Windows 7 ennennäkemätön hakunopeus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Voi kristuksen jeesuksen perkeleen saatana tuota kristuksen jeesuksen vitun Windows "kehittelyä".

Jos on saatana vuosikymmenen takaa 100 varmuuskopioita, ja muistaa vain jotain tietosisältöä, esim funktion nimen, esim. fft. Niin jokos perkele Bill kuvittelee, että muistan tuon c-tiedoston tuosta vain lonkalta.

Tuntuu käsittämättömältä kusetukselta sanoa, että Windows 7 hakee tietoa käsittämättömällä nopeudella. Miksei ne idiootit saman tein keksi, että DVD on sisällä, rupea etsimään itse (TAI ITSE ASIASSA ASIA ON JUURI NYT NIIN, RUPEA VAIN ITSE PLARAAMAAN TIEDOSTOJEN SISÄLTÖÄ, KYLLÄ SE OIKEA TIETOSISÄLTÖ JOSKUS KOHDALLE OSUU). Mitä jeesuksen tiedon hakemista sellainen on, ettei sen ensimmäisenä vaihtoehtona ole nimenomaan sisältö? Häh, saatanan Bill? Olenko oikeassa?

Voi kristus, eikö tuolla saatanan maailmanlopun ja koko maailman paskimmalla käyttöjärjestelmällä voi hakea tietoa lainkaan tietososällän perusteella?

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Windows 7 haku on rikki. Se ei pysty hakemaan mitään rakentamatta siitä ensin tietokantaa.

Muistaakseni siellä on joku advanced-haku joka etsii suoraan levyltä, mutta en ole itse käyttänyt niin en tiedä mistä se löytyy.

vihertaapero
Seuraa 
Viestejä6081
Liittynyt7.3.2006

Tällaisista ongelmista kun lukee, tuntuu kuin lukisi vuoden -57 Pravdaa. Vieläkös visvat sun muut voodoot käyttävät reikäkortteja ja magneettinauhoja kun noin hankalaa tuntuu olevan.

Kokeilkaapas joskus omppua niin näette miten asiat tulisi tehdä.
[/ämpärillä bensaa liekkeihin]

Konsta: ...joten jäähdytysvesi on varmasti erittäin korkeaktiivista.
Brainwashed: En tosiaankaan pidä itseäni minään asiantuntijana...

Vierailija

Windows on vähän rikki muutenkin. Mutta tosiaan XP:ssäkin haussa kohta Kaikki tiedostot ja kansiot on vasta kolmantena vaihtoehtona. Ensin tyrkytetään kuvia, musiikki tai videoita, ja sitten asiakirjatiedostot (tekstinkäsittely, taulukkolaskenta, yms.). Eikö muka esimerkiksi wordidokkari kuulu kohtaan "Kaikki tiedostot", häh? Aina kun yritän etsiä jotain tiedostoa niin pitää ensin sihrustella mitäs vaihtoehtoja tässä nyt oikein tyrkytetäänkään, miksen voi vaan syöttää tiedoston nimeä tai sen osaa ja käynnistää hakua?

Vierailija

Mitä siis voi liikkua yhtiön johdon päissä, jotka ensin epäävät käyttöjärjestelmästään tiedonhaun sen sisällön perusteella???

Voidaanko käyttäjien näkökulmasta sanoa, että ihan järkevä ominaisuus tuollainen, jossa melko tärkeä ominaisuus (varsinkin koodarien kannalta) on poistettu???

Kuinka jumalauta joku voi olla näin saatanan tyhmä, ja vielä yksi suurimpia yrityksiä, joiden seinien sisäpuolelta luulisi jonkin verran löytyvän sitä ihan tavallistakin arkijärkeä. Mutta ei.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
_jone_
Mitä siis voi liikkua yhtiön johdon päissä, jotka ensin epäävät käyttöjärjestelmästään tiedonhaun sen sisällön perusteella???
Kun siellä on se indeksointi, ei mitään ole evätty. Normaalin neljäterasen työaseman tiedostojen läpikäynti ilman indeksointia kestää millä tahansa käyttöjärjestelmällä helvetin kauan.

Ei pitäisi olla koodarilta kovin vaativa tehtävä konffata Win7 indeksointi.

Ihme että Windowsissa yleensä saa olla indeksointi. Sehän on markkina-aseman väärinkäyttöä kun Google Desktop Search ei tule valmiiksi asennettuna.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Mitenkä vitussa se tehdään DVD-varmuuskopion kanssa niin, että sieltä voi hakea tietoa sisällön perusteella, niin kuin ennenkin.

Onko vastausta? Vai oliko edellinen jotain ihmeellistä kovalevyn indeksointi-jorinaa. Oli se päällä tai ei, ei sieltäkään voi hakea valmisohjelmilla sisällön perusteella.

Olen minä vittu hakukoodejakin koodannut sisällön perusteella, mutten windows-paskan alla.

KERRO NYT, MITEN SE HAKU SUORITETAAN TIEDOSTOJEN SISÄLLÖN PERUSTEELLA - JOSTAKIN VUODEN 2006 DVD-VARMUUSKOPIOSTA.?

Vierailija

Vistasta lähtien Windowsin tiedostonkäpistely on ollut syöksykierteessä ja mielestäni jotakuinkin käyttökelvoton. Suosittelen kokeilemaan Directory Opusta Explorerin ja oletushaun korvikkeena. Se mm. hakee ihan oikeita tiedostoja, eikä tarvitse mitään valehtelevia hömppäindeksejä. Itselläni ei käy enää edes mielessä palata muihin ratkaisuihin DOpuksesta.

Vierailija
Tentaculata
Vistasta lähtien Windowsin tiedostonkäpistely on ollut syöksykierteessä ja mielestäni jotakuinkin käyttökelvoton. Suosittelen kokeilemaan Directory Opusta Explorerin ja oletushaun korvikkeena. Se mm. hakee ihan oikeita tiedostoja, eikä tarvitse mitään valehtelevia hömppäindeksejä. Itselläni ei käy enää edes mielessä palata muihin ratkaisuihin DOpuksesta.

Ja mistä tuon Directory Opuksen oikein löytää???

Vierailija
_jone_
Tentaculata

Ja mistä tuon Directory Opuksen oikein löytää???

Höh....löytyi Googlella sekunnissa: http://www.gpsoft.com.au/

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Jokos siinä Windows 7:ssa voi kopioida tiedostojakin?

Aiemmissa ei nimittäin ole voinut. On keskeytynyt tyyliin "read-only", "hidden"... tai sitte vaan hetkelliseen verkkoyhteyden häiriöön.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Volitans

Aiemmissa ei nimittäin ole voinut. On keskeytynyt tyyliin "read-only", "hidden"... tai sitte vaan hetkelliseen verkkoyhteyden häiriöön.

Ei tietenkään mitään forcetuksia ole graafisessa tilassa. Mutta kukas nyt tiedostonhallintaa komentorivin ulkopuolella harjoittaisikaan.

Vierailija
Volitans

En tiedä seiskasta, mutta ainakin äkspee on varsin humoristinen tekele. Asensin Ikkunat ÄksPeen uudelle kiintolevylle ja samassa koneessa on kiinni toinen levy, jolla oli vanha asennus. No ei kun deletoimaan vanhaa. Mielenkiintoista huomata, että en saa poistaa kaikkia tiedostoja oman mieleni mukaan, joten levylle jäi pari kansiota turhia tiedostoja, joita en siis saa poistaa.

Eihän tämä tietysti mitään ihmeellistä ole, vaikka kyse onkin minun koneestani, levyistäni ja tiedostoistani. Kaiken lisäksi olen ainoa käyttäjä, joten lupiakaan en keneltäkään tarvitse.

Paitsi Microsoftilta. Saatana.

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
iileskotti
Eihän tämä tietysti mitään ihmeellistä ole, vaikka kyse onkin minun koneestani, levyistäni ja tiedostoistani. Kaiken lisäksi olen ainoa käyttäjä, joten lupiakaan en keneltäkään tarvitse.
Tiedätkös millaista tiedostojen oikeuksien kanssa pelleily on Linuxissa?

Windows sen sijaan antaa oikeudet tiedostoille ihan hiirellä napsutellen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat