Tölkkilohi: ikävä yllätys

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yh.

Tiedetään, ettei tölkkisapuska vedä vertoja tuoreelle merilohelle. Tämä safka oli kuitenkin ehdottomasti ikävämpää sekä maultaan että koostumukseltaan mitä osasin edes kuvitella.

Noin neljännes(155g/200g) tölkin sisällöstä on erinäisiä ruotoja, luuydinten palasia, nahkaa, suomuja, suolalientä, jne.

Näin hurjan makuista lohta en ole ikinä syönyt, enkä varmasti tule syömäänkään. Jopa pohjaan palanut pannulohi on - no ainakin sanan kirjaimellisessa merkityksessä - maukkaampaa kuin tämä tavara. Moska haiseekin vanhalle Norjalaiselle kalanperkaamolle.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Hassua, pari päivää sitten ostin ensimmäistä kertaa täsmälleen samaa rainbown tölkkilohta. Ja petyin yhtä pahasti. Jos minulla olisi kissa, olisin syöttänyt sen sille.
Ostin sitä vain MSC-leiman takia ja siksi että alkuperäksi oli merkitty Alaska, mistä päättelin että olisi kalastettua.

edit. tietty MSC-leimasta sinänsä voisi jo päätellä että olen kalastettu...

Taidan pitäytyä kasvatetuissa lohifileissä.

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005
Bushmaster
Yh.

Tiedetään, ettei tölkkisapuska vedä vertoja tuoreelle merilohelle. Tämä safka oli kuitenkin ehdottomasti ikävämpää sekä maultaan että koostumukseltaan mitä osasin edes kuvitella.

Noin neljännes(155g/200g) tölkin sisällöstä on erinäisiä ruotoja, luuydinten palasia, nahkaa, suomuja, suolalientä, jne.

Näin hurjan makuista lohta en ole ikinä syönyt, enkä varmasti tule syömäänkään. Jopa pohjaan palanut pannulohi on - no ainakin sanan kirjaimellisessa merkityksessä - maukkaampaa kuin tämä tavara. Moska haiseekin vanhalle Norjalaiselle kalanperkaamolle.

Naukuvainen Nirsokainen ei todennäköisesti moista moskaa söisi - kissahan tunnetusti valikoi ruokansa hyvin tarkkaan.

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Ai, ne Rainbow´t on KISSALLE ???

Ja minä olen syönyt niitä vuosia, kun eukko erehdyksessä ostaa, ihmekös että pakoputki naukuu .

Miksei ne ole kissanruokahyllyssä ?

Vierailija
Hannu Tanskanen
Mitä te syötte tuollaista sateenkaariväelle tarkoitettua moskaa ?

Hannu Tanskanen
[clip]..
Ja minä olen syönyt niitä vuosia, kun eukko erehdyksessä ostaa, ihmekös että pakoputki naukuu .
..[clip]

Vierailija

Hyi helvetti. Minä en syö nykyään edes purkitettua tonnikalaa, koska siinä on mukana kalan suomuja. Taidan kuitenkin kokeilla pakastettua tonnikalaa. Se maistuu kuulemma aivan erilaiselta kuin purkkiversio.

Vierailija

Suomalaiset ovat vaan tottuneet liian hyvälle, kun on tarpeeksi nälkä niin menee tämmöinenkin herkku:

Vai suomuja ..

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009
OzziXX
Hannu Tanskanen
Mitä te syötte tuollaista sateenkaariväelle tarkoitettua moskaa ?

Hannu Tanskanen
[clip]..
..[clip]

Tais tulla nk. freudilainen lipsahdus ! No, sai viheliäät ...ups, viheriäätkin
nauraa .

Pakoputken kohdalla oli kuitenkin kysymys kuten savossa sanotaan
ilman pilluu, eli metaanipäästöt .

Taidanpa lähteä tekemään toisenkin ympäristörikoksen eli
ajan autolla 300 m:n päässä olevaan marketiin .

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Tölkkilohi...siis täydellinen yllätys ihan sinänsä jo. Ja onko nyt todella niin, että joku on sitä myös oikeasti ostanut vai onko tämä aitoa kusta?

Everything you know, is about to change.

Jägermeister
Seuraa 
Viestejä1013
Liittynyt23.4.2008
sapetix
Suomalaiset ovat vaan tottuneet liian hyvälle, kun on tarpeeksi nälkä niin menee tämmöinenkin herkku:

Vai suomuja ..

Venäläistä säilykekissaa?
En tuosta etiketistä osaa lukea.

---

aes
Seuraa 
Viestejä173
Liittynyt4.7.2008
Ilmateur
Taidan kuitenkin kokeilla pakastettua tonnikalaa. Se maistuu kuulemma aivan erilaiselta kuin purkkiversio.

Aivan varmasti, ja kannattaa kokeilla! Purkkikama on pitkään ja hartaasti painekattilassa keitettyä että sisältö on varmasti steriloitunut joka kohdasta. Pakaste on käytännössä tuoreinta tonnikalaa mitä Suomeen tuotuna saakaan. Sitä ei pidä myöskään pilata liian pitkällä kypsentämisellä. Tonnikalapihvit paistetaan nopeasti kuumalla pannulla ja sisus saa jäädä punertavaksi, kuin hyvässä naudanlihassakin.

Vierailija
Jägermeister

Venäläistä säilykekissaa?
En tuosta etiketistä osaa lukea.

Kait tuo joku eväkäs on kun kerran Atlantista on nostettu..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat