Seksikumppanien lukumäärä

Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Aloitan uuden säikeen kun toisessa ei vastauksia kerry... Kokeillaan näin. Siis...

Mulla on kamala tekeminen kun ajoittain olen yliseksuaalinen ja välillä luisun aseksuaalisuuteen. En oikein tiedä mikä on minun "normaalia" seksuaalista käyttäytymistäni. Olenko sensuelli, eroottinen ja naisellinen vaiko sukupuoleton neutri? Tuleeko omia naimahalujaan toteuttaa estotta kaikkien kanssa kenen kanssa vaan mieli tekee koska seksuaalisuuteni on omaani ja teen mitä tykkään eikä se kenellekään kuulu, vai tuleeko tavaraansa varjella kunnes molemminpuoliset tunteet ovat pelissä?

Paljonko on liikaa seksikumppaneita? Paljonko on sinun henkilökohtainen mielipiteesi, montako seksikumppania on liikaa?

Kertooko seksikumppaneiden määrä seksuaalisesta aktiivisuudesta? Mistä muusta se voi kertoa? Onko seksuaalisessa aktiivisuudessa jotain tuomittavaa sinun henkilökohtaisen mielipiteesi mukaan, johon meillä kaikilla on oikeus? Mitä tuomittavaa siinä on ja miksi?

Onko seksuaalinen aktiivisuus kadehdittavaa? Miksi?

Montako entistä seksipartneria on liikaa jotta voisit ajatella ihmistä kumppaniksesi? Miksi? Onko entisten seksikumppanien määrällä merkitystä tilanteessa jossa et entisistä tiedä ja kumppanisi ei ole koskaan pettänyt luottamustasi? Jos kumppanisi ei ole koskaan sinua pettänyt ja saat yllättäen tietää että hänen entisten seksikumppanien määrä ylittää reilusti sinusta sallitun rajan niin mitä sitten tapahtuu? Mikä muuttuu, miten ja miksi?

Mitä seksi ja seksuaalisuus teille merkitsevät? Kuinka ilmennätte seksuaalisuuttanne? Kuinka seksuaalisuuttaan voi ilmentää? Kuinka olla seksikäs nainen olematta mauton?

Hämmentää.

Sivut

Kommentit (313)

Vierailija

Tämä lähtee varmaan helpoiten liikkeelle, kun kerrot omien seksikumppanien määrän, millaista seksiä harrastat, milloin ja vastaat muihinkin kysymyksiisi.

Vierailija

Oma mielipide on että kyllä arvokkuus ja siveellisyys on todella kunnioitettavaa. On helppoa tehdä, mutta vaikeampaa olla tekemättä ja kontrolloida itseään. Ei ole mitään lukumäärää kummpaneista, mutta harvemmin miesystävä innostuu aiheesta exät tai ex-partnerit. Minä en ainakaan halua kuulla naiseni existä.

Se on kuitenkin niin pieni hetki kun harrastaa seksiä jonkun kanssa. Toisaalta se voi olla maailman mahtavin asia sen erään kanssa jota todella rakastaa.

Tähän varmaan myös pätee sääntö "Ei makeaa mahan täydeltä". Eli siitä tulee paljon merkityksellisempää kuin mitä se on jollekin ammatin harjoittajalle.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26870
Liittynyt16.3.2005
Vatkain
Mulla on kamala tekeminen kun ajoittain olen yliseksuaalinen ja välillä luisun aseksuaalisuuteen. En oikein tiedä mikä on minun "normaalia" seksuaalista käyttäytymistäni. Olenko sensuelli, eroottinen ja naisellinen vaiko sukupuoleton neutri?

Eikös tuo halujen suurikin vaihtelu ole naisille melko normaalia? Miksi sinun pitäisi lokeroida itsesi johonkin ajan suhteen staattiseen lokeroon, kun kerran olet dynaaminen? Se on väkisinkin erittäin huono approksimaatio, joka ei palvele mitään mielekästä tarkoitusperää.

En sitten tiedä, miten tuollainen vaihtelu toimisi parisuhteissa. Miehet kai useimmiten ovat varsin stabiileja halukkuustasoltaan.

Tuleeko omia naimahalujaan toteuttaa estotta kaikkien kanssa kenen kanssa vaan mieli tekee koska seksuaalisuuteni on omaani ja teen mitä tykkään eikä se kenellekään kuulu, vai tuleeko tavaraansa varjella kunnes molemminpuoliset tunteet ovat pelissä?

Miksi sitä meiltä kysyt? Varmaan itse tiedät omat arvosi parhaiten. Minulla ei ole mitään estoitta puuhastelevia ihmisiä vastaan. Varmaan itsekin tekisin, ainakin hetken, niin, jos siviilisääty sen sallisi ja saisin naisen viettelyn lahjan.

Paljonko on liikaa seksikumppaneita? Paljonko on sinun henkilökohtainen mielipiteesi, montako seksikumppania on liikaa?

Sikäli kun ei tule tehneeksi mitään katumusta aiheuttavaa, ei mikään ole liikaa.

Kertooko seksikumppaneiden määrä seksuaalisesta aktiivisuudesta? Mistä muusta se voi kertoa?

Toisin päin kertoo, mutta toisin päin ei. Tietysti suuri kumppanien määrä kertoo, että on aktiivinen, mutta pieni ei niinkään. Esimerkiksi itsellä on viimeisen kymmenen vuoden aikana ollut täsmälleen yksi seksikumppani, mutta luulen kuitenkin harrastaneeni seksiä (ihan miten tahansa mitattuna) enemmän kuin ylivoimainen valtaosa sen ajan ilman vakisuhdetta eläneistä.

Onko seksuaalisessa aktiivisuudessa jotain tuomittavaa sinun henkilökohtaisen mielipiteesi mukaan, johon meillä kaikilla on oikeus? Mitä tuomittavaa siinä on ja miksi?

Ei.

Miehelle seksuaalinen aktiisivisuus on kyllä jonkinasteisen kadehtimisen aihe. Naisille aktiivisuus on vain omista valinnoista kiinni. Ei siinä sinänsä mitään kadehdittavaa ole, mutta tietysti mahdollisuus säädellä itse seksuaalisuutensa toteuttamista on kyllä parempi kuin miehen pakko myydä itsensä (jopa suhteessa) joka kerta.

Joku aivojen liskokerros kadehti varsinkin nuorempana niitä, jotka osasivat vietellä naisia ja saivat seksuaalisesti aktiivisilta naisilta huomiota, mutta sittemmin kun on huomannut miten paljon helpommin siirtyminen elämänkumppanuuteen ja perhe-elämään sujui itseltä kuin heiltä, sekin on kyllä hävinnyt. Mitä nyt joku trauma on jäänyt, kun on pakko aina avautua aiheesta netissä.

Montako entistä seksipartneria on liikaa jotta voisit ajatella ihmistä kumppaniksesi? Miksi? Onko entisten seksikumppanien määrällä merkitystä tilanteessa jossa et entisistä tiedä ja kumppanisi ei ole koskaan pettänyt luottamustasi?

No sanotaan, että jos nyt joutuisin tilanteeseen, jossa pitäisi hakea naisseuraa parisuhdemielessä, turhautuneena erinäisiin parisuhdeongelmiin haluaisin hyvin paljon itseäni kokeneemman aktiivisen naisen, joka kokee seksin olevan arkinen tarve eikä mikään ikuisesti totetuttamattomien fantasioiden ja piinaavien estojen ristiriitainen temmellyskenttä. En sitten tiedä, voisiko minulla suhde tuollaiseen naiseen toimia koskaan. Ei siksi, ettenkö voisi tyydyttää naista silloinkin, kun itse en ehkä halua, vaan siksi, että seksuaalinen halukkuus ja yleinen avoimuus ja kokemushakuisuus ovat niin vahvasti toisiinsa kytkeytyneita luonteenpiirteitä, etten usko halukkaan mutta muuten araj ja epäsosiaalisen naisen löytämisen olevan realistisesti mahdollista. Itse olen kuitekin hyvin turvallisuushakuinen, epäsosiaalinen ja arka, kaikki ominaisuuksia jotka liki poikkeuksetta kuuluvat halukkaiden naisten inhokkilistan kärkeen.

Kaipa sitä tositilanteessa ajautuisi kuitenkin yhteen jonkun puolifrigidin tutkijan kanssa, jolle olen tarpeeksi nössö, jotta hän uskaltaisi antaa, enkä vahingossakaan tulisi herättäneeksi mitään tunnetta joka uhkaisi naisen täydellistä itsekontrollin tunnetta. Vakka kantensa valitsee, niin uskon.

Kuinka olla seksikäs nainen olematta mauton?

No kyllähän nuori nainen on väkisinkin seksikäs, jos ei nyt burkhaa päälleen pue. Ja pieni mauttomuus vain piristää. Mauttomuuden vaihtoehto kun tuppaa usein olemaan paskantärkeys. Tarkemmin pitäisi miettiä kenen silmissä haluaa olla seksikäs ja miksi.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Neutroni
Eikös tuo halujen suurikin vaihtelu ole naisille melko normaalia? Miksi sinun pitäisi lokeroida itsesi johonkin ajan suhteen staattiseen lokeroon, kun kerran olet dynaaminen? Se on väkisinkin erittäin huono approksimaatio, joka ei palvele mitään mielekästä tarkoitusperää.

Tässä voit olla jonkin jäljillä... Kiitos muutenkin asiallisesta ja ajattelua antavasta kirjoituksesta.

Hämmentää.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Vpää
Se on kuitenkin niin pieni hetki kun harrastaa seksiä jonkun kanssa. Toisaalta se voi olla maailman mahtavin asia sen erään kanssa jota todella rakastaa.

Eikö seksi irtosuhteessa voi olla mahtavaa?

Hämmentää.

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006
Vatkain

Tuleeko omia naimahalujaan toteuttaa estotta kaikkien kanssa kenen kanssa vaan mieli tekee koska seksuaalisuuteni on omaani ja teen mitä tykkään eikä se kenellekään kuulu, vai tuleeko tavaraansa varjella kunnes molemminpuoliset tunteet ovat pelissä?

Minusta ihan oman maun, harkinnan ja terveen järjen mukaan, kunhan tietysti on myös vastapuolelle rehellinen jne. jne.

Vatkain

No, minusta mielellään yksi kerrallaan. Kokonaismäärän "sopivuus" on mielestäni tapauskohtaista, riippuen esimerkiksi iästä, elämäntilanteista, elämänasenteista ja sellaisista.

Vatkain

Kertooko seksikumppaneiden määrä seksuaalisesta aktiivisuudesta?

Ei mielestäni kerro. Tapaus A:lla on yksi seksikumppani, jonka kanssa hän harrastaa seksiä kaksi tuntia päivittäin, siis 730 tuntia vuodessa. Tapaus B:llä on vuoden aikana 2 eri seksikumppania per viikko, kerta per kumppani, tunti per kerta, jolloin hänellä on 104 kumppania per vuosi ja seksiä hän harrastaa vuodessa 104 tuntia eli miltei 10 kertaa vähemmän kuin Tapaus A, vaikka hänellä on yli 100-kertainen määrä kumppaneita.

Vatkain

Mistä muusta se voi kertoa?

Jos todellakin vuotuisten seksikumppaneiden määrä on suuri, niin luulen, ettei kyse ole niinkään seksistä, kuin vaikkapa:

- Henkilö valitsee itselleen säännönmukaisesti seksikumppaneita, jotka eivät tyydytä häntä (seksuaalisesti, henkisesti, fyysisesti tai joiltain muilta ominaisuuksiltaan),

- Henkilöllä on yleisesti piirteitä, joita vastakkainen sukupuoli pitää epämiellyttävinä, mutta jotka tulevat esille vasta joko seksin aikana tai sen jälkeen,

- Henkilöllä on vaikeuksia tietää, mitä oikeastaan tahtoo tai hän etsii tahtomaansa asiaa väärästä paikasta

Vatkain

Onko seksuaalisessa aktiivisuudessa jotain tuomittavaa sinun henkilökohtaisen mielipiteesi mukaan, johon meillä kaikilla on oikeus? Mitä tuomittavaa siinä on ja miksi?

Jos ei puhuta seksuaalisesta aktiivisuudesta itsestään, vaan seksikumppanien suuresta määrästä, niin paheksuttavaksi tai tuomittavaksi käytöksen voi tehdä esim. tietynlainen valheellisuus (annetaan vastakkaisen osapuolen luulla jotain sellaista, mitä hän ei oikeasti tule saamaan), tai esimerkiksi se, että tällainen käytös on henkilölle itselleen haitallista (esim. jonkinlainen noidankierre, seksikumppaneista etsitään jotain sellaista, mitä sieltä ei voi saada ja se johtaa uuden kumppanin etsintään), tai sitten vaikkapa se, mitä tällainen toiminta aiheuttaa lähipiirille (esimerkiksi vaikkapa henkilön lapsille tjsp).

Vatkain

Ei. Mielestäni paras tilanne on se, että yksilön seksuaalinen aktiivisuus ja harrastetun seksin määrä ovat tasapainossa. Kateutta voi aiheuttaa lähinnä se, että kadehtivalla yksilöllä itsellään aktiivisuus ja määrä eivät kohtaa (eli siis haluttaisi, muttei saa; tai saa, vaikkei haluttaisi).

Vähän samaan tapaan kuin minusta ei ole ylensyönti/aliravitsemus tai suurella/vähäisellä unimäärällä toimiminen ei ole kadehdittavaa, mutta jos itsellä on elämäntilanteesta johtuen jatkuvaa univelkaa, niin tottakai on kateellinen niille ihmisille, jotka saavat nukkua tarpeekseen tai sitten tulevat toimeen vähemmällä unimäärällä.

Vatkain

Montako entistä seksipartneria on liikaa jotta voisit ajatella ihmistä kumppaniksesi? Miksi?

Määrää ei ole, mutta jos määrä vaikuttaa ylenmääräisen suurelta, pääkopassa on väistämättä epäilyksiä siitä, voiko kyseisen henkilön kanssa rakentaa kestävämpää parisuhdetta.

Vatkain

Onko entisten seksikumppanien määrällä merkitystä tilanteessa jossa et entisistä tiedä ja kumppanisi ei ole koskaan pettänyt luottamustasi?

Ei ole. Olen mielelläni onnellisesti tietämätön, jos asialla ei ole vaikutusta nykyisyyteen tai tulevaisuuteen.

Vatkain

Jos kumppanisi ei ole koskaan sinua pettänyt ja saat yllättäen tietää että hänen entisten seksikumppanien määrä ylittää reilusti sinusta sallitun rajan niin mitä sitten tapahtuu? Mikä muuttuu, miten ja miksi?

Mikään ei muutu, jos ei ole syytä epäillä, että päätyy vain yhdeksi numeroksi jatkumoon.

Vatkain

Mitä seksi ja seksuaalisuus teille merkitsevät? Kuinka ilmennätte seksuaalisuuttanne? Kuinka seksuaalisuuttaan voi ilmentää?

Suhtaudun seksiin vähän kuin pottumuusiin ja kaurapuuroon. Elämäni ei pyöri sen ympärillä, mutta kivaa ja maukasta se kuitenkin osaa olla. Miksi seksuaalisuuttaan pitäisi nimenomaisesti erikseen ilmentää? Minusta minä ilmennän omaani pelkästään olemalla itseni.

Vatkain

Olemalla seksikäs olematta mauton? Minusta naiset ovat yleisesti yleensä seksikkäitä, ja vain poikkeustapauksissa joko eivät ole seksikkäitä tai sitten ovat mauttomia.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
MaKo71
Vatkain

Olemalla seksikäs olematta mauton? Minusta naiset ovat yleisesti yleensä seksikkäitä, ja vain poikkeustapauksissa joko eivät ole seksikkäitä tai sitten ovat mauttomia.

Mimmosia ne on sitten ne poikkeutapaukset sinun mielestäsi? Kiitos myöskin mielenkiintoisesta vastauksesta!

Hämmentää.

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006
Vatkain
MaKo71

Mimmosia ne on sitten ne poikkeutapaukset sinun mielestäsi?

No, koska kyseessä ovat tilannekohtaiset poikkeustapaukset ja koska kyseessä on hyvin monisyinen asia, niin minulla ei ole antaa kuin joitain epämääräisiä yleisiä piirteitä. Omia seksihalujani eivät hirveästi nostata merkit henkisistä tai fyysisistä sairauksista; esimerkiksi henkisesti vajaa nainen voi olla ihan kiva yms., mutta petikaveriksi en häntä haikaile. Pukeutumisessa nyt äkikseltään tulee mieleen se, että vetämällä päälle "amisrytkyt" voi olla suht varma, etten lähesty taka-ajatukset mielessäni - tällainen pukeutuminen on toki yleensä aivan tarkoituksellista.

Mauttomuus liittyy mielestäni yleensä enemmän tilanteeseen ja oman itsensä ymmärtämiseen kuin suoranaisesti johonkin yksittäiseen asiaan. Hautajaisiin, häihin, perhejuhliin, työpaikalle, kapakoihin, "lihatiskeihin" ja diskoihin yleensä pukeudutaan eri tavalla ja ihmisen mukaan (sukupuoli, ikä, yms).

Vierailija
Vatkain
MaKo71
Minusta naiset ovat yleisesti yleensä seksikkäitä, ja vain poikkeustapauksissa joko eivät ole seksikkäitä tai sitten ovat mauttomia.

Mimmosia ne on sitten ne poikkeutapaukset sinun mielestäsi? Kiitos myöskin mielenkiintoisesta vastauksesta!

*KRÖH*[size=60:3kox5aa0]johannatukiainen[/size:3kox5aa0]*KRHHMM*

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mulla ekat ajatukset uutta naista kahdatessa on että miten tuota naidaan. Tulin just pyykin hausta ja oli jo uus naapuri tuomassa pyykkejään pesukoneeseen. Siinä kun se täytteli konetta, zoomailin sen persettä ja pyykkejä tutkin josko alusvaatteitteita olisi vilahtanut. Ei ollu alusvaatteita pesussa tällä kertaa. Kyllä se muija kelpais ilman vaatteitakin. Avoimelta muijalta vaikutti. Yllättävän paljon ehdittiin jauhaa paskaa ensitapaamisella. Mutta mulla ei ole tapana lähteä panemaan jokaista vastaantulijaa. Periaatteet.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Vierailija
Vatkain
Mulla on kamala tekeminen kun ajoittain olen yliseksuaalinen ja välillä luisun aseksuaalisuuteen. En oikein tiedä mikä on minun "normaalia" seksuaalista käyttäytymistäni.

Hormonien ylikyllästämiä teinejä lukuunottamatta tuo kuvailemasi taitaa juurikin olla sitä "normaalia".

Vatkain
Olenko sensuelli, eroottinen ja naisellinen vaiko sukupuoleton neutri?

Kekä sen tietää ni?

Vatkain

Ihan oman valinnan mukaan, niin kauan kuin ketään ei satuteta eikä kenellekkään valehdella.

Vatkain

Yksilökohtaista on tämä, standardia luoda tästä voi ei. [size=50:x0pn1z6e](oho, hetkellinen Yoda-kohtaus)[/size:x0pn1z6e]

Vatkain
Kertooko seksikumppaneiden määrä seksuaalisesta aktiivisuudesta? Mistä muusta se voi kertoa?

Sosiaalisina eläiminä meitäkin ohjailee monessa asiassa mm. hyväksynnän ja arvostuksen hakeminen. Onhan se kai kaikille jonkinlainen moraalinen nostatus tuntea itsensä halutuksi. Joitakin se ajaa enemmän kuin toisia.

Vatkain

Ei kai siinä mitään yleisesti ottaen tuomittavaa ole, vapaastihan sitä itseään saa toteuttaa.

Vatkain

Aktiivisuus ei, saamisen helppous joillekkin joskus.

Vatkain
Montako entistä seksipartneria on liikaa jotta voisit ajatella ihmistä kumppaniksesi?

Tiedä tuohon mitään numeroita sanoa, mutta jos ei omat sormet ja varpaat riitä laskemiseen, niin sitten menee jo mielenkiinto.

Vatkain
Miksi?

Koen sen vaan sen verran negatiivisena että mielenkiinto loppuu.

Vatkain
Onko entisten seksikumppanien määrällä merkitystä tilanteessa jossa et entisistä tiedä ja kumppanisi ei ole koskaan pettänyt luottamustasi?

Onko itsellesi väliä kuulla kumppanistasi sellainen asia, joka olisi aiheuttanut koko suhteen syntymättä jäämiseen omalla kohdallasi jos olisit tiennyt? Minulle on.

Vatkain
Jos kumppanisi ei ole koskaan sinua pettänyt ja saat yllättäen tietää että hänen entisten seksikumppanien määrä ylittää reilusti sinusta sallitun rajan niin mitä sitten tapahtuu? Mikä muuttuu, miten ja miksi?

Mielenkiinto loppuu, parisuhde loppuu, lusikat jaetaan.

Vatkain
Mitä seksi ja seksuaalisuus teille merkitsevät?

Tärkeä osa elämää. Ilmankaan ei viittis olla.

Vatkain
Kuinka seksuaalisuuttaan voi ilmentää?

Ihmiset tuntuvat olevan varsin luovia tässä, tapoja on niin monia että päätä huimaa ja heikompia hirvittää.

Vatkain

Toteuttamalla seksikkyyttä jotenkin muuten kuin paljastelemalla ja rivoilemalla. Vaikka kyllä mautonkin on joskus ihan kiva.

Vierailija

Itseä hirvittää laskeskella... Kysyttäessä (lue: nykyinen kysyi) vastasin:kolme. "Niin kolme?" Sanoin : niin kolme sillai merkityksellistä, järkevää.

Joskus tuntui, että on helpompi päästä eroon tyypistä menemällä sänkyyn sen kanssa ja sitten jättämällä. Tilanteessa kumpikin koki vetoa mutta vain hetkellisesti (kahden meteorin sattumahipaisu, vähän kipinää ja paljon sirpleita...) Seksiriippuvuus on oma lukunsa: suoritusta, adrenaliini-oksitosiiniryöppy, halveksuntaa, hyljintää ja sitten laskupitoisuuksilla täydennystä etsimään.

Vierailija

Mielestäni seksipertnereiden määrä ei määritä seksuaalisuutta.
Voi olla hyvinkin seksuaalinen ja aktiivinen yhdenkin kanssa ja seksi mielikuvituksekasa.
Mielestäni tolkuton seksipartnereiden määrä kertoo kyvyttömyydestä sitoutua tai nädä toisessa muita ominaisuuksia kun seksin tyydyttämisen tarve. Jatkuvasti lukuisien seksipartnereiden kanssa seikkailevat pelkäävät aitoja tunteita ja oikeaa läheisyyttä. Lopulta käy niin että mitään ei ole enää nähtävänä. Iso kulli tai pieni pimpsa on vaan kohokohta seksin vuoristoradalla ja muut erikoisuudet lankeaa samaan gategoriaan. Kukaan ei ole enää mitään ja potkaistaan ulos ilman aamupalaa panon jälkeen peläten että toinen haluaa uutta yhteydenottoa.

Vierailija
Miss Baker
Itseä hirvittää laskeskella... Kysyttäessä (lue: nykyinen kysyi) vastasin:kolme. "Niin kolme?" Sanoin : niin kolme sillai merkityksellistä, järkevää.

Totta tuo. Harvalla on yli viittä merkityksellistä. Kun kysytään että mainitse viisi ensimäistä seksikumppaniasia jotka tulee mieleen. Useammalla jo kolmen kohdalla rupee hidastumaan.
Tärkeät kohtaamiset mahtuu kämmenenleveydelle. Ne ovat ne jotka tekivät sinusta sinun, seksuaalisesti. Muut ovot merkityksettömiä vaikka niitä olisi satoja. Tuskin muistaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat