VR on syvältä

Seuraa 
Viestejä3602
Liittynyt6.5.2009

Junavuoroja on taas jo valmiiksi peruttu kun tulee muutama sentti lunta. Mikä helkkari siinä on että ei osata tehdä systeemiä joka toimii talvisissa olosuhteissa?

Lumi ei ole välttämättä mikään ongelma.

http://www.youtube.com/watch?v=MlA2INOpT78

http://www.youtube.com/watch?v=frBh5vO_ ... ature=fvwp

Too many protest singers, not enough protest songs...

Sivut

Kommentit (118)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Näinhän se on, että varmasti mielellään ottavat vastaan kehitysideoita sekä näiden toteuttajan. Urputus foorumilla ei estä pendoliinoa rikkoutumasta.

Voi myös aloittaa oma kiskoliikenteen järjestelyt, mikäli VR ei miellytä.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.
It's fun to stay at the Y.M.C.A.

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008

Noilla alueilla ei jarruja tarvitakaan

Joo vaan johan Helsingissä pelastuslaitos on ihmeissä, kun ihmiset ei osaa laittaa autojaan oikein katujen varsille. Nythän on lunta eniten miesmuistiin pitkään aikaan. Tosin Pohjois-Karjalassa tilanne on normaali.

VR on selvästi kehittänyt toimiaan. Nyt jopa pääkaupunkiseutulaiset tietävät etukäteen, että kaikki junat eivät kulje, koska siitä ilmoitettiin ennen kuin yksikään juna myöhästyy sään takia. Muutenhan tuo on samaa luokkaa sen kanssa kun talvi aina yllättää etelässä syksyllä.

Everything you know, is about to change.

Vierailija
Saw
Näinhän se on, että varmasti mielellään ottavat vastaan kehitysideoita sekä näiden toteuttajan. Urputus foorumilla ei estä pendoliinoa rikkoutumasta.

Voi myös aloittaa oma kiskoliikenteen järjestelyt, mikäli VR ei miellytä.

Ja jotta urputtaja ajaa tuollaisella <20km/h kulkevalla auralla suomen raiteet puhtaiksi, niin siihen meneekin hetki aikaa. Rautateitä vajaa 6000km ja siellä pitäisi sitten samaan aikaan saada ne muutkin junat kulkemaan kuin vain huoltokalusto.

T-Bolt
Seuraa 
Viestejä3602
Liittynyt6.5.2009
hi3
Mene ja hoida itse asiat.

Perstuntumalta päättelisin että olet duunissa asiakaspalvelutehtävissä?

Too many protest singers, not enough protest songs...

Denzil Dexter
Seuraa 
Viestejä6665
Liittynyt7.8.2007
hi3

Ja jotta urputtaja ajaa tuollaisella <20km/h kulkevalla auralla suomen raiteet puhtaiksi, niin siihen meneekin hetki aikaa. Rautateitä vajaa 6000km ja siellä pitäisi sitten samaan aikaan saada ne muutkin junat kulkemaan kuin vain huoltokalusto.

Luulisi junassa riittävän patti omankin auran työntämiseen. Ainakin ennen riitti, mutta ilmeisesti nykyisissä laitteissa on hiukan vähemmän tehoja.

Vierailija
Denzil Dexter
hi3

Luulisi junassa riittävän patti omankin auran työntämiseen. Ainakin ennen riitti, mutta ilmeisesti nykyisissä laitteissa on hiukan vähemmän tehoja.

Ne keltaiset huoltovaunut siivoavat laidat ja välit samalla.

Vierailija
T-Bolt
hi3

No vittu et vituttaa tuollainen itkeminen nurkan takana. Matkustanut junalla jo kilometreinä useamman kerran maapallon ympäri ja en nyt niin kauheasti voi valittaa toiminnasta. Olen enemmänkin kiitollinen, että joku vie niin mukavalla tavalla paikasta toiseen. Voi jaloitella, juoda kahvit, tehdä koneella töitä ja käydä siistissä vessassa. Toisin kuin bussien palvelut, nekin kun tahtoo yhtä lailla kärsiä lumesta. Asiaa pahentaa vielä nuo maahanmuuttajakuskit..pari kertaa ollut kyydissä kun tummaihoinen kuski selittää "eka talvi, en ole koskaan ennen edes nähnyt lunta"...Lopputulos ollut kahdella niistä kerroista et bussi hangessa ja odotellaan toisen bussin tuloa varikolta.

Vierailija

Norskeissa on rata josta lingotaan metrisiä kinoksia hyvin usein. Täälläkin lumitalvi pitäisi kyetä klaaramaan. Linko eteen ja hitaammin.

Vierailija
hi3
Olen enemmänkin kiitollinen, että joku vie niin mukavalla tavalla paikasta toiseen. Voi jaloitella, juoda kahvit, tehdä koneella töitä ja käydä siistissä vessassa.

Entä jos pitää päästä luotettavasti paikasta A paikkaan B?

Vierailija

No mikä on luotettava? Vr:n 90% varmuus riittää minulle ja sekin on vain aikataulullinen seikka.
Jotkut pelkäävät lentämistäkin, vaikka onhan sekin luotettava. Silti niitä koneita tippuu ja jotkut kuolee...

Vierailija
hi3
T-Bolt
hi3

No ***** et vituttaa tuollainen itkeminen nurkan takana. Matkustanut junalla jo kilometreinä useamman kerran maapallon ympäri ja en nyt niin kauheasti voi valittaa toiminnasta. Olen enemmänkin kiitollinen, että joku vie niin mukavalla tavalla paikasta toiseen. Voi jaloitella, juoda kahvit, tehdä koneella töitä ja käydä siistissä vessassa. Toisin kuin bussien palvelut, nekin kun tahtoo yhtä lailla kärsiä lumesta. Asiaa pahentaa vielä nuo maahanmuuttajakuskit..pari kertaa ollut kyydissä kun tummaihoinen kuski selittää "eka talvi, en ole koskaan ennen edes nähnyt lunta"...Lopputulos ollut kahdella niistä kerroista et bussi hangessa ja odotellaan toisen bussin tuloa varikolta.

Hidasta, kallista, kaikissa junissa ei saa edes sitä helvetin kallista kahvia ja kolmioleipää. Omat eväät saa olla mukana jos meinaa syödä yhtään kohtuuhinnalla.

Itse matkustanut Länsi-Itä Suomen välillä ja aina saa Pasilassa vaihtaa junaa ja kiikuttaa kaikki laukut ja nykyisin vielä lastenvaunutkin toiseen junaan. Viime kerralla oli niin ahtaat vaunut ettei saanut lastenvaunuja kuljetettua sisällä joutui jättämään rattaat toiseen vaunuun. Sitten kun on tietty vielä lemmikki, joka vaikeuttaa asiaa. Vaimo raskaana ollessaan ei saa paljoa roudailla tavaraa. 9min junanvaihdon väli!

Olen matkustanut lähes kaikilla mantereilla ja kaikilla laitteilla täten oikeutan itseni arvostelemaan myös kuninkaallista VR yhtiötä. Arvosana 4-10 on 6. Arvosanaa parantaa turvallisuus. Laskee hitaus ja hinta, sekä huono asiakaspalvelu. Niin unohdin mainita lipunmyynnin aukioloajat. Monessa paikassa ei ole edes automaattia mistä sen voisi ostaa.

Pinna kiristyy melkein jo tätä kirjoittaessa vaikka kovin säyseä mies muutoin olenkin.

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008
Vpää
Viime kerralla oli niin ahtaat vaunut ettei saanut lastenvaunuja kuljetettua sisällä joutui jättämään rattaat toiseen vaunuun. Sitten kun on tietty vielä lemmikki, joka vaikeuttaa asiaa. Vaimo raskaana ollessaan ei saa paljoa roudailla tavaraa. 9min junanvaihdon väli!
Ei pitäisi tehdä elämästä liian vaikeaa. Tuolla köörillä itse vietän rauhallisia koti-iltoja. Jo pelkästään koira aiheuttaa sen, että matkustan jalan tai en matkusta.

Siun pitää itse kantaa tavarat kun vaimo on raskaana.

Everything you know, is about to change.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat