Allekirjoitusten taustaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Meillä monilla on signeeraus, joka tulee näkyviin postauksiemme perään. Tämä säie on tarkoitettu foorumin osallistujien allekirjoituksien taustan valottamiseen. Usein signeerauksella on jokin tarkoitus, joka ei kaikille ehkä koskaan aukea. Tuon allekirjoituksen taustan ymmärtäminen saattaa kuitenkin auttaa ymmärtämään postaajan ajatusmaailmaa.

Oma signeeraukseni on Qui-Gon Jinnin repliikki Tähtien Sota- Episodi I:stä. Tuossahan oli tilanteena se kun Jinn , Obi-Wan Kenobi ja Jar Jar Binks lähtivät kulkemaan sukellusaluksella Naboo-planeetan vetisen ytimen läpi. Matkan varrella heidän alustaan rupesi takaa-ajamaan monikymmenmetrinen paikallinen veden elävä. Tilanne laukesi, kun tuon pedon nappasi toinen, tätä pari kertaa suurempi 'kala'. Silloin Jinn tokaisi tuon lauseensa.

Itselleni sen tarkoitus on yksinkertaisesti muistuttaa nöyryydestä toisia kohtaan ja siitä että aina voi oppia lisää.

Sivut

Kommentit (65)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Omaan sigreeraukseeni olen poiminut fiksuna pitämäni lausahduksen nimimerkki Koshin viestistä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Minä nyt vaan olen erikoistunut tekemään ennustuksia, jotka toteutuvat.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

hyrrä
Seuraa 
Viestejä834
Liittynyt25.3.2007

Stanisław Jerzy Lec: Vastakarvaan - siistimättömiä mietelmiä.

Kiteyttää hyvin ihmisen omakehun ja ylimielisyyden, mutta myös tulevaisuudenuskon

Vierailija

En koe itseäni varsinaisesti ajatusmäärällisesti Tonavan kokoiseksi joeksi, vaan enemmänkin puron kailtaiseksi, mutta Phony sanoi, että olen melkolailla guru, joten kai se on vain pakko hyväksyä.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Mietelause joka kertoo siitä, että eri näkökulmia ja keskustelua tarvitaan ja että totuudentavoittelu on tärkeää. Sitten on näemmä vanhaksi mennyt tavoite. Pitänee joskus päivittää. Sitten on hupailuhavainto.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Vatkain
Yksinkertaista asiaa täytyy voida kuutioida eri puolilta.

Kuutiossa on kuusi tahkoa.

Oma allekirjoitukseni viittaa iän ja viranhoidon tuomaan näkemykseen.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
anomalia
Vatkain

Ja pyramiidissa neljä + muumio.

Vai onko pyramiidissa viisi tahkoa ja muumio ja semmosessa kolmiossa se neljä? Tätäkin sopii kuutioida...

Hämmentää.

Vierailija
Vatkain
anomalia
Vatkain

Ja pyramiidissa neljä + muumio.

Vai onko pyramiidissa viisi tahkoa ja muumio ja semmosessa kolmiossa se neljä? Tätäkin sopii kuutioida...

Vaarillani oli vain yksi tahko. Mutta on tässä muutakin kierretty.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat