Amerikkalaiset riehuu tv:ssä

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Miksi minusta tuntuu, kuin kaikilla amerikkalaisilla olisi adhd? Melkein mitä tahansa telkkariohjelmaa kun katsoo, ne aina huutaa, riehuu ja käyttäytyvät ylivilkkaasti, ainakin minun mittapuulla. Vai ollaanko me suomalaiset keskimäärin vaan liian hiljaisia/väsyneitä/masentuneita/sisäänpäinkääntyneitä/epäsosiaalisia/tylsiä? Tai olenko minä? Onko amerikkalaiset ihan normaaleja? Niiden äänikin on kaikilla naisilla ihmeen kimittävä ja korvia raastava.

Syökö ne liikaa sokeria?

No, oli miten tahansa, jos ne on onnellisempia kuin me, niillä on asiat paremmin..

くそっ!

Kommentit (7)

Vierailija

Katso vähemmän kaupallisia kanavia...?

En yleistäisi ihan noin. Italialaiset puhuvat mielestäni luonnostaan kovalla äänellä. Ja ruotsinkieliset paikallisissa joukkoliikennevälineissä.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Voi olla. En silti tykkää amerikkalaisista telkkarissa. Olet kyllä oikeassa niistä italialaisista, ehkä niilläkin on adhd. Jos ne syö liikaa patonkia?

くそっ!

Vierailija

Kun jenkit eivät saa juoneen ees-taas säntäilijöitä he tekevät kuvamosaiikin tai juopuneen kuvaajan efektin jossa kompressoitu puhe luo kiihkeän tunnelman. Tämä siksi että liian hidas tempo ei saa kanavasurfaajaa pysähtymään siksi aikaa että ehtii pyöräyttää esiin mainokset.

Uusi keino näkyy olevan hysteerinen juoruämmä-uskonkiihkoilija-tyyppi joka kuola valuen ja silmät kiiluen käy vorojen päälle.

Vierailija

Palmer ei näy pitävän kvartaalitaloudesta jossa tullaan ujosti kähisemään seliä huonosti menneeseen neljännekseen ja rynnätään myymään kun kurssi alkaa romahtaa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä5370
Liittynyt7.7.2007
Ronron
Miksi minusta tuntuu, kuin kaikilla amerikkalaisilla olisi adhd? Melkein mitä tahansa telkkariohjelmaa kun katsoo, ne aina huutaa, riehuu ja käyttäytyvät ylivilkkaasti, ainakin minun mittapuulla. Vai ollaanko me suomalaiset keskimäärin vaan liian hiljaisia/väsyneitä/masentuneita/sisäänpäinkääntyneitä/epäsosiaalisia/tylsiä? Tai olenko minä? Onko amerikkalaiset ihan normaaleja? Niiden äänikin on kaikilla naisilla ihmeen kimittävä ja korvia raastava.

Syökö ne liikaa sokeria?

No, oli miten tahansa, jos ne on onnellisempia kuin me, niillä on asiat paremmin..

Katsopas vaikka venäläisiä keskusteluohjelmia tai mainoksia. Siellä sitä vasta huutamista, kimitystä ja yliampuvaa äänenkäyttöä on. Amerikkalaiset jää selvästi toiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat