Murha tien päällä

Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Olen tähän asti kärsivällisesti suhtautunut noihin pakuapinoihin, aids-ajajiin, jotka roikkuvat puskurissa. Tuntuu ,että pienellä autolla ajavan vanhuksen pelottelu on mieliharrastuksensa,oman kokoisia kun ei uskalla.

Tänä aamuna pienellä sivutiellä tapahtui kuitenkin aito murhayritys, korotetulla takaosalla varutettu pic-up roikkui pimeässä puskurissa ja yritti useaan otteeseen suistaa tieltä. Pakeni vasta, kun vastaan tuli pari autoa. Onneksi minulla on navigaattorissani kamera ja sain hyvän videopätkän ja rekisterinumeron, joilla nyt tein ilmiannon poliisille nimikkeellä "murhayritys", katsotaan, kuinka käy.

Samalla oli pakko pohtia, kuinka moni "onnettomuus" teiden päällä itse asiassa on murha? Pitääkö autoilua alkaa harrastaa jo aseistettuna kaikkien näiden juoppojen, narkkarien ja luonnevikaisten rattiin päästettyjen psykopaattien takia?

(Jatkuu "vapaassa sanassa", jonne modeapinat tämän siirtävät)

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija
Hannu Tanskanen
Ja kaikki katselivat syyllisen näköisinä toisiaan ?

Onhan tämä kamalaa.

Ei riitä, että sinua jahdataan palstoilla ja täälläkin modet laittavat tieteelliset aloituksesi, kuten tämänkin aina "slummiin" ja Hesarin yleisönosastossa kirjoituksesi ovat kuin kärpäset kasvissyöjän keittolautasella, pelkkiä ilahduttavia sattumia, mutta että henkeäsikin on jo ruvettu järjestelmällisesti vainoamaan maanteillä kauhistuttaa kyllä minuakin. Toivottavasti sinulla on hyvät renkaat kiesissäsi?

Vierailija
Hannu Tanskanen
takaosalla varustettu pic-up roikkui pimeässä puskurissa

Laita puskuriin pari lediä, jos se vaikka auttaisi?
Kuinka pig-up yritti suistaa tieltä, liian lähellä ajamalla vai?

syytinki
Seuraa 
Viestejä8916
Liittynyt18.8.2008
Aweb
asdf
Minulla on epäilys syyllisestä. Huomasitko, Hannu, oliko autossa missään kohtaa tällaista mainostarraa: http://www.sanoma.com/PublicFiles/577/2 ... azines.jpg

Tai ehkä se oli IPCC:n terroristisiiven omistama merkittävien denialistien eliminointiauto.

Hmmm. Panee miettimään. Minkähänlaisellä kärryllä Aweb ajelee.

Sinänsä hyvä aihe. Auto on murhavälineistä parhaita. Jos huvikseen ajaa suojatiellä jalankulkijan yli, voi parhaimmillaan saada pienen sakon.

Jos tuuppaat toisen metsän puolelle ja autoon tulee naarmu maksaja on (parhaassa tapauksessa) metsään tuupattu - käänsi muka kylkeen ohitustilanteessa.

Rousseau
Seuraa 
Viestejä16844
Liittynyt13.11.2009

Onhan näitä tilanteita ollut, tai olen saanut pelkääjän paikalta käsin ihmetellä. Joskus esim. oikeanpuoleisella kaistalla ajava ei päästäkään ohituskaistalla päristelevää ohi, vaan alkaa kihdyttää. Ja sitten kun yrität hidastaa ja jäyttäytyä hänen taakseen, kun kerta edellekään ei pääse, niin sitten hän yhtäkkiä hidastaakin ja et pääse taaksekaan. Sitten onkin ohituskaista jo loppumassa ja tulee rekka vastaan...

Minä en liikenteen tappelutilanteita ja niihin johtavia syitä ymmärrä kun en omista ajokorttia. Sellainen joka alkaa leikkiä muiden ihmisten hengellä joutaisi itse menettää henkensä, mutta ei kumminkaan liikenteessä koska siellä tulee aina viattomia sivullisia uhreja.

Vierailija
Hannu Tanskanen
korotetulla takaosalla varutettu pic-up roikkui pimeässä puskurissa ja yritti useaan otteeseen suistaa tieltä.

Kuulostaa bensasyöpöltä amerikkalaisautolta. Tämä poissulkee laskuista sinuun kyllästyneet viherstalinistit.

Vierailija
linkki
Hannu Tanskanen
korotetulla takaosalla varutettu pic-up roikkui pimeässä puskurissa ja yritti useaan otteeseen suistaa tieltä.

Kuulostaa bensasyöpöltä amerikkalaisautolta. Tämä poissulkee laskuista sinuun kyllästyneet viherstalinistit.

Toisaalta pimpattu Smart saattaa näyttää juuri tuollaiselta...

Kenellähän sellainen mahtaisi olla???

Hannu Tanskanen
Seuraa 
Viestejä8848
Liittynyt26.3.2009

Ei jenkki, japsi se oli.

Ei Tuukka, kyllä minä Smartille olisin pärjännyt.

Awebin fillari, tyttöjen malli, arvasin .

Tuskin KGB:kaan (kuka on kuullut, että KGB:n skegluartistit jättäisivät työn keskeneräiseksi?), veikkaan arseholea .

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat