Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Vapaa sana Montako multinikkiä teillä on? Montako multinikkiä teillä on? CE-hyväksytty Seuraa Viestejä29006 klo 14:15 | 25.1.2010 Mulla on ainakin viis. Luultavasti kuus. Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Kommentit (5) 1/5 | klo 15:56 | 25.1.2010 CE-hyväksytty Mulla on ainakin viis. Luultavasti kuus. Kerro mitä ne ovat. Arvelen: -Phony -asdf -Mummo -Hannu Tanskanen -Aweb -EI TILKOO Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 2/5 | klo 16:36 | 25.1.2010 Erittäin vakava oireyhtymä herralla jos kirjoittaa Hannu Tanskanen & Aweb nimimerkkien tekstit Heittämällä niuvaan ja otsaan leima "omalaatuisin". Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vatkain Seuraa Viestejä27432 3/5 | klo 19:06 | 25.1.2010 Mulla on tää yks. Oon harkinnu toista... Hämmentää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 syytinki Seuraa Viestejä10359 4/5 | klo 22:33 | 25.1.2010 CE-hyväksytty Mulla on ainakin viis. Luultavasti kuus. Jaaha. Sitä on tarkoitus laajentaa liiketoimintaa. Vai loppuivatko varsinaiset nimimerkit ja pitää saada multinikitkin kaupaksi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 5/5 | klo 23:55 | 26.1.2010 Minun Hyvä Isä ja Hyvä Äiti antanneet nimeksi Teuvo ja silläpä sitä soma pyhät arjet talsia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Vapaa sana Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Vapaa sana Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Biologia ja ympäristö Evoluutio ja fossiilit Geologia, maa, meri ja ilma Historia, kulttuurit ja yhteiskunta Kemia, fysiikka ja matematiikka Lääketiede ja terveys Muut keskustelut Muut tiedeaiheet Netiketti Psykologia, aivot ja aistit Tähtitiede ja avaruus Tekniikka ja energia Testivyöhyke Tiede-lehti ja Tiede.fi Tiedevitsit kiertoon Tiedotteet Vanha keskustelualue Vapaa sana
1/5 | klo 15:56 | 25.1.2010 CE-hyväksytty Mulla on ainakin viis. Luultavasti kuus. Kerro mitä ne ovat. Arvelen: -Phony -asdf -Mummo -Hannu Tanskanen -Aweb -EI TILKOO Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
2/5 | klo 16:36 | 25.1.2010 Erittäin vakava oireyhtymä herralla jos kirjoittaa Hannu Tanskanen & Aweb nimimerkkien tekstit Heittämällä niuvaan ja otsaan leima "omalaatuisin". Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vatkain Seuraa Viestejä27432 3/5 | klo 19:06 | 25.1.2010 Mulla on tää yks. Oon harkinnu toista... Hämmentää. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
syytinki Seuraa Viestejä10359 4/5 | klo 22:33 | 25.1.2010 CE-hyväksytty Mulla on ainakin viis. Luultavasti kuus. Jaaha. Sitä on tarkoitus laajentaa liiketoimintaa. Vai loppuivatko varsinaiset nimimerkit ja pitää saada multinikitkin kaupaksi. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
5/5 | klo 23:55 | 26.1.2010 Minun Hyvä Isä ja Hyvä Äiti antanneet nimeksi Teuvo ja silläpä sitä soma pyhät arjet talsia. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Arvelen:
-Phony
-asdf
-Mummo
-Hannu Tanskanen
-Aweb
-EI TILKOO
Erittäin vakava oireyhtymä herralla jos kirjoittaa Hannu Tanskanen & Aweb nimimerkkien tekstit
Heittämällä niuvaan ja otsaan leima "omalaatuisin".
Mulla on tää yks. Oon harkinnu toista...
Hämmentää.
Jaaha. Sitä on tarkoitus laajentaa liiketoimintaa.
Vai loppuivatko varsinaiset nimimerkit ja pitää saada multinikitkin kaupaksi.
Minun Hyvä Isä ja Hyvä Äiti antanneet nimeksi Teuvo ja silläpä sitä soma pyhät arjet talsia.