mc-kuona
Miten selittäisin tämän perusteellisesti heille ettei ole millään tavalla mahdollista. Ja myös emännälle.

Jos ei maalaisjärkeen tai Occamin partaveitseen vetoaminen auta, niin peli taitaa olla hävitty. Jotkut eivät vaan pidä yksinkertaisista selityksistä.

Minä veikkaan yhdistelmää kehityshäiriö+kuvamanipulaatio.

We're all mad here.

KKHS
Seuraa 
Viestejä368
Liittynyt23.11.2005
abskissa
Minä veikkaan yhdistelmää kehityshäiriö+kuvamanipulaatio.

Kehityshäiriö (tai miksi nyt tuota voi kutsua kun jälkeläisen tilalla on sekalaista muhjua) ja pareidolia. Ei siihen mitään kuvamanipulaatiota tarvitse että jokin vähän muistuttaa ihmisen naamaa.

Vierailija
mc-kuona
Mulle tuli brobleema.

Lapsien kans tuli puhetta ihmis lampaasta. Kun olivat kuulleet uutisen.

Ihmis sudet ownaa ihmis lampaat.

Uusimmat

Suosituimmat