Tiede.fi:n avoimet pilkkikisat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, tuolla toisaalla (Miltä sinusta tuntuu juuri nyt) Vatkain ja Kohaon suunnittelivat keskinäistä pilkkikisaa. Ajattelimme, että kilpaan mukaan tuloon voi olla porukan keskuudessa suurempaakin mielenkiintoa, joten jos näin on, niin ei muuta kun sovitaan kisan muodoista ja sen eri osatekijöistä.
Esimerkiksi:
- oletko kisasta kiinnostut?
- kilpailun pelisääntöjen kehittäminen
- muuta pilkkikisaan kuuluvaa keskustelua

Me Vatkaimen kanssa sovittiin kisapäiväksi 25.1.2010, mutta sitä voidaan keskinäisellä sopimuksella muuttaa myöhäisemmäksikin ajankohdaksi.

Kisan pelin voi ladata osoitteesta:
http://www.kalassa.net/propilkki2/

Pähkäilen itse sitä, että olisiko modeilla jotain sanomista tällaisen kisan järjestämiseen.
Tieteellistä?!? hmm...Tuota tuota, pyydystetäänhän niitä valaitakin tieteellistä tutkimusta varten, että kyllä kai mekin löytäisimme tarpeen niin vaatiessa tälle kisalle tieteelliset perusteet.

Vienosti pyytäisin, että voisiko nimimerkki Mikko_-Procyon- kertoa Pro Pilkki ja nettisivu kalassa.net taustoista jotain olennaista?

Sivut

Kommentit (306)

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Jees! Kaikki mukaan pilkille! Ahvenet oottaa ottajaansa!

ProPilkki2ssa olen saanut normikalojen lisäksi kerran hauen ja kerran muikun. Siis pilkillä muikun OMG!

Hämmentää.

Vierailija

Vatkain. Voitaisiin kyllä yv:llä hoitaa henkilökohtainen pilkkikilpailuamme, mutta näin menetellen saamme Tiede.fi pilkkimestaruuskilpailuille ilmaista mainosta.
Laitanpa noista kisoista beetamainoksen:

TIEDE.FI PILKKIMESTARUUSKILPAILUT

Pidetään Pro Pilkki kisana Pro Pilkin vesillä maaliskuun 21 päivänä vuona 2010. Kelloaika sovitaan myöhemmin(varauksella, että Pro Pilkin taholta ei ole tapahtuman järjestämisestä kielteistä huomautettavaa)
Osallistumisilmoitukset tähän ketjuun.

Kisaan ovat ilmoittautuneet seuraavat nimimerkit:
Vatkain
Kohan

Tervetuloa mukaan rehtiin urheilutapahtumaan!

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Huomenna kisa klo 1800!!!

Kisajärvenä toimii Koivusaaren matalikko! Kilpailumuoto on normaali, eli saaliin kokonaispaino poislukien kiisket, ratkaisee. Kaikki mukaan pilkille!

(Kohaon kuittaa tämä...)

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kohaon
Siis 18.00 - 19.00.
Onnea Sinulle!
Kohaon

Samoin onnea! Yksi 10 min erä ja tulos klo 1900 tänne? Vai otetaanko pitempi erä?

Hämmentää.

Vierailija

Ehlotan, että kisa suoritetaan tänään klo 18.00 - 19.00 välisenä aikana 0,5 (puolen tunnin) kisana. Ei olisi turhaa kiirettä.
Tosi pilkkimiehet toivottavat toisilleen "kireitä siimoja".
Me akat voimme olla vähemmän muodollisia

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Hohhohoo!!! Kisa on käyty ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen saaliiseeni. Minulla oli keskivaikea taso koska en osannut muuttaa sitä helpoksi Joka tapauksessa sain mahtavan saaliin!!!

Saaliin kokonaispaino 6503gr!!! Eli 6,5 kg!!!

Saaliis koostui:
Ahven 37 kpl, 5631 gr, isoin 474 gr
Pasuri 1 kpl, 74 gr, isoin 74 gr
Säyne 2 kpl, 798 gr, isoin 526 gr

Ja kaikki samasta reiästä Matoja meni 7-8 kpl. Kuten kaikki tietää niin ahvenet, joista saaliini pääasiassa koostui, ovat semmosia napsijoita... Lisäksi sain 5 kiiskeä, jotka eivät ole mukana kokonaispainossa.

Odottelen tulostasi ja sinun vuoro määrätä seuraava järvi.

Hämmentää.

Vierailija

Heti alkuun onnitteluni.
Tulos
5332gr.
joista ahvenia 26 ja 1 säyne
Suurin ahven ja samalla minun ennätys 841gr.

Minulla oli kolme tärppipaikkaa. Ensimmäisestä en saanut yhtään. mutta toisesta alkoi heti tulemaan nykyjä
Jos sinulle sopii niin klo 20.00 Linlon lahdelle. Samat säännöt kuin edellisessä kilpailussa. Siis klo 20.00 - 21.00 välisenä aikana 0,5 tuntia pilkkiä. Jos ei sinulle sovi niin jatketaan toisten sitt.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Kohaon
Heti alkuun onnitteluni.
Tulos
5332gr.
joista ahvenia 26 ja 1 säyne
Suurin ahven ja samalla minun ennätys 841gr.

Minulla oli kolme tärppipaikkaa. Ensimmäisestä en saanut yhtään. mutta toisesta alkoi heti tulemaan nykyjä
Jos sinulle sopii niin klo 20.00 Linlon lahdelle. Samat säännöt kuin edellisessä kilpailussa. Siis klo 20.00 - 21.00 välisenä aikana 0,5 tuntia pilkkiä. Jos ei sinulle sovi niin jatketaan toisten sitt.

Onnea hienosta tuloksesta! Toihan on tosi hyvin kanssa! En ole muuten koskaan ennen saanut yli puolikiloista. Sulla on siis suurin kala

Vois jatkaa huomenna samaan aikaan? Kuuden jälkeen kisa ja seiskaan mennessä, seiskan maissa tulos tänne? Otetaan toi Linlon lahti. Se onki paha, en oo löytänyt sieltä kunnon ottipaikkaa vielä...

Hämmentää.

Vierailija

Tuosta Linlonlahdesta vielä.
Tuo Kirkkonummen alue on suosittu ulkoilualue. Kun olin siellä viimeksi kolme talvea sitten, siellä lahdella oli menoa ja melskettä. Kaikenkarvaiset kävelijät, hiihtäjät, potkukelkkailijat, luistelijat ja pilkkijät täyttivät koko alueen. Oli talviriehan tuntua.

Molemmilla kerroilla kun olen ollut siellä pilkillä, on kalan saantini ollut heikohko. Tämän Pro Pilkin kartan mukaan tärppipaikat sijaitsevat ihan eri suunnalla.

Barbaarin muistutus on aiheellinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat