Täältä varmasti löytyy apua Haman bluetooth Usb:hen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olen hankkinut jostain (Verkkokauppa tai Gigantti) Haman bluetooth tikun. Tietokoneeni asensi puhelimeni, mutta ilmoittaa, että ajuria ei löydy. Olen etsinyt netistä oikeaa paikkaa ja otinkin jonkun Haman bluetooth ajuripäivityksen sieltä, mutta ei se sitä silti löydä. Kertokaa tumpelolle, mitä pitää tehdä. Käytössäni on Windows 7 Enterpice.

Kommentit (3)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009
Teotwawki
olen hankkinut jostain (Verkkokauppa tai Gigantti) Haman bluetooth tikun. Tietokoneeni asensi puhelimeni, mutta ilmoittaa, että ajuria ei löydy. Olen etsinyt netistä oikeaa paikkaa ja otinkin jonkun Haman bluetooth ajuripäivityksen sieltä, mutta ei se sitä silti löydä. Kertokaa tumpelolle, mitä pitää tehdä. Käytössäni on Windows 7 Enterpice.
Itselläni Vista Home Premium kyseli aikoinaan ajuria "merkittömälle" bluetooth tikulleni. Tikku kuitenkin toimi ilman ajurin etsimistä, Vistan perusajureilla. Mitään ei siis tarvinnut asentaa, riitti että klikkasi ajurikyselyn pois ruudusta. Tehtäväpalkkiin ilmestyi sininen bluetooth-kuvake.

Toimisiko myös sinulla?

Hmm... vai tarvitaankos nyt puhelimen ajuria? Onko puhelimen ohjelmisto asennettu? Nokian puhelimelle PC Suite tai OVI.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija

Taisin onnistua tuon saksalaisen sivun kautta saadulla ajurilla. Virheilmoitus ainakin hävisi, joten nyt valokuvia puhelimesta koneelle. Tänx

Uusimmat

Suosituimmat